برگ خزان
سوی دیار عاشقان♥
12 / 11 / 1390برچسب:, :: 22:9 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

 

وقتی که برگی رو زمین می افته

حس می کنم گریه بی صداشو

 

حس می کنم چی می گذره تو قلبش

وقتی می بینه مرگ لحظه هاشو

 

آخه منم یه برگ خشک و زردم

که بی صدا یه عمر گریه کردم

 

وقتی با چشمام می بینم که یک برگ

سیلی بی جا می خوره از تگرگ

 

پا می زاره خزون به باغ دلم

باز کلاغا سر میدن آواز مرگ

 

یخ می زنه تو سینه قلب خونم

آخه من از تبار این خزونم

 

وقتی که پر پر می شه گل تو گلدون

خالی از کبو ترا آسمون

 

حباب بغضم تو گلو می شکنه

ابر چشام دوباره می شه بارون

 

کبوتر دلم تو فکر کوچ ِه

برای من زندگی سردو پوچ ِه

 

[تصویر:  i5a0tcw6rsypn86u5nxv.gif]
[تصویر:  0gvf8cyeu29x6qp65arf.gif]

شنیدم که چون قوى زیبا بمیرد

فریبنده زاد و فریبا بمیرد

 

شب مرگ تنها نشیند به موجى

رود گوشه اى دور و تنها بمیرد

 

در آن گوشه چندان غزل خواند آن شب

که خود در میان غزل ها بمیرد

 

گروهى بر آنند کاین مرغ شیدا

کجا عاشقى کرد، آنجا بمیرد

 

شب مرگ از بیم آنجا شتابد

که از مرگ غافل شود تا بمیرد

 

من این نکته گیرم که باور نکردم

ندیدم که قویى به صحرا بمیرد

 

چو روزى ز آغوش دریا برآمد

شبی هم در آغوش دریا بمیرد

 

تو دریاى من بودى آغوش وا کن

که می خواهد این قوى زیبا بمیرد


[تصویر:  5ds4mip2ffgludh0mo8y.jpg]

دانلود كنيد:

برگ خزان با صداي ايرج مهديان


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

مهندس پاکباز
ساعت22:34---12 بهمن 1390
سلام عزیز اگه میخای بازدید وبلاگت افزایش پیدا کنه و با هم تبادل لینک داشته باشیم منو با عنوان آموزش حرفه ای کامپیوتر و آدرس http://www.pcamoozesh.com لینک کن بعد به سایت من بیا و مشخصات وبلاگتو تو قسمت تبادل لینک هوشمند بنویس تا وبلاگت تو سایت من لینک بشه.آدرس سایت دقیقا باید همینی باشه که نوشتم وگرنه لینک نمیشی گلم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب