خنده بازار داغ 18/02/1392 بخش 6
سوی دیار عاشقان♥

هر چی بیشتر كانالای پی ام سی، تی وی پرشیا، ایران موزیك ماهواره رو زیر و رو می کنم بیشتر به این نتیجه می رسم که: مدیونم اگه یه آلبوم ندم بیرون

 

گفتم : غم تو دارم ...

گفتا : برو کثافت ...

گفتم : که مال من شو ...

گفتا : با این قیافت ...

کلا آدم بیشعوریه ...

ازش بدم میاد ... !!!

***

دوست پسرچیست؟

هیچی نیست والا یه آدم الکیه، هی اس میده توام جواب میدی ،شارژت تموم میشه!

بخار نداره که بیاد خاستگاری که :-))))

دخترا دست و سوت و هورا

 

واژه های جدید:

زنبوردار:کسی که همسر بلوند دارد

کاشمری:در آرزوی ازدواج

کاج:نمایندگی انتشارات گاج در دوبی

ژنتیک:ژنی که عامل اصلی تیک زدن در انسان می باشد

وایمکس:درنگ چرا؟

گشتاور:یک سری همسایه نخاله که به هنگام برگزاری مهمانی‌های شبانه پلیس را خبر می کنند.

قرتی:نوعی چای که با قر و حرکات موزون سرو میشود

مختلف:مرگ مغزی

جدول:کسی که نیاکانش علاف باشند را گویند

کره حیوانی:بیچاره ناشنواست

کته ماست:آن گربه مال ماست

1کلاغ 40کلاغ:نبردی ناجوانمردانه بین کلاغ‌ها

وانت:اینترنت آزاد و بدون فیلتر

نیکوتین:نوجوانی خوش سیرت

 

بچه که بودیم می رفتیم مسافرت به هر هتل بزرگی که توی شهرهای بین راهمون می رسیدیم بابام می رفت می گفت: میشه این بچه هارو ببرم دستشویی؟؟

خلاصه این که ما از هتل های بزرگ و چند ستاره فقط توالتاشو دیدیم :|

***

رنجنامه ی یک نوجوان 15 ساله : وقتی یه صحنه ماچ و بوسه از کانال های ماهواره ای پخش میشه همه اعضای خونواده چهار چشمی منو نیگا میکنن ، انگار که من دارم اون صحنه رو بازی می کنم

 

میگـــن تو بهشت وقتی داری مــخ میزنی, گشت ارشاد میزنه پشتت میگه اونور خیابونیه که بهتربود خاک برسرت :| بیا این شماره اونه من برات زدم اینو ول کن :O :)))))؟

 

دقت کردین هر موقع دارین سشوار میکشین حتی اگه تو خونه تنهام باشین هی حس میکنین یکی صداتون میکنه...؟

***

!این همه میگن سرویس بهداشتی دروغه ها باور نکنین! من خودم شخصاً چند باری رفتم کاملا غیر بهداشتیه

 

شما هم دیدین !؟ این پیرمردا نامردا تا یه جوون می بینن 9تایی میریزن دور صندلیش انقدر نگاش میکنن تا پاشه !

***

شرایط بحرانی ینی اینکه بابات بهت زنگ بزنه بگه کار مهم دارم پسورد لپتاپت چیه تو هم رمزت از خاک بر سری ترین کلمات تشکیل شده باشه ! )

****

lol [شکل آدمی که داره غرق می‌شه و کمک می‌خواد]

****

یکی از بزرگترین چالش های زندگیم سالم بیرون آوردن اولین برگ دستمال کاغذی از جعبشه

***

این دخترایی که رژ لبشون تا بالای لبشون اومده همونایی هستن که تو بچگی تا نقاشی هاشون رو رنگ می کردن از خط میزدن بیرون ! :)))))))

***

به جای این که به گذشته نگاه کنید و افسوس بخورید

.

.

.

.

.

.

به آینده نگاه کنید و مایوس شوید :)))))

 

پسرای تك پر و وفادار بیاین پایین كارتون دارم

-

-

-

-

نه وجدانا یه همچین پسری داریم؟هوم؟داریم ؟

نداریم دیگه:D

 

اگه گفتید گاج مخففه چیه ؟؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

گاگولا اینجا جمعن:D

***


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب