صبحانه های خوردنی از ۵۰ نقطه دنیا5
سوی دیار عاشقان♥

۴۱- صبحانه در استونی

50-world-s-best-breakfast

این صبحانه شامل نان گندم که روی آن پنیر و کشک مالیده شده است، می باشد که در زبان محلی به نان توست کرمی نیز مشهور است.

۴۲- صبحانه در اُردن

50-world-s-best-breakfast

این صبحانه دارای تنوع بالایی است که شامل فلافل، روغن زیتون، سوسیس گوشت بره، کره و مربا و گوشت گاو می باشد.

۴۳- صبحانه در ونزوئلا

50-world-s-best-breakfast

این خوراک ترکیبی از پنیر تازه، گوشت قیمه و انواع حبوبات و لوبیا می باشد.

۴۴- صبحانه در کلمبیا

50-world-s-best-breakfast

در کلمبیا، شیر، پیازچه یا تره فرنگی و پنیر، صبحانه محبوب مردم را تشکیل شده است.

۴۵- صبحانه در غنا

50-world-s-best-breakfast

صبحانه محبوب و رایج در این کشور آفریقایی واکی می باشد که اساسا از برنج پخته شده به همراه حبوبات تشکیل می شود.

۴۶- صبحانه در اوگاندا

50-world-s-best-breakfast

صبحانه رایج در اوگاندا خوراکی معروف به کاتوگو می باشد که ترکیبی از موز سبز پخته شده مخلوط با گوشت گاو یا سس سبزیجات است.

۴۷- صبحانه در باهاما

50-world-s-best-breakfast

برای تهیه این خوراک، ذرت پوست کنده پخته شده با شیر یا آب و یا ذرت معمولی را با آب در حال جوش مخلوط می کنند تا به شکل فرنی در بیاید. رواج این صبحانه به زمان برده داری برمی گردد که همه برده ها ناچار به خوردن این غذا بوده اند. امروزه میگو و گوشت نیز به این فرنی اضافه می شود.

۴۸- صبحانه در کاستاریکا

50-world-s-best-breakfast

گالوپینتو صبحانه رایج و استاندارد در کاستاریکا می باشد که از لوبیای سیاه، نوعی کرم ترش، سالسالا و نان ذرت مکزیکی تشکیل شده است. اهالی کاستاریکا معمولا مقداری آووکادو و بارهنگ رسیده سرخ شده یا گوشت سرد هم در کنار این صبحانه میل می کنند.

۴۹- صبحانه در جمهوری دومینیکن

50-world-s-best-breakfast

این صبحانه که به مانگیو معروف است از بارهنگ جوشیده شده با کره، سوسیس، پنیر و تخم مرغ تشکیل شده است. این صبحانه را با یک فنجان شکلات داغ میل می نمایند.

۵۰- صبحانه ترکی

50-world-s-best-breakfast

یک صبحانه کامل ترکی شامل چند نوع پنیر، کره، زیتون، گوجه فرنگی، خیار، مربا، عسل و گوشت ادویه دار می باشد.
منبع:پرشین استار

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب