بی‌هوش کردن زنان برای سرقت پول و طلا
سوی دیار عاشقان♥

 

مردی که تحت پوشش جابه‌جایی مسافر، زنان را با آبمیوه مسموم، بی‌هوش و پس از سرقت طلا و پول‌هایشان آنها را در بیابان رها می‌کرد، از سوی ماموران اداره آگاهی شهریار دستگیر شد.

 

به گزارش جام جم، چندی پیش زنی با حضور در اداره آگاهی شهریار در غرب استان تهران، از مردی به اتهام سرقت طلاهایش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، روز حادثه او از گورستان بهشت زهرای تهران قصد بازگشت به خانه اش در شهریار را داشته که سوار یک خودروی پراید مشکی شده و در میانه راه راننده با تعارف آبمیوه به وی، از او خواسته برای والدینش فاتحه بخواند.

در ادامه مشخص شد، شاکی پس از خوردن آبمیوه، بی هوش شده و ساعاتی بعد در بیابانی در حومه شهریار وقتی به هوش آمده که متوجه شده طلا و پول هایش سرقت شده است.

زنان دیگری در دام راننده حیله گر

با شروع تحقیقات، چهره نگاری رایانه ای از راننده صورت گرفت و جستجو برای دستگیری وی آغاز شد تا این که زنان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایت هایی عنوان کردند پس از نوشیدن آبمیوه مسموم که راننده به آنها داده، بی هوش شده و طلا و پول هایشان به سرقت رفته است. ماموران با جمع بندی اطلاعات متوجه شدند تصاویر رایانه ای از راننده سارق با هم مطابقت دارد؛ اما خودروهایی که او شاکیان زن را سوار کرده، یک پراید و پژو بوده است.

دستگیری متهم پیش از دزدی دیگر

تحقیقات در این باره ادامه یافت تا سرانجام چند روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در شهریار متهم را در حالی که زن دیگری را به عنوان مسافر سوار کرده و قصد داشت با این شیوه اموال وی رانیز سرقت کند، در جنوب شهریار شناسایی و دستگیر کردند و زن مسافر از دامی که متهم برایش پهن کرده بود، نجات یافت. متهم با انتقال به پلیس آگاهی شهریار در بازجویی به بی هوش کردن زنان با آبمیوه مسموم و سرقت اموالشان اعتراف کرد.

دادن آبمیوه، ترفند مرد سارق بود

متهم با اشاره به نحوه سرقت هایش گفت: با دو دستگاه خودرویی که در اختیار داشتم، زنان را در مسیر بهشت زهرای تهران، رباط کریم و شهریار به عنوان مسافر سوار می کردم. با دادن آبمیوه مسموم به بهانه خواندن فاتحه برای امواتم، آنها را بی هوش و پس از سرقت پول و طلاهایشان، مسافران را در بیابان های شهریار رها کردم.

زنگ خطری برای بانوان

سرهنگ منصور خدادادی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در این باره گفت: با اعتراف متهم به سرقت های متعدد، برای او قرار قانونی صادر شده است. تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایم متهم و کشف اموال مسروقه و دستگیری خریداران اموال مسروقه ادامه دارد.

وی ضمن هشدار به مردم بویژه زنان، از آنها خواست از همراه داشتن پول زیاد و طلا خودداری کنند ؛ چرا که سارقان همیشه در کمین هستند و ممکن است به ترفند های مختلف آنها را به دام بیندازند. در ضمن از سوار شدن به خودروهای عبوری خودداری و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

افرادی که در دام این متهم گرفتار شده اند، می توانند با حضور در پلیس آگاهی شهریار واقع در شهرک اداری شهریار از وی شکایت کنند.

معصومه ملکی - گروه حوادث


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب