خنده بازار روز(2)
سوی دیار عاشقان♥
3 / 12 / 1390برچسب:, :: 20:32 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

آگهی تبلیغاتی پخش میکنه ، میگه ، مهاجرت به آمریکا "فقط" با 500 هزار دلار

دلم میخواد برم یقه اون مجری رو بگیرم بگم لامصب برداشتت از کلمه فقط چیه ؟

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

سوار یه سیستم صوتی شدم طرف روش پراید بسته بود !!!

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

یه سوال به سوالای شب خواستگاری اضافه شد :

دختر شما روزی چند تا نون می خوره!؟

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

ما هم یه روزی یه زندگی خوب و دلچسب داشتیم

تا اینکه یکی اومد و گفت:

عزیزم!واسه خودت فیسبوک نمیسازی!

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

گوگل با نصیحت های من گوگل شد...

اولش گاگول هم نبود من آدمش کردم...

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

بعد از سالها جستجو و نیافتن نیمه ی گم شده به این نتیجه رسیدم

خدا منو كامل خلق كرده نیمه میمه ندارم ...

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

تو این زندگی‌ نصف عمرمون به فکر کردن راجبه یکی‌ دیگه گذشت نصف دیگشم

برای پیداکردن سر چسب نواری ....

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

سه تا چیز هست که هیچ وقت آدم نمیتـونه فراموششـون کنه ...

.

 

.

.

 

.

.

 

.

.

 

صبحـانه ، نـاهـار ، شـام

.

 

.

قرار نیست که همش احساساتی باشه ...

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

با جواب دادن به این سوال میتوانید بفهمید افسرده هستید یا نه!

.

 

.

.

 

.

.

 

.

 

 

 

سوال:

افسرده هستید یا نه؟

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

به پسر خالم میگم :دعا کن برام ، دعای بچه ها زود اجابت میشه . . .

میگه : اگه دعاي بچه ها اثر داشت

وختی که من شیش سالم بود ، و تو اون ماشین آبیمو شیکوندی ، باید می‌مُردی !!

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

تازه دارم میفهمم "موفق باشید"های استاد آخر برگه امتحان

جواب همون "خسته نباشید" هاییه که وسط درس دادنش میگفتیم!

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

گلبم از دوریط میثل قونجیش طون طون میزنی فوشار میاد رو اسابم

چیه چرا میخندی!؟

"ساوات"ندارم!آما دوسیت چه دارم...

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

در ایران :

تو دستشویی فکر می کنند،

تو حمام اواز می خوانند،

سر کلاس می خوابند،

تو رختخواب تلفن حرف می زنند،

موقع درس خوندن بازی می کنند،

موقع تی وی دیدن فیسبوک چک می کنند،

موقع فیسبوک چک کردن غذا می خورند،

موقع خواب بیدارند،

موقع بیداری خوابند،

سر کار روزنامه می خوانند،

و اوقات فراغت کار می کنند...

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

این همه سال واسه بدن زحمت بکش

صبحا زود از خواب پاشی

هر روز ورزش کنی

لب به سیگار و مشروب نزنی

غذای چرب و شیرینی و نوشایه و سرخ کردنی نخوری

تموم قوانین پزشکی رو تموم و کمال رعایت کنی ...

بعدش یه وحشی بیاد با موتور بزنه بهت ناقصت کنه !

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

کاربردهای مختلف " مُردن " در فرهنگ بیـانی مـا:

برو بمیر : برو گمشو !

بمیرم برایت : خیلی دلم برایت می سوزد !

می میرم برایت : عاشقتم !

می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟

مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟

نمردیم و ... : بالاخره اتفاق افتاد !

مردیم تا ... : صبرمان تمام شد !

مرده : بی حال !

مردنی : نحیف و لاغر !

مُردم : خسته شدم!

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

یک خانم 45 ساله که یک حمله قلبی داشت و در بیمارستان بستری بود ...

در اتاق جراحی که کم مونده بود مرگ را تجربه کند حضرت عزرائیل رو دید و پرسید:آیا وقت من تمام است؟

حضرت عزرائیل گفت:نه شما 43 سال و 2 ماه و 8 روز دیگه عمر می کنید .

در وقت مرخصی خانم تصمیم گرفت در بیمارستان بماند و عملهای زیر را انجام دهد

کشیدن پوست صورت-تخلیهء چربیها(لیپو ساکشن)-عمل سینه ها و جمع و جور کردن شکم .

فقط به فکر رنگ کردن موهاش و سفید کردن دندوناش بود !!!!

از اونجايي كه او زمان بيشتري براي زندگي داشت از اين رو او تصميم گرفت

كه بتواند بيشترين استفاده را از اين موقعيت (زندگي) ببرد.

بعد از آخرين عملش او از بيمارستان مرخص شد

در وقت گذشتن از خیابان در راه منزل بوسیلهء یک آمبولانس کشته شد .

وقتی با حضرت عزرائیل روبرو شد او پرسید: من فکر کردم شما فرمودید من 43 سال دیگه

فرصت دارم چرا شما مرا از زیر آمبولانس بیرون نکشیدید؟

حضرت عزرائیل جواب داد :

اِاِاِا شمايييييييد نشناختمتون !!!

☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻☹☺☹☻

 



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب