کدام تيم براي استقلال ايده‌آل‌تر است؟2
سوی دیار عاشقان♥

*بوريرام يونايتد تايلند

 

بدون شک تيم سورمه‌اي پوش تايلندي را مي‌توان بزرگ‌ترين پديده رقابت‌هاي امسال قلمداد کرد. تيمي که به واسطه قهرماني در رقابت‌هاي ليگ حرفه‌اي تايلند براي سومين‌بار در ليگ قهرمانان آسيا حضور پيدا کرد تا در سومين حضور به بهترين عنوان که رسيدن به جمع 8 تيم برتر آسياست، دست پيدا کند.

 

بوريرام با هدايت اسکات کوپر انگليسي از گروه پنجم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا کار خود را آغاز کرد و با تيم‌هاي تيم‌هاي جيانگسو چين، اف سي سئول کره‌جنوبي و گالتا ژاپن در گروه پنجم با کسب 7 امتياز حاصل از يک برد، 4 تساوي و يک شکست به عنوان تيم دوم راهي مرحله حذفي شد.

 

در اين مرحله بوريرام در بازي رفت و در خانه کار را مقابل بنيادکار ازبکستان تمام کرد و با برتري 2 بر يک در اين ديدار و تساوي بدون گل در بازي برگشت به جمع 8 تيم برتر آسيا پيوست.

 

تيم تايلندي در فصل 2009 در بازي پلي‌آف و در سال 2011 در مرحله گروهي از رسيدن به مراحل بالاتر بازمانده بود.

 

بوريرام با لقب تندر جنگجو در ورزشگاهي 24 هزار نفري به نام نيو آي موبايل از مهمانانش پذيرايي مي‌کند و 3 بازيکن اسپانيايي هم‌اکنون در ترکيب تيم بوريرام حضور دارند.

 

*کاشيوا ريسول ژاپن

 

تيم زردپوش ژاپني بدون هيچ ترديدي در حالي يکي از تيم‌هاي قدرتمند حاضر در رقابت‌هاي امسال ليگ قهرمانان آسيا محسوب مي‌شود که دومين حضور پياپي خود در آسيا را تجربه مي‌کند.

 

کاشيوا در فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا تا مرحله يک هشتم صعود کرد که در اين مرحله با شکست از قهرمان فصل گذشته يعني اولسان هيونداي از رسيدن به جمع 8 تيم برتر محروم شد.

 

ژاپني‌ها که به واسطه قهرماني در امپراطور کاپ 2012 ژاپن به ليگ قهرمانان آسيا صعود کردند در فصل جاري اين رقابت‌ها با تيم‌هاي سنترال کاست استراليا، گيژورينه چين و سون سامسونگ کره ‌جنوبي هم‌گروه شدند که در نهايت با کسب 14 امتياز از 4 برد و 2 تساوي به عنوان بهترين تيم مرحله گروهي راهي مرحله يک هشتم نهايي شدند. اين تيم در مرحله اول حذفي هم چونبوک موتورز کره‌ جنوبي را در دو بازي رفت و برگشت با مجموع 5 بر 2 شکست داد.

 

کاشيوا همچنين در سال 2011 در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان که در ژاپن برگزار شد تا مرحله نيمه نهايي رقابت‌ها بالا آمد که با شکست از سانتوس برزيل از بازي با بارسلونا در بازي فينال محروم ماند. در نهايت کار تيم ژاپني در اين رقابت‌ها با عنوان چهارمي جهان به پايان رسيد.

 

کاشيوا با مربيگري نلسينهو باپتيستاي برزيلي فصل گذشته ليگ 18 تيمي ژاپن را با 52 امتياز و کسب عنوان ششمي به پايان رساند.

 

اين تيم که از قدمت 73 سال برخوردار است در رقابت‌هاي امسال جي ليگ ژاپن در پايان هفته دوازدهم با يک بازي کمتر با 16 امتياز در رده دهم جدول قرار دارد.

 

همچنين ورزشگاه هيتاچي با گنجايش 15900 نفر ميزبان حريفاني تيمي است که با لقب پادشاهان خورشيد در آسيا حضور دارد.

 

گفتني است هريستو استويچکف، بازيکن مطرح بلغارستاني در سال‌هاي 1998 و 99 براي اين تيم ژاپني به ميدان رفته است.

 

*گوانگژو چين

 

ببرهاي جنوب چين با مربي مطرح خود يعني مارچلو ليپي ايتاليايي که فتح جام جهاني 2006 را به عنوان بزرگ‌ترين دستاورد مربيگري خود در کارنامه دارد، در انديشه بزرگي کردن در آسيا هستند.

 

تيم سرخپوش چيني که دومين فصل پياپي حضور در آسيا را تجربه مي‌کند در رقابت‌هاي فصل گذشته با شکست از الاتحاد عربستان از رسيدن به نيمه نهايي محروم ماند.

 

اين تيم در رقابت‌هاي فصل جاري در گروه ششم با بزرگاني چون اراوا ردز ژاپن، چونبوک کره‌جنوبي و موانگ‌سانگ تايلند هم‌گروه بود که در پايان مرحله گروهي با 11 امتياز حاصل از 3 برد، 2 تساوي و يک شکست به عنوان تيم صدرنشين به مرحله حذفي رسيد. در اين مرحله هم نماينده چين در مجموع دو بازي رفت و برگشت 5 بر يک از سد سنترال کوئست استراليا گذشت و به جمع 8 تيم برتر آسيا پيوست.

 

گوانگژو که در ورزشگاه تيان‌هه با گنجايش 58500 از حريفانش ميزباني مي‌کند 2 بازيکن برزيلي، يک آرژانتيني، يک پاراگوئه‌اي و يک ژاپني را در ترکيب تيم خود مي‌بيند.

 

تيم تحت هدايت مارچلو ليپي که به خاطر قهرماني در سوپرليگ چين به ليگ قهرمانان آسيا راه يافته است در رقابت‌هاي فصل جاري سوپر ليگ چين در پايان هفته دهم با يک بازي کمتر با 25 امتياز در صدر جدول قرار دارد.


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب