خنده بازارهفته5
سوی دیار عاشقان♥
30 / 1 / 1391برچسب:, :: 19:27 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

دردو دل یارو:

یه دوست دختر نداشتیم تولدشو یادمون بره بهش بربخوره

قهر کنه بزاره بره از دستش راحت شیم...!

زنه سکته ناقص می کنه

شوهرش میگه: تو چرا هیچ کاری رو درست انجام نمیدی؟

یه سواله که خیلی وقته ذهنم رو مشغول کرده....

چرا با اینهمه پیشرفت تکنولوژی

نوار غزه به سی دی تبدیل نشده؟؟

دوست دخترم بهم اس.ام.اس داده:

همه چیز بین ما تموم شده، میخوام ترکت کنم!

دو دقیقه بعد دوباره اس.ام.اس زده:

ببخشید عزیزم! شماره رو اشتباه زدم!

یعنی هنوزم هنگم!!

هیچ چیز را چشم بسته قبول نکنید !

حتی سخنان بزرگان را...

بزرگمهر می گفت: سحرخیز باش تا کامروا شوی...

دروغ می گفت...

باور نکنید

دورو بر ما سحرخیزها

یا کله پز شدند یا نانوا...

یارو با دوست دخترش سوار ماشین بودن یهو میبینه مأمورا دارن ماشینارو میگردن

به دوست دخترش میگه پیاده شو برو اونور خیابون بگو ونک میری آقا

منم به هوای مسافر میام سوارت می کنم.

خلاصه ایست بازرسیو رد میکنه میره برا دختره بوق میزنه دختره میگه آقا پونک؟

غضنفر میگه نه خانوم ونک میرم . گازشو میگیره میره!!!

من آخرش با یخچال ازدواج می کنم!

وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا می کنی!

وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا می کنی!

وقتی کسلی میری در یخچالو وا می کنی!

داری با تلفن حرف می زنی میری در یخچالو وا می کنی!

... وقتی نمی دونی چته! میری در یخچال و وا می کنی!

و...

آخه موجود این قدر سنگ صبور !!

این قدر محرم؟ این قدر با حوصله!!

چند جمله ي قصار از جوادِ خیابانی:
تا مسی دریبل میزنه جا داره تا هفته بسیج رو به شما تبریک بگم !!
کسی که لیزر انداخته قطعاً توی استادیومه...!
استقلال ۱...چون یه گل زده...پرسپولیس ۰...چون یه گل نزده...!
ايگواين حمله ميکنه... البته کاکا هستش چون ايگواين ۲۰ دقيقه پيش تعويض شد!
مسي خيلي بهتر از كيريس رونالدو هست؛ ولي انصافاً رونالدو هم چيزي از مسي كمتر نداره
حالا دیگه با بودن هاشمیان در زمین قدرت سرزنی نوروزی هم بالا میره..!!
نقطه پنالتی رو می بینیم که در محوطه  يجریمه قرار گرفته!!
دوربين داره ساق پاي بازيكن‌ها رو نشون ميده :...

خستگي رو ميشه از ساق پاي بازيكنا ديد!!

من : مامان شام چی داریم گشنمه ...
مامانم خطاب به بابام : شما شام می خوری ؟
بابام : نه
مامانم خطاب به من : من که شام نمی خورم بابات هم نمی خوره ،

 خودت پاشو یه چیزی بخور
من :|
سه تا تخم مرغ نیمرو می کنم ، میام می شینم پای سفره شروع می کنم به خوردن
بابام : نمی دونم چرا گشنه ام شد ، من فقط یکی دو لقمه می خورم
خانم شما نمی خوری ؟
مامانم : من ؟ نمی دونم ... حالا یکم می خورم دیگه !!



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

benyamin
ساعت22:04---30 فروردين 1391
saaaaaaaaalam.vebet kheyli jigare.b manam sar bezan.montazere hozoret hastam.nazar yedt nare.linakm mikoni?????????

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب