خنده بازار داغ 18/02/1392 بخش 8
سوی دیار عاشقان♥

داشتم رپ گوش می دادم بابام گفت این کیه صداش مثله صدای لوله بخاریه ...

گفتم :“هیچکس”

یدونه زد پس گردنم گفت به پدرت جواب سر بالا نده احمق بی تربیت!

 

خصوصیت پسر ایرانے...

دوست داره طرف مال خودش باشه،

خودش مال همه...

 

الان بچه ۴ساله از باباش gallexy note II میخواد

بعد ما یه فامیل داشتیم اسم بچش رضا بود

تا ۱۲سالگی هرکی میگفت سکوت علامت رضاست من فکر میکردم علامت اونه!!!

 

یکی از مزایای تماشای کانال ایران موزیک اینه که هیچوقت

این احساس بهت دست نمیده که تو احمق ترین و بی خاصیت ترین

موجود روی کره زمینی !

 

نمیدونم جریانش چیه تو فامیل هرکی دختر نداره میگه اگه دختر داشتم میدادمش به تو

حالا اگه داشتن نمیذاشتن نگاشم بکُنیما...

 

ﺳﻮﺳﮏ ﻧﺮ ﺑﻪ ﺳﻮﺳﮏ ﻣﺎﺩﻩ ﮔﻔت

ﺳﻮﺳﮏ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﻣﯽﺷﯽ؟

.

.

.

ﻭﻟﯽ ﺳﻮﺳﮏ ﻣﺎﺩﻩ ﮔﻔﺖ:

ﺑﯿﺎ ﺳﻮﺳﮏ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ ...

 

دخترا دوتا دشمن بيشتر ندارن

.

.

.

.

دوست دختر سابق دوست پسر جديدشون

دوست دختر جديد دوست پسر سابقشون

 

شانس آوردیم همه مریضیا رو خارجیا کشف کردن

.

..

.وگرنه مثلا به جای پارکینسون باید میگفتیم درد حاج مرتضی و پسران به جز مجتبی...

 

- هیکل یارو شبیه نیم رخ چنگاله،

بعد هر موقع می پرسی کجا بودی میگه باشگاه!

 

تفاوت ما با نسل جدید :

آن چیست که بدون آن نمیتوان زندگی کرد اما دیده نمیشود ؟

جواب ما : هوا

جواب نسل جدید : وایرلس !

 

یه دوستی دارم همیشه میاد باهام مشورت میکنه !

هر چی من گفتم برعکسش رو انجام میده خیلی هم موفق میشه ...

 

طریقه روانی کردن دخترا با دو حرکت:

ازشون عکس بگیرید.

عکس رو بهشون نشون ندید!

 

باز کجا ؟؟؟

سوالی که حتی اگه ۲سال خونه باشی

و یهو بخوای از خونه خارج بشی حتما میشنوی !

 

این روزا خرجم زیاد شده گرونی هم انقد بیداد میکنه

جیبم دیگه جواب که نمیده هیچ، تازه سوالم میپرسه!!!

 

مراحل چهارگانه تحقیق در دانشگاه:

Ctrl+A / Ctrl+C / Ctrl+V / Ctrl+P

 

بقالی ( baghali ) باقالی ( baghali ) بغلی ( baghali )

تو روح اون کسی که فینگیلیش رو اختراع کرد...

 

تــا چـن سال دیــگه تعداد خواننده ها از شنونده ها بیشتر میشه

بعد تو سایت های موزیک اسم شنونده های جدید رو میذارن

 

متاسفانه اغلب احترامایی که واسه آدما قائلم

از جنس احترامیه که موقع رانندگی

واسه یه نیسان آبی قائلم!!!

 

یه بار هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه ، ازش یه غول اومد بیرون

بهم گفت آرزو کن

گفتم یه خونه میخوام , گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم !!؟؟

خیلی منطقی بود لامصب !

 

من ساعت خوابم رو با آمریکا تنظیم کردم …

فقط مونده درسم رو تموم کنم،ویزا بگیرم، آیلتس قبول شم

پذیرش بگیرم، پول در بیارم و بلیت بخرمو برم …

همین...

 

یه بارم با مخاطب خاصـــــم رفتیم کــــوه

لبه پرتگــــاه پاهاش سُر خورد دستاشـــو گرفتم که نره

اما یاد این جملـــه افتادم که میگه عشقتـــــو رها کن اگه برگشت که

مال توئه اگه نه از اولــــم مال تو نبوده

منم دستاشــــو رها کردم دیگه برنگشت یعنی منـــــو نخواست بیشعور !

 

اون چه روزیه که همیشه قراره توش رژیم بگیریم

و درس بخونیم و مرتب و منظم بریم سر کلاس درس و سرکار...

بعله اون روز همون شنبه ننگین است!

 

امروز رفتم پرونده تحصیلیم رو از دبیرستان بگیرما

طرف نه ازم مدرک شناسایی خواست نه اصلا به عکس هام توی پرونده نگاه کرد

بهش گفتم : اینجا یه کارت شناسایی از ملت نمیخوای شما ؟

شاید یکی دیگه میومد پرونده تحصیلی منو میگرفت

برگشت گفت : این مدارکی که تو داری رو سبزی فروش سر کوچه توش تره هم نمیپیچه

آخه به درد کی میخوره ؟

خودمم قانع شدم...

 

چندتا از دروغ های مشهورمون :

. فقط امضای رئیس مونده

. این لباس جنسش ترک اصله

. به چشم خواهری میبینمش

. همه بچه ها خوشگلن

. از فکر تو تا خود صبح بیدار بودم

. این آخرین سیگاریه که میکشم

. منو تو جوونیام ندیدی

. این بهترین کادوییه که تو زندگیم گرفتم

. مرسی من نمیخورم، رژیم دارم

. از این همه یه دونه مونده، همش رو فروختم

. عموم فوت کرده بود نتونستم بیام

. مادر نزاییده کسی رو که چپ نگام کنه

. خونه رو تخلیه کنین پسرم ازدواج کرده

. شما فرم رو پر کنین ما باهاتون تماس میگیریم

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب