عاشقانه هاي روز1
سوی دیار عاشقان♥
9 / 12 / 1390برچسب:, :: 22:42 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

همه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود

می پرد از قفس و عاشق دیدار تو بود

خبرت هست که از خوبی خود بی خبری

بخدا خوب تر از خوبتر از خوبتری...

 

چشمانم را بستند تا پنهان شدنت را نبینم ...
یک , دو , ... ده سال می گذرد,
هزار ده شمرده ام و تو هنوز نگفته ای : بیا

 

واقعیت است جاذبه ی تو

از بس جذابی

می خواهم تورا به نیوتن ثابت کنم...

 

امروز که یاد من نیستی
بگذار برایت ترانه ای بخوانم از آدمکی برفی
که در حسرتت آب شد
و تو چشمان خیسش را ...
به آستین پیراهنت دوختی

دلم می خواست زمان را به عقب باز می گرداندم
نه برای اينکه آن هايی که رفتند را باز گردانم
برای اي نکه نگذارم اصلاً بيايند ...

به فکر نوازش دست های منی !
بی آنکه بدانی دلم است که تنها مانده
 
دست هایم که دو تایند !

فرشته‌ها بی‌ حجابند ،
برای پاک بودن
 
هیچ نیازی به پوشاندن نیست
حجب و حیا ذاتیست
زندگی ساختنی است ،
نه گذراندنی !
بمان برای ساختن ،
نساز برای ماندن . . .

یادته زیرگنبد کبود 2
تا عاشق بودن و کلی حسود
تقصیر همون حسودا بود که
حالا شده یکی بود یکی نبود

کاش پرده می فهمید تا پنجره باز است فرصت رقصیدن دارد!!!

کاش می فهمید باد همه ی فرصت اوست...

به خودم قول می دهم كه فراموشـت كنم !
وقتی صبح می شود
تو را كه نه .... ولی !
قولم را فراموش می كنم ...!

مــــرا از بـنــد آویــــزان کـنـیــد ! ســــر و تـــه ....!

شــایـد فـکــــرش از ســرم بـیـفـتـــد ... !!!

د و س ت ت
د ا ر م
بریده بریده می‌نویسم
تا بدانی
مثل همین تکه‌های کلمات
که اشتیاق به هم پیوستن و معنا یافتن دارند
به سوی تو می‌آیم
تا خود را
و معنای خود را
در جهانی تازه بازیابم...

آرامشم این روزها 
مدیون همین انتظاراتیست که دیگر از کسی ندارم.....!

بزرگترین اشتباهم این بود که 
با دیدن اولین " دل " حکم کردم .....!

صدا كن مرا.

صداي تو خوب است.

صداي تو سبزينه آن گياه عجيبي است

 كه در انتهاي صميميت حزن مي‌رويد.

می پیچی بر برهنگی تنم
همچون پیچکی بر دیوار
غافل از اینکه
دیوار
دل
ندارد .

تلفن لال مانی گرفته
و من
زیر رگبار نبودنت
زنگ می زنم

صـِدایــَتــــ را اَز گـــوشِــ من پـس بگـــیر...
مـــَن بــه گـــریه هــایَم نـــان قــَرض مــی دَهم
 
کــــــهـ اِلتـــِمـاس تـو را نکننــــد...



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب