مطالب طنز و خنده دار3
سوی دیار عاشقان♥
12 / 1 / 1391برچسب:, :: 16:20 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

 

از من به شما نصیحت:

کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه
بیشتر از همه تنهاست
اون رو تنها نذارید
چون هیچ وقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
یکی از ایرادای ِ موبایل اینه که وقتی ییهو قطع می کنی

صدای ِ کوبیده شدنِ گوشی اون ور نمی ره…!!!
باید یه فکری کرد بالاخره
پس این دانشمندا چی کار می کنن؟!! :دی

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
تا حالا دقت کردین وقتی برمی گردیم خونه و میخوایم اون چیزی رو که جا گذاشتیمُ برداریم ،

با زانو و با زحمت زیاد میریم تو خونه که فرش کثیف نشه

ولی برگشتنش خسته می شیم با کفش از رو فرش رد می شیم 

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
تا حالا دقت کردین وقتی با تمام احساس به یکی می گین دوسِت دارم,

اونم با تمام احساس!! می گه : me 2 !!!

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
بعضی ها شانس درِخونشونو نمیزنه
لامصب درست میزنه وسطِ پیشونیشون !

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
آیا می دانستید با همین کارتهای عضو شبکه شتاب که در دست دارید

می توانید بجای دریافت وجه نقد از این دستگاه و اون دستگاه

درزهای لپتاپتان را تمیز کنید؟!!؟
نــــــــــــــــــــه خدائیش میدونستید؟؟؟؟

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
من در شهری زندگی می کنم که یکی از معروف ترین سمفونی های موزارت را روی دنده عقب وانت می گذارند! (موقع عقب‌عقب رفتن وانت پخش میشود!)

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
کاف حرف جالبیه. وقتی به «مرد» بچسبه تحقیر می‌کنه.

 وقتی به «نارنج» بچسبه تخریب می‌کنه.

 اما وقتی به «لواش» بچسبه معجزه می‌کنه

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
به کنار من اگر می آیید ، نرم و آهسته بخوره تو سرتون …!
همون بیاین خودش کلیه

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
یکی از کارهایی که به من اعتماد به نفس میده

 اینه که پسووردم رو بســـــیار سریع وارد کنم.. و درست باشـــه :دی

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
دیروز دیدم پشت یه ماشین نوشته بود:
به هرکی که دل بستم فرداش بهم گفت شارژ داری واسم بفرستی!!”

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
یه قانونی هست که میگه :

همیشه یه آهنگ توی پِلی لیستت هست که همیشه ازش رد میشی
اما هیچ وقت پاکش نمی کنی!

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
بند انداز برقی صورت و بدن ، سنگ پا ، گل سر جادویی ،

عطر جادویی گل سنجد ، ساعت LE…D ، لیزر پوینتر ، شارژر اضطراری موبایل ….
[
سایت های ایرانی ، نتیجه ی جستجوی مقاله ]

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
یکی از مهیج ترین تفریحاتِ آقایون

تماشای پارکِ دوبل بانوان است !

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
دوستم زنگ زده میگه اس ام اس در مورد سرما خوردگی داری بهم بدی ؟!؟

من

اینترنت جهانی

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
یکی از سرگرمی های پلید من اینه که توی جمع هدفون میزارم گوشم .

 آهنگ پلی نمی کنم. بعد گوش می کنم ببینم بقیه راجع به من چی میگن

امتحان کنین جواب میده ...

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○
وضعِ نت یه جوری شده که ،
هفت هشت تا تب باز می کنی،
بعد مثل سیخای کباب هی دونه دونه ازاون اول تاآخر بهشون
سرمیزنی ببینی درچه وضعیه،لود شده یا نه..!
والاااااا ….

☺☻♥♦♣♠◘○☺☻♥♦♣♠◘○



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب