هي باران لعنتي!
سوی دیار عاشقان♥
19 / 12 / 1390برچسب:, :: 18:48 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

اهههه!!!

بس است ديگر!

هي باران لعنتي!

چرا مي باري؟

براي که مي باري؟

براي دلم؟

که خودش خيس ز اشک است؟!

يا براي اويي که ديگر نيست؟!

براي چه؟

چه چيز را مي خواهي پاک کني؟

هوايم را از هوايش؟

مشامم را از عطرش؟

ذهنم را از خيالش؟

گوشم را از صدايش؟

نکند تو هم هواي خيانت به سر داري

مانند او!

نکند مي خواهي

پر کني گوشم را از صدايت

ذهنم را از خيالت

مشامم را از عطرت

هوايم را از هوايت!

مگر فراموش کرده اي

که همه چيزت را از او داري؟!

عطرت را

زيباييت را

صدايت را

هوايت را

که سبز مي کردي همه جا

 

يادت رفته ست که زيباييت را چگونه به رخ کشيد؟!

من يادم نمي رود!

که چه زيبا از تو سخن مي گفت

که چه زيبا آرزويش بودي

که چگونه مي خواست باراني شود!

و من با هرکلامش بيشتر عاشقت مي شدم

بيشتر هوايت مي کردم

آرزوي او

شده بود آرزوي من!

 

حال ديگر او نيست

و بارشت

شده است جشن تنهايي من

هرچه مي باري

قلبم بيشتر ورم مي کند

بيشتر هوايي مي شود

دستانم بيشتر مي لرزند

 

خودش مرا نديد

رفت

و تورا همدم تنهايي من کرد

اما خودمانيم

خوب مي باري!

دلم خوش است

همدمي دارم با چشمي گريان

که مي بارد از فراقش

دلم خوشم است

بوي او را مي دهي

دلم خوش است

دلتنگي هايم را کسي خريدار است

کسي که خود

آوار دل تنگم را هر لحظه با بودنش مي ريزد!

 

اما ببار

تو ببار

تا بارش من حاشا نشود

تو ببار بر زخم تنهايي من

از وقتي رفته ست

هرچه مي باري زرد ترم مي کني

تا بهاري ترم!

خودش رفته ست و آرزويش را اينجا

با دلتنگي هايم جاي گذاشته است

 

کاش بزرگترين آرزوي من مي دانست

شيرين ترين خيال بارانيم اين است

که کوچکترين آرزويش باشم!!



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب