خنده بازار داغ 22/02/1392 بخش 2
سوی دیار عاشقان♥

دوست معمولی باشیم یعنی..........

.

.

.

.

.

.

.

.

 

حالا بذار ما یه دور بزنیم بقیه مغازه‌ها رو هم ببینیم ایشالا مزاحم می‌شیم... :|

***

وقتایی که خعلی عمیق قلیون می کشم همه سلولای مغزم فریاد میکشن که خیلی دوسِت داریم !

البته ابن وسطا سلولای ریه ام یه چیزایی میگن که من زیاد جدی نمیگیرمشون !

***

یکی از اعصاب خورد کن ترین کارایی که یه پدر و مادر میتونن

بکنن اینه که وقتی پای کامپیوتر نشستی بیاد پشتت وایسه

و الکی دنبال یه چیزی بگرده !

 

یکی از فانتزیام اینه که یکی واسم یه جعبه بزرگ کادو بیاره و توش یه جعبه کوچکتر باشه

و همین روند ادامه پیدا کنه تا آخرش برسه به سویچ پورشه:D

***

اگه بدونید چنگیزخان با سوزوندن کتابای علمی چقد از بار درس هایی که قرار بوده بخونیم کم کرده هر شب جمعه واسش فاتحه میخونید:D

 

روی شیشه دوغ نوشته: دوغِ گازدارِ کربناته تزریقی گرما ندیده همگن شده با طعم نعناع و بدون چربی آخه لامصب دوغه یا اورانیوم ؟ :|

 

یکی باید پیدا شود و به مادران سرزمین من بفهماند که اگر شام دیشب خوردنی بود، همان دیشب خورده می شد!!!!;)))

 

توی ذهنت یه عدد بین 1 تا 100 انتخاب كن

انتخاب کردی؟

به منـــم نگـــــو!

آفـــــــــــــ ـــــــرین به هیشـــکی نگو اصلن ..!:))

***

یکی از فانتزی های من اینه که یه کامیون بخرم عسک تو رو بچسبونم به درهاش از تو ... بعد هی حواسم بره به عکست برم ته دره .... =)) یه همچین علاقه ای بین ما هس =)))))))

***

اینو امتحان کنین خیلی حال میده : وقتی با تلفن صحبت می کنید به محض ورود همسرتون با دستپاچگی بگید : باشه، من بعداً بهت زنگ می  زنم ..و سریع گوشی رو قطع کنید..

 

وقتی با یه نفر شادی...............................

...

...

 

 

...

 

...

 

...

 

...

 

 

فکر کن با 2 نفر چه قدر بیشتر شاد خواهی بود!

حالا فکر کن 3 ،4 ،5 نفر... واییییییییییی! ^_^

 

اینقدر بدم میاد از اینایی که .. .. .. باهاشون چت می کنی وقتی چت تموم میشه .. .. .. میخوان برن بخوابن میگن خب دیگه شب بخیر، زرت یهو آف میشن!! .. .. آیا نباید صبر کرد تا جواب شب بخیر را شنید!؟ .. ... .. آیا طرف مقابل شتر است!؟ :|

 

من نمیدونم تو خمیر دندون چی هست که تا دندونامو می شورم گرسنم میشه

 

از بیکاری قرص جوشان انداختم تو آکواریوم حالا ماهی ها دارن هلی کوپتری میزنن

یه همچین بیماری خطرناکی دارم من

 

همون پنجم دبستان که المپیاد ریاضی قبول شدم باید تو اوجم خداحافظی می کردم

***

مامور راهنمایی رانندگی قبل از گرانی:راننده پراید حرکت کن یابو اینجا جای وایستادنه :|

همان مامور بعد از گرانی پراید:

راننده محترم پراید منتظر حرکت شما هستیم


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب