کدام تيم براي استقلال ايده‌آل‌تر است؟1
سوی دیار عاشقان♥

مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا سه‌شنبه و چهارشنبه شب گذشته با برگزاري 8 ديدار به پايان رسيد تا پس از اتمام اين مرحله چهره 8 تيم برتر اين رقابت‌ها مشخص شود.

 

به گزارش فارس، تيم فوتبال استقلال که در مرحله يک هشتم نهايي اين رقابت‌ها با تيم الشباب امارات ديدار کرده بود در نهايت با برتري مجموع 4 بر 2 در دو ديدار رفت و برگشت به جمع 8 تيم برتر آسيا رسيد تا در مرحله بعدي منتظر ديگر حريف آسيايي خود باشد.

 

بر همين اساس قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي اين رقابت‌ها 30 خرداد ماه امسال در مقر کنفدراسيون فوتبال‌ آسيا در کوالالامپور برگزار مي‌شود تا 8 تيم حاضر در اين مرحله با رقيبان خود آشنا شوند.

 

نتايج کامل ديدارهاي برگشت مرحله يک هشتم نهايي به شرح زير است:

 

سه‌شنبه 31 ارديبهشت:

 

الشباب عربستان 3 - الغرافه قطر صفر (مجموع 5 بر يک به سود الشباب)

 

الاهلي عربستان 2 - الجيش قطر صفر (مجموع 3 بر يک به سود الاهلي)

 

بنيادکار ازبکستان صفر - بوريرام يونايتد تايلند صفر (مجموع 2 بر يک به سود بوريرام)

 

اف سي سئول کره‌جنوبي 3 - بيجينگ گوان چين يک (مجموع 3 بر يک به سود اف سي سئول)

 

چهارشنبه اول خرداد:

 

گوانگژو چين 3 - سنترال کوئست استراليا صفر (مجموع 5 بر يک به سود گوانگژو)

 

کاشيوا ريسول ژاپن 3 - چونبوک موتورز کره‌جنوبي 2 (مجموع 5 بر 2 به سود کاشيوا ريسول)

 

لخويا قطر 2 - الهلال عربستان 2 (مجموع 3 بر 2 به سود لخويا)

 

استقلال ايران صفر - الشباب امارات صفر (مجموع 4 بر 2 به سود استقلال)

 

استقلالي‌ها که کار خود در رقابت‌هاي فصل 2013 ليگ قهرمانان آسيا را با حضور در گروه مرگ و هم‌گروهي با الريان قطر، الهلال عربستان و العين امارات آغاز کردند، در نهايت با 4 پيروزي، يک تساوي و يک شکست با 13 امتياز اين گروه را مقهور قدرت خويش ساخته و به عنوان صدرنشين راهي مرحله حذفي شدند.

 

قهرمان ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران که در رقابت‌هاي فصل اخير توانست قهرماني را در اين رقابت‌ها هت‌تريک کند، اين روزها با مشکلات عديده مالي دست و پنجه نرم کرده و هواداران اين تيم که گويا نبايد آب خوش از گلويشان پايين برود، در انتظار تعيين تکليف کادر مديريتي، کادر فني و ماندن ستاره‌ها در تيم محبوبشان هستند تا با حفظ اسکلت اصلي تيم و البته جذب چند ستاره ديگر، همچنان پتانسيل قهرماني قاره کهن و کسب سومين ستاره در تيم آبي‌پوش بيشتر از گذشته در اين تيم باقي بماند.

 

در اين گزارش قصد داريم به بررسي و تشريح آخرين وضعيت حريفان احتمالي استقلال در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا بپردازيم تا در نهايت مشخص شود کدام تيم در مرحله يک چهارم نهايي حريفي ايده‌آل براي شاگردان امير قلعه‌نويي (در صورت ماندن در رأس کادر فني استقلال در فصل آينده) خواهد بود.

 

*اف سي سئول کره‌جنوبي

 

سرخ‌پوشان اف سي سئول با سرمربيگري چوي يونگ سو از گروه پنجم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان کار خود را امسال در آسيا آغاز کرد.

 

اين تيم که به واسطه قهرماني در رقابت‌هاي کي ليگ 2012 به ليگ قهرمانان آسيا راه يافته بود در فصل جاري اين رقابت‌ها با تيم‌هاي جيانگسو چين، بوريرام تايلند و وگالتا ژاپن در گروه پنجم با کسب 11 امتياز حاصل از 3 برد، 2 تساوي و يک شکست به عنوان صدرنشين راهي مرحله حذفي شد.

 

در مرحله حذفي هم نماينده کره‌ جنوبي در مجموع 3 بر يک از سد بيجينگ گوان چين گذشت و به مرحله يک چهارم نهايي صعود کرد.

 

اف‌سي سئول با اين حال در رقابت‌هاي فصل جاري ليگ کره جنوبي خيلي حال و روز خوشي ندارد و در پايان هفته دوازدهم ليگ 14 تيمي کي ليگ با يک بازي کمتر و 13 امتياز در رده نهم جدول قرار دارد.

 

همچنين از سوابق سئول در آسيا مي‌توان به نايب قهرماني اين تيم در تهران در سال 2002 اشاره کرد. نماينده کره‌جنوبي در آن سال در حالي که زمين ورزشگاه آزادي به خاطر باراني سيل‌آسا بي‌شباهت به باتلاق نبود 2 بر يک از سد استقلال گذشت و راهي فينال شد که در بازي پاياني با شکست از سون سامسونگ، ديگر تيم کره‌اي به عنوان نايب قهرماني آسيا بسنده کرد.

 

سئول در سال‌هاي 2009 و 2011 نيز با رسيدن به يک چهارم نهايي اين رقابت‌ها به ترتيب با شکست از ام‌صلال قطر و الاتحاد عربستان از دور مسابقات کنار رفت.

 

از نکات قابل توجه اينکه نلو وينگاداي پرتغالي، سرمربي سابق پرسپوليس هدايت اين تيم کر‌ه‌اي را بر عهده داشته است و اين تيم در ورزشگاه جام جهاني با ظرفيت 66806 نفر از حريفانش ميزباني مي‌کند، ضمن اينکه 4 بازيکن برزيلي، ژاپني، مونتنگرويي و کلمبيايي با شماره پيراهن‌هاي 8 تا 11 از لژيونرها و بازيکنان اصلي تيم اف سي سئول محسوب مي‌شوند.


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب