خنده بازار داغ 22/02/1392 بخش 1
سوی دیار عاشقان♥

آرزو های من خیلی بی حیان چون هیچ کدوم جامه ی عمل نمی پوشن

خیلی بی ادبن !

:)))

***

ینی میخام بدونم فردا هم که شوهر کردین وسط دعواتون میخواین بگین بیایم با هم دوست معمولی باشیم ؟؟!! :|

***

من تا همین چند وقت پیش فک می کردم gf مخفف ِ گوجه فرنگیه :| :| :| :D

 

به نظر من خرچنگا خیلى موجودات لوس و افاده ای هستن، همیشه یه جورین انگار میخوان دستاشونُ آب بكشن !!!!

***

كوچ پرندگان به من آموخت

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

 

مسافرت گله ای

آی حال میده!!

آی حال میده

دیگه حالی به آدم میمونه؟؟؟ نه والا:D

 

مامانم که شیشه پاک کن می خرید ، لحظه شماری می کردم تا اون ماده ی داخلش تمومه بشه بعد توش آب پر کنم بازی کنم

این بلند مدت ترین برنامه ریزی بود که تو بچگی انجام می دادم ! :دی

***

بچه بودیم هرکی بهمون فحش می داد

کف دستمونو نشونش می دادیم می گفتیم آینه آینه

حالا اگه جرات داری به بچه های امروزی فحش بده

یه چیزی جوابتو میده که باید معنیشو از بابات بپرسی :|

 

یکى از فانتزیام اینه سر زنگ هندسه بگم این درسا بسه کاش این زنگ بخوره دل به دلدار برسه: |:دى بعد استاد پرتم کنه بیرون منم بگم خوب دست منو خوندى منو بدجورى سوزوندى:||||بعد با قر کمر و حرکات موزون اروم برم تو مایل محو شم: |

 

اصن کارخونه ی رانـــــــــــــــــــــی باید با شرکت جـــــی ال ایـــــکس همکاری کنه

تا یه آبمیوه بده بیرون که میوه ی تهش به راحتــــــــــی از قوطی بیاد بیرون

***

تو این شرایط بحرانی اینترنت دیگه به کیفیت مطلب نگاه نکنید!

دستتون رسید به اینترنت واسه همه نخونده لایک بزنین، این آخر عمر اینترنت بیاین همدیگرو دوست داشته باشین:))

 

به یارو یه اتوبوس می دن می گن اینو پارکش کن. می ره صندلی هاشو درمیاره به جاش درخت می کاره

***

هیچ گاه برای شخصی که از دور برایت دست تکان می دهد دست تکان نده...

چون در اکثر مواقع با تو نیست با پشت سریته!

لذا ضایع می شی تو روحیه ات تاثیر می ذاره!

حالا بیا و درستش کن :))))

***

بالاتر از سرعت نوووووووور میدونی چیه ؟سرعت جمع و جور كردن خونه در مواجهه با مهمان سرزده :-))))))

 

به درجه ای از عرفان و معرفت رسیدم که واسه خودم یه چیزی تعریف می کنم می خندم؛ تازه آخرش هم از خودم می پرسم: جان من!؟

 

از مسئولان کمال تشکر و قدردانی را به عمل م یاورم؛ خدا خیرشون بده که کد ملی و شماره دانشجویی رو اختراع کردن،والا مردم واسه ایجاد پسورد شدیداً با مشکل مواجه میشدن

 

اونقدری که جوونای ما در برابر فیلتر مقاومت

کردن

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

متفقین در برابر هیتلر نکردن


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب