فک و فامیله داریم؟
سوی دیار عاشقان♥
26 / 12 / 1390برچسب:, :: 10:24 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

چند سال پيش چادر مادرمو سرم كردم و واسه خنده يهو مادر تا منو ديد جفت دستاشو رو به آسمون برد و از ته دل خدا رو شكر كرد و گفت خدا رو صد هزاررررر مرتبه شكر كه دختر نشدی وگرنه هيچ امام و امام زاده ای هم نميتونست تو رو شوهر بده با اين دماغت

از افتخارات ِ مادربزرگم اینه که دووس پسر نداشته:| خب وقتی در سن ِ 10 سالگی ازدواج کردی دلت می خواسته دووس پسر هم داشته باشی ؟ :|

داشتم ماشین رو دنده عقب می‌آوردم تو حیات، مادرم اومده فرمون میده.... بیا.... بیا.... بیا.... نیا !! لوله آب شیکست !!

تو فامیل هرکی دختر نداره میگه اگه دختر داشتم به تو میدادمش :| فک و فامیله داریم؟

بابام بهم گفت پدر سگه کره خر ! دچار بحران شخصیتی شدم چطور همچین چیزی ممکنه؟!

ما تا بیست سالگی از تاریكی می ترسیدیم!
بعد پسر دایی 7 سالم توی تاریكی نشسته،بهش میگم:
تو تاریكی چه كار می كنی؟ میگه دارم با روحِ اجسام ارتباط برقرار می كنم !!!

نشستیم با فک و فامیل اسم فامیل بازی می کنیم
داییم میوه از *ی* نوشته یه کیلو خیار..!!
هیچ جوریم زیر بار نمیره که قبول نیست

بابام ماه به ماه بهم زنگ نمی زنه ، امروز زنگ زد تا جواب دادم سریع قطع کرد ، یهو دیدم اس ام اس داده میگه : بر ندار می خوام پیشوازتو گوش کنم ... !! من :|

به مامانم ميگم غذا آماده نشد؟ميگه:پيليز ويت ماي دير .مامان با کلاسه داریم ؟ :دی

مامانم این روزا که خونه تکونی عیده،هر روز صبح یک قرص
ویتامین قوی میده به زور بخورم،تا ظهر مثل اسب ازم کار می کشه:|
نمی دونم چی توی اون قرصه هست که صدامم در نمیآد!:|

دوستم اخیراً زن گرفته ، بعد مادرش داره دهن عروسرو سرویس می‌کنه ، به مامانم گفتم مامان حالا ما اگه یه وقت خر شدیم زن گرفتیم تو دهنشو صاف نکنی‌ ؟؟ بعد میگه ، من با اون عجوزه چی‌ کار دارم ، هنوز که اون عفریترو نگرفتی

بابام اسمش نادر و كارش سيمانكاريه. ديشب گفت ديگه سيمان كار نمي كنم. مامانم يه دفعه گفت جدايی نادر از سيمان؟! خیال کردی بهت اسكار ميدن؟ مادر حاضرجوابه داريم؟

عمه هام اومدن خونمون، سه تایی دارن پشت سر مادرشوهراشون حرف میزنن. دلم واسه مامانم می سوزه که نمی تونه تو بحثشون شرکت کنه D:

بچه فامیلمون کلاس پنجمه
سوال امتحانی دادن خوارج چه کسانی بودند؟
جواب داده: کسانی که در قدیم به خارج می رفتند!
فک و فامیله داریم؟

صبح آیفونمون زنگ زد با بابابم کار داشتن مامانم میگه هستن گوشی دستتون بابامم اومده آیفونو برداشته میگه الو سلام علیکم :|

دختر خالمو یه بار بدون آرایش دیدم نشناختم !!! :| فک و فامیله داریم؟

خانومه تلفن زده به بابام که ما یه دستگاهی می فروشیم که قیمت قبض برق رو تا سی درصد کاهش میده بابام بهش گفت ممنون پسرم کنتور رو دستکاری کرده قبضمون صد درصد کاهش داشته اگه خواستید نصف قیمت واسه شما حساب می کنیم . واقعا فک و فامیل صادقه ما داریم!

مامانم دیشب خواب دیده من حامله ام ،از صبح تا حالا محلم نمیذاره!! :|

دیروز داداشم چند ثانیه بهم نگاه کرد بعد با یه حالت دلسوزانه گفت : تو خونه هم که هستی آرایش کن !!!! من : ((( فک و فامیله داریم؟

بعد عمری یه خبرنگار اونم خانوم , داشت باهام مصاحبه می کرد تو محلمون , منم بادی به غبغب انداخته بودم و خیلی شیک داشتم جوابشو می دادم یهو یکی از اون طرف خیابون داد زد با این مصاحبه نکنید بابا, این اسگله !!!! نیگا کردم دیدم داداشمه ! :(

يكي از فاميلامون يه پسر خيلي شر داره. يه بار تو مدرسه يكي رو زده بود، بعد مديرشون ازش پرسيده: چرا زديش؟ گفته بود: مگه تو بچه ها رو مي زني، من ازت مي پرسم چرا زديشون؟؟!!! :)) فک و فامیله داریم؟

خواهرزادم کلاس اوله تکلیفشون اینه از ۱تا ۹۰ بنویسن حالا این خواهرزاده ما...یه عدد می نویسه درازم یکشه یه غلت می زنه یه عدد دیگه یه کارتون می بینه یکی دیگه گرسنه میشه... میگم دایی اینجوری تا صبم تموم نمیشه میگه خسته ام می فهمی خسته!!!
من :O :|


گوشیمو تو ماشین بابام جا گذاشتم از خونه براش زنگ زدم بهش میگم:
-
گوشیم تو ماشینت جا مونده
+
میدونم
-
زنگ خورد جواب ندیاااا !
+
اخه مگه من بیکارم جواب زنگ گوشی تورو بدم
-
خب حالا چرا عصبانی میشه ، کسی زنگ نزد؟
+
نه فقط نازی اس داد گفت غروب میآد دنبالت برین بیرون گفتم وقت نداری سرت شلوغه
- :o
واسه چی اینو گفتی ؟ :|
+
چون قبلش به نسترن قول دادم برین خرید :D
- :o :| :|

پسر گـــــــــلم یه دقیقه میای کارت دارم
پسرم خـــــــــــدا خیرت بده یه دقیقه بیا
چه پسسسری دارم من، مامان جان بیا یه دقیقه
و......
این چنین شد که من یکهفته س دارم می سابم پاک می کنم جا به جا می کنم :|



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب