صبحانه های خوردنی از ۵۰ نقطه دنیا4
سوی دیار عاشقان♥

۳۱- صبحانه در بولیوی

50-world-s-best-breakfast

صبحانه بولیویایی ها، یک خوراکی به نام Saltenas را شامل می شود که از غذاهای سنتی این کشور است. این خوردنی لذیذ، معمولاً با گوشت و سبزیجات تهیه و به همراه شکر خورده می شود.

۳۲- صبحانه مصری

50-world-s-best-breakfast

غذای مردم مصر در صبحگاهان Ful Madames است. غذایی پر و پیمان که باقلا، نخود، سیر و لیموترش را شامل می شود. این اغذیه که طرفداران زیادی در کشورهای شاخ آفریقا و شبه جزیره عربستان دارد، به همراه روغن زیتون، کاین، سس، تخم مرغ آب پز و برخی سبزیجات سرو می شود.

۳۳- صبحانه در ژاپن

50-world-s-best-breakfast

توفو، به همراه ماهی و برنج، صبحانه محبوب ژاپنی ها و بسیاری کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا به شمار می رود. توفو پنیری مخصوص است که از شیرسویا به دست می آید و یک صبحانه مقوی و نیمه سالم برای ژاپنی ها است.

۳۴- صبحانه در چین

50-world-s-best-breakfast

در چین، صبحانه بسیار شبیه نهار و شام است! نودل، برنج، مرغ و سبزیجات سرخ شده غذای غالب چینی ها را تشکیل می دهد.

۳۵- صبحانه در مالزی

50-world-s-best-breakfast

اگر در مالزی به دنبال یک صبحانه پر طرفدار بگردید، احتمالاً یک کاسه نودل به اضافه تخم مرغ و سبزیجات، همراه با مقادیر متنابهی ادویه جات خوشمزه، چیزی است که شما پیدا می کنید.

۳۶- صبحانه مغول

50-world-s-best-breakfast

گوشت آب پز شده و پر از چربی گوسفند، به همراه آرد، برخی لبنیات و برنج در مغولستان صبحانه به حساب می آید. البته در مناطق غربی این کشور، ممکن است در وعده های غذایی مختلف، گوشت اسب جایگزین گوشت گوسفند شود.

۳۷- صبحانه در بلیز

50-world-s-best-breakfast

بلیز (Belize)، کشوری در آمریکای مرکزی است. همسایه مکزیک و گواتمالا. غذای محبوب مردمان این کشور برای صبحانه، خمیری مثلثی شکل به نام Fry Jack است که در روغن سرخ می شود. این خمیر سرخ شده را معمولاً به همراه لوبیا، تخم مرغ، مربا یا عسل صرف می کنند.

۳۸- صبحانه مجارستانی

50-world-s-best-breakfast

در مجارستان، بیسکوئیتی سنتی به نام Pog�csa، غذایی ثابت و محبوب برای صبحانه محسوب می شود.

۳۹- صبحانه کُره ای

50-world-s-best-breakfast

به مانند مردمان چین، صبحانه در کره هم شباهت زیادی به نهار و شام دارد. یک بشقاب کوچک کیمچی، یک کاسه برنج و یک کاسه سوپ سبزیجات معمولاً غذایی است که بین مردم این سرزمین از محبوبیت برخوردار است.

۴۰- صبحانه پاکستانی

50-world-s-best-breakfast

نانی روغنی به نام Aloo Paratha که از محبوبیت ویژه ای برخوردار است، در پاکستان یکی از غذاهای غالب برای صبحانه است. خمیر این نان به همراه سبزیجات آماده و در ماهی تابه سرخ می شود. این نان به همراه ترشی، ادویه جات و سس های تند سرو می شود و برخی اوقات نیز به همراه چای آن را تناول می کنند.

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب