صبحانه های خوردنی از ۵۰ نقطه دنیا3
سوی دیار عاشقان♥

 

۲۱- صبحانه در هند

50-world-s-best-breakfast

در اینجا ما سیب زمینی سرخ کرده با رزماری، تخم مرغ با توفوی هندی، عدس، سوسیس گیاهی و موز برشته فلفلی را می بینیم. مخلفات صبحانه در هند کاملاً به محل و منطقه ای که در آن قرار دارید بستگی دارد. اما اگر به دنبال یک صبحانه هندی می گردید تقریباً چیزی شبیه به همین صبحانه و در همین رنج است.

۲۲- صبحانه خاص اسکاتلندی

50-world-s-best-breakfast

شاید انتظار صبحانه ای شبیه انگلیسی ها و یا ایرلندی ها را داشته باشید. اما ظاهراً دل و جگر سرخ شده گوسفند به همراه تخم مرغ، صبحانه محبوب اسکاتلندی ها به شمار می رود.

۲۳- صبحانه تایلندی

50-world-s-best-breakfast

شما این صبحانه را در سراسر تایلند و در تمامی دکه های آن پیدا می کنید. ماهی نعنایی تند و گوشت خوک تند و شیرین که به همراه برنج سرو می شود. دارای طعمی عالی است. همچنین این صبحانه بسیار ارزان و در حدود ۳۰ بات هزینه دارد. صبحانه در تایلند با آن چیزی که به عنوان نهار یا شام خورده می شود، تفاوت چندانی نمی کند.

۲۴- صبحانه آرژانتینی

50-world-s-best-breakfast

صبحانه در آرژانتین معمولاً Mate (نوشیدنی که از دم کرده برگ Yerba بدست می آید) یا dulce de leche (نوعی کارامل مخصوص که با شیر درست می شود) به همراه Facturas (نوعی شیرینی شبیه کورسانت) را شامل می شود.

۲۵- صبحانه ایرلندی

50-world-s-best-breakfast

و حالا صبحانه ایرلندی که شامل پودینگ سفید و نان سودا است.

۲۶- یک صبحانه کانادایی

50-world-s-best-breakfast

آن بخش صبحانه که شبیه تخم مرغ است در واقع Perogie نام دارد. Perogie ها آب پز، پخته شده و یا سرخ شده هستند و از خمیری مانند خمیر پیراشکی که از سیب زمینی، کلم ترش، گوشت، پنیر یا میوه پر شده است، تشکیل شده اند. در کنار این غذا نیز مقداری سوسیس و نان تست سرو شده است.

۲۷- صبحانه در مکزیک

50-world-s-best-breakfast

بشقاب خوش آب و رنگ بالا شامل گوشت گاو، Chilaquiles و دیگر مخلفاتی است که در Manzanillo (یکی از شهرهای مکزیک) خورده می شود.Nachos، پنیر و لوبیا نیز از دیگر مخلفات معمول این صبحانه تند و خوشمزه است.

۲۸- صبحانه روسی

50-world-s-best-breakfast

oladi صبحانه منتخب روسی است که سرخ کردنی است، تا حدودی شبیه پنکیک، درون آن نرم و لطیف و لبه های بیرونی آن ترد است و زمانی لذیذ تر می شود که به همراه خامه ترش، عسل، مربا یا توت تازه سرو شود.

۲۹- صبحانه در ویتنام

50-world-s-best-breakfast

معمولاً شامل مقداری خوراک گوشتی است که با مخلوط سمولینا/فرنی همراه می شود. آنچه در عکس بالا مشاهده می کنید فرنی خوک است. این غذا ترکیبی از دونات چینی، جوانه لوبیا، روده خوک پر شده از گوشت خوک چرخ کرده تند و مخلفات دیگر آن که به هر حال کمی لذیذ تر از نان تست و مرباست.

۳۰- صبحانه در پرو

50-world-s-best-breakfast

ceviche یک غذای محبوب است که در هر سه وعده غذایی یعنی صبحانه، نهار و یا شام مورد استفاده قرار می گیرد. این غذا یک غذای دریایی است که از ماهی تازه ی خوابانده شده در آب مرکباتی همچون لیمو و فلفل چیلی تشکیل شده است.

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب