طنز پَــ نَــ پَــ سری جدید3
سوی دیار عاشقان♥

غضنفر ۱۵ سال دعا میکرد واز خدا فرزنده پسر می خواست

 یه بار دوستش بهش گفت تو زن نداری؟

پـَـــ نــه پـَـــ میخوای زنم داشت باشم بزار اول بچه دار شم بعد زن می گیرم

________________________

میگم اینجا خیلی تاریکه ! میگه

چراغارو روشن کنم ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ برو شیر آبو باز کن!

________________________

اینترنت ایران به آدم صبر ایوب میده

پـَـــ نــه پـَـــ  اطلاعات مفید میده

________________________

۵۰ جعبه گوجه خریدیم ! اون یکی همسایه اومده

میگه میخوای رب بپزی ؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخوایم رنگ کنیم جای سیب بفروشیم

________________________

میگم آقا شهید همت کجاس؟ میگه بزرگراه شهید همت؟

میگم پـَـــ نــه پـَـــ می خواستم خودشو پیدا کنم یه خانواده ای رو از نگرانی در بیارم!!!

________________________

۲تا سطل رنگ گرفتم دستم ،

همسایه اومده میگه میخواید نقاشی کنید ؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخوایم ریاضی حل کنیم

________________________

به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم. میگه نمره میخوای؟

 گفتم پـَـــ نــه پـَـــ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم

________________________

رفیقم به طور هارمونیک خورده زمین و پخش شده

کف آسفالت ! جلوی خودمو گرفتم که نمیرم از خنده ! میگه داری بهم بخندی ؟

پـَـــ نــه پـَـــ گریه اَمونمو بریده !

________________________

به پسرخاله ام می گم تب کردم میگه: اِ؟ مریض شدی؟

می گم پـَـــ نــه پـَـــ دمای بدنمو بردم بالا ببینم فنش کار میفته یا نه

________________________

خانمه ۲۰۶ رو زده به تیر برق ، ماشین نصف شده !

به افسر میگه یعنی اشتباه از من بوده ؟

افسر : پـَـــ نــه پـَـــ علت حادثه خواب آلودگیه تیر چراغ بوده !

________________________

عاقد به عروس: وکیلم؟؟؟

 عروس: پ نه پ تو این بی شوهری میرم گل می چینم!!!!

________________________

نوشتم “بوق نزنید راننده خواب است” ازم میپرسه اینو

پشت کامیون دیدی ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ رو در آسانسور ؟؟؟

________________________

هواپیما داشت سقوط می کرد یارو میگه داره سقوط می کنه؟

پ نه پ داره واسه نماز نگه میداره.

________________________

تو اتوبوس به راننده میگم این پولو عوض کنید ! میگه پارَس ؟

گفتم : پـَـــ نــه پـَـــ گوشَش وسط نداره !

________________________

تو خیابون موتوریه اومد کیفم رو قاپید، یارو می پرسه: دزد بود؟

میگم: پـَـــ نــه پـَـــ اومده بود امانتیش رو ببره فقط خواست هیجانش بیشتر باشه!

________________________

کامپیوتر داشت کار می کرد که یِیهو دود

سیاهی از پشتش زد بیرون ! میگه : کامیپوترت سوخت ؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ یه برنامه مونده بود سر دلش ، آروغ زد رفلاکس شد !

________________________

رو در اتاقم علامت « ورود ممنوع » زدم. رفیقم اومده تو،

میگه اینو زدی که کسی نیاد تووو؟

پـَـــ نــه پـَـــ زدم که کسی جلو در پارک نکنه !

________________________

توی راز بقا ۶۰تا شیر ریختن سر یه گورخر ! برگشته میگه میخوان بخورنش

؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخوان سوارش بشن ولی خره رضایت نمیده

میگه مامانم گفته با غریبه ها بازی نکن !!!!!!!!!!!!!!

________________________

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش.

دکتر میگه: میخوای بینیتو کوچیک کنی؟

پـَـــ نــه پـَـــ اومدیم بکوبیمش ۳طبقه بسازی

________________________

روی نیمکت توی پارک روزنامه دستمه. اومده میگه: روزنامه می خونی؟

پـَـــ نــه پـَـــ سبزی خریدم نمی دونم لای کدوم صفحه گذاشتم

________________________

تو خیابون با دوستم داشتم راه می رفتم ،

یارو موتوریه گوشیمو از دستم قاپید

دوستم گفت گوشیتو دزدید ؟

گفتم پـَـــ نَ پـَــ برد سیستم عاملشو آپدیت کنه فردا میاره

________________________

گوشیمو سایلنت کردم، رو میز می لرزه

میگه داره زنگ می خوره ؟!؟!

پَ نه پَ خربزه خورده فکر اینجاشو نکرده !!!



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب