خنده بازار داغ 19/02/1392 بخش 1
سوی دیار عاشقان♥

با رفیقم داشتم تو پیاده رو می رفتم

دم یه ایستگاه اتبوس یه دختره

 (از اونایی که فک کردن از دوماغ فیل سر خوردن و شاهرخ خان قراره بیاد خواستگایشون!) تنها وایستاده بود

نفهمید من و رفیقم داریم رد میشیم

یه دفه گفت: خخخخخخخخخخخخخخخخ تووووف!!!

من

دوستم :-/

شهردای اصفهان و حومه

دختره بعداز اینکه فهمید ما فهمیدیم #

 (که البته برای حفظ آبروش صورتش شطرنجیه!)

دیگه نفهمیدم چی شد که دوتایی کف موزاییکا شنا می کردیم

یادمه فقط آقاجون خدابیامرزم با این شدت توووف می کرد!

 

خدایی ما بچه بودیم کم گودزیلا نبودیما.

در دوران جهالت یه کاری کردم اگه بگم خفم می کنید:( خوب ۶ سالم بود،مگه چیه؟؟؟

یه بار مامانم گفت عزیزم بیا این قرصارو ببر بنداز توی سطل آشغال (آخه فاسد شده بود)

از این بروفن صورتی ها (پروفن،ایبوبروفن)حالا هر چی

منم رفتم دادمش به دختر همسایمون گفتم بخورش اسمالتیزه  

۱ ساعت بعدمادر بزرگش اومد

داشتم گل بازی می کردم اومد یقمو گرفت B ( من بیگناه بودم:(

الان دقیقا ۲۰ ساله دارم فکر می کنم مامان بزرگش از کجا فهمید: (

یه جوری بزن ۴ تا استخون دستت تو دهنم خورد بشه ها.والا

از اون موقع منو گذاشتن تو سبد در مسجد، هنوزم کسی برم  

 

یه بار با یه سری از آشناها که خیییییییییییییلی رودر بایسی داشتم رفتم مسافرت منم تشنم شده بودم

داشتم دنبال لیوان یه بار مصرف می گشتم که آب بخورم

دیدم کنار یکی از اشناهاست منم اومدم کلاس بزارم بگم ادبیاتم بیسته

مثلا خواستم بگم اگه میشه لطف کنین یک لیوان یه بار مصرف بدید

گفتم یه لیوان مصنوعی بدید

هیچی دیگه الان تو بیمارستان بسترین از شدت خنده من که از افق براتون می نویسم

 

اصن روى بسته هاى چیپس و پفک و پاستیل باید درشت قید کنن

مخصوص یک نفر

 

یکی از فانتزیام اینه یه روز یه دختر داشته باشم

به دخترم پول تو جیبی نمیدم، تا یواش از پشت سرم بیاد

دستاشو حلقه کنه دور گردنم، موهاشم بخوره تو صورتم

در ِ گوشم پچ پچ کنه

بگه بابایی بهم پول میدی ؟

داریم با بچه ها میریم بیرون

موهاشو بزنم کنار

ماچش کنم ،

بگم برو از جیبم وردار بابایی

به خاطر دخترم هم که شده ، یه روزی بابا میشم و بعدشم تو افق محو!

 

از چی بگم از سامسونگی که شده سمبل رشادت

ایران شده واسش مثه صندوق تجارت

پس glx وطن کجاس نیس

با اینکه از جیب در میاد اما مجاز نیس

 

پولام صفر شد بهم پول بده ایزد

با این وضع فقط باید پسته رو بلیسم

از چی بگم تو بهم بگو چی بگم خب

ما گفتیمو پراید دوباره ۷ میلیونی شد !

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب