پ ن پ هاي جديد فروردين 1391-2
سوی دیار عاشقان♥

همسایمون به پسرش میگه الهی خبرت برگرده !

رفیقم میگه منظورش خبر مرگشه ؟

گفتم پَ نه پَ خبر قبولی در کنکور و قدم نو رسیده و سایر موارد ...

لیلی به مجنون گفت : همه این کارارو می کنی برا من ؟

مجنون : پَ نه پَ من عاشق آنجلینا جولی ام ، تو حریف تمرینی هستی !

روی انگشتم چسب زخم زدم رفیقم میگه زخم شده ؟

 گفتم پَ نه پَ دماغ انگشتمو عمل کردم !!!

به رفیقم میگم توی باغ نیستی چرا ؟

میگه یعنی متوجه نیستم ؟

گفتم پَ نه پَ توی کوچه ای ! بفرما داخل جلوی در بده !

یارو کچله روی کلش یه خال داره اندازه 10 تومنی ،

رفیقم میگه اون خالِ

؟ گفتم پَ نه پَ دکمه Power اگه دست بزنی یارو خاموش میشه !

حواسم نبود با صورت رفتم توی در دستشویی ،

میگه کدوم مردم آزاریه ؟

میگم منم !

میگه میخوای بری دستشویی ؟

گفتم پَ نه پَ اومدم ببینم همه چی ام و امانه یا نه ؟

از توی پوشک بچه دادشم یه صدایی اومد ،

 زن داداشم میگه خراب کاری کرد ؟

گفتم پَ نه پَ بوق زد مسیرو واسش باز کنید !

رفیقم میگه ظرفیت گرمایی بالای آب به خاطر ساختار مولکولیشه ؟

 گفتم پَ نه پَ کلا ًبچه با جنبه ایه !

بهش میگم میشه لال بشی ؟

 میگه یعنی حرف نزنم ؟

 گفتم پَ نه پَ می خوام باهات به زبون اشاره صحبت کنم !

با رفقا رفتیم باغمون ،

سیخ های جوجه رو گذاشتیم رو منقل

دیدیم چند جفت مرغ و خروس دارن کنار منقل پرسه می زنن ،

 رفیقم میگه : لونه شون این طرفاست ؟

پَ نه پَ اومدن فیلم ترسناک ببینن !

چند نفر با چماق و بیل و کلنگ افتادن به جون هم ،

 میگه اینا دارن دعوا میکنن ؟

گفتم پَ نه پَدارن توانایی های فیزیکی خودشونو محک میزنن !

چکش آوردم ، میگه میخوای میخ بکوبی ؟

 گفتم پَ نه پَ میخوام بزنم روی انگشتم دور هم گریه کنیم



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب