خنده بازار روز(7)
سوی دیار عاشقان♥
23 / 12 / 1390برچسب:, :: 23:8 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید:

- میتونم بهت اعتماد کنم ؟!

در تاریخ حتی یک مورد هم نوشته نشده

که کسی در پاسخ گفته باشد : نه من صلاحیت ندارم و آدم امانت داری نیستم!

این را باید بفهمید نه اینکه بپرسید!!!

☺☻♥♦♣♠•◘○◘•♠♣♦♥☻☺

تو گذشته مي گفتن پزشك محرمه ،

كم كم عكاس و فيلم بردار هم محرم شدن ،

حالا هم كه دى جى و گروه موسيقى محرم شدن !

اين جور كه من فهميدم فقط داداشاى عروس و دوماد نامحرمن !!

☺☻♥♦♣♠•◘○◘•♠♣♦♥☻☺

يارو ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﯿ ﺪﻭﻧﯽ ﻓﺮﻕ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺑﺰ ﭼﯿﻪ؟

 ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﻗﻬﺮ ﻣﯿ ﮑﻨﻪ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﻣﯿﺮﻩ...

يارو ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺑﯿﺎ ﺑﺎﺑﺎ شوخي كردم ، ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ

☺☻♥♦♣♠•◘○◘•♠♣♦♥☻☺

مکالمه ای بین من و مادرم:

-مامان

- جونم

- داشتم ماست می خوردم

- نوش جونت پسرم

- ریخت رو فرش

- کوفتو بخوری نکبت...

☺☻♥♦♣♠•◘○◘•♠♣♦♥☻☺

يارو لب دریا نشسته بود ,هی می گفت ماشالا ماشالا،

 ازش پرسیدن چرا هی میگی ماشالا ؟

میگه : پسرم نیم ساعت رفته زیرآب هنوز بالا نیامده !

☺☻♥♦♣♠•◘○◘•♠♣♦♥☻☺

يارو میره دكترمیگه آقای دكترمن فراموشی گرفته‌ام.

 دكتر میگه: چندوقته این بیماری رو دارین؟

میگه: كدوم بیماری؟

☺☻♥♦♣♠•◘○◘•♠♣♦♥☻☺

من هیچ وقت نفهمیدم چرا آدما زیرِ پتو احساس امنیت میکنن...

حالا گیریم یه قاتل اومد توی اتاق خواب بعد حتما ً

میگه :

الان اومــــــدم بکــــشمـــــــِــــت...

 اَه لعنتی پتو داره نمیشه!

☺☻♥♦♣♠•◘○◘•♠♣♦♥☻☺

بدون هیچ گونه تردیدی یکی از درهای جهنم مخصوص کسانی است که

بعد از گفتن یک جوک راجع بهش توضیح می دن ...

☺☻♥♦♣♠•◘○◘•♠♣♦♥☻☺

زنگ زدم پشتیبانی میگم: چرا سرعت اینترنتم کم شده؟

میگه: چون کندی سرعت دارین!

گفتم اجرت با سید الشهدا خیالم راحت شد،

 یه خانواده از نگرانی در اوردی ! پس دلیلش اینه!

 البته خودمم شک کرده بودم!

☺☻♥♦♣♠•◘○◘•♠♣♦♥☻☺

کلمه wc را به 8282 ارسال کنید تا از خالی بودن

دستشویی خود آگاه شوید

: قیمت 75 ریال :: ایرانسل

☺☻♥♦♣♠•◘○◘•♠♣♦♥☻☺

کی گفته زبان فارسی آسونه ؟

حالا جاهای خالی رو با (بله) یا (خیر) پر کن تا بفهمی:

.....من مغز ندارم. .....من احساس ندارم. .....من یه احمقم.

☺☻♥♦♣♠•◘○◘•♠♣♦♥☻☺

چند وقت پيش با بابام دعوام شد، دستشو برد بالا که

بزنه تو صورتم...!

منم يهو رفتم تو فاز هندي گفتم:

بزن بابا..!

بزن !

بزن بذار بفهمم که پدر بالا سرمه...!

بزن که بفهمم هنوز بي صاحاب نشدم...!

بزن بابا!

و در نهايت ناباوري بابام زد تو گوشم

☺☻♥♦♣♠•◘○◘•♠♣♦♥☻☺

ظهر تو خونه دراز کشيده بودم و TV مي ديدم

که متوجه شدم که يه نفر از تو کوچه داره

اسممو با بلندگو صدا ميزنه

اولش فکر کردم شايد با کس ديگه ايي کار داشته باشه  اما

بعد از چند ثانيه اسم و فاميلو با هم صدا زد

رفتم تو کوچه ديدم يه وانت سبزي فروشي

جلو در خونه ايستاده بهش گفتم منو از کجا مي شناسي

گفت مامانت سر کوچه ازم

سبزي خريدو گفت بيام اينجا صدات کنم که بياي بگيري.

آخه ببین چطور با آبرو آدم بازي ميكننننننننننننننننننننننننننننن

☺☻♥♦♣♠•◘○◘•♠♣♦♥☻☺

لحظات از آن شماست؛
آبی، سبز، سرخ، سفید
رنگ هایی را که بایسته است بر آن ها بزنید؛
روزهایتان رنگارنگ
سال
1391پيشاپيش بر شما مبارک

.

´¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
. دریای آبی آرام.

…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
¸.•*´¨`*•. ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب