خنده بازار داغ 13/02/1392 بخش 5
سوی دیار عاشقان♥

یکی از فانتزیام هـم اینه که پورشــه پانامـرا دیدم

با عجله سوارشم بگم چرا دیراومــدی

بعـدش که راننده رو دیدم بگم:اَ اَ ببخشید فک کردم بابامه ؛بعد پیاده شم

 

آدم هرچقدرم جدی و خشک باشه،

وقتی یه بچه با تفنگ اسباب بازیش بهش شلیک میکنه باید بمیره !

 

زن:غذا خوردی ؟

مرد:غذا خوردی ؟

زن:دارم از تو میپرسم

مرد:دارم از تو میپرسم

زن:ادای منو در میاری ؟

مرد:ادای منو درمیاری ؟

زن:بریم خرید ؟

مرد:غذا خوردم

 

طریقه روانی کردن دخترا با دو حرکت:

ازشون عکس بگیرید

عکس رو بهشون نشون ندید!

 

من بچه بودم آرزو داشتم مادر بزرگم بزاره

دستگیره چرخ خیاطیش رو یه دور بچرخونم !

یه همچین آدمی قانعی بودم من !

 

بحث سر خریدن گوشی بود،

یکی از دوستان گفت: اگه میخوای گوشی لمسی بخری ،تاچ بخر

 

اگه یه موقع از جلوی خشکبار فروشی رد شدی،

چشمت به پسته افتاد، دلت شکست

مارو هم دعا کن!

 

دلیل اینکه تــُــــپــــــُـــلــَــم اینه که این همه

شعور و شخصیت در یک بدن لاغر جا نمیشه !

 

یه بارم با مخاطب خاصـــــم رفتیم کــــوه

لبه پرتگــــاه پاهاش سُر خورد دستاشـــو گرفتم که نره

اما یاد این جملـــه افتادم که میگه عشقتـــــو رها کن اگه برگشت که

مال توئه اگه نه از اولــــم مال تو نبوده،

منم دستاشــو رها کردم دیگه برنگشت یعنی منــو نخواست بیشعور !

 

من تا قبل از بفرمایید شام فک میکردم

ایرانیای خارج کشور همه شون تو ناسا دکتر مهندسن

 

دخترا , پسرا هرچقدرم عاشق چاووشی و یگانه باشید

یا حتی عاشق افتخاری و شجریان باشید،

بازم هیچ فرقی نداره

شب عروسیتون باید امشو شوِ شِ لیپک لی لی لونه بذارید

این یه قانونه !

 

یکی از فانتزیام اینه که از بانک زنگ بزنن بگن شما برنده شدید !

منم با لبخندی تلخ بگم حتما خونه برنده شدم،

یا ویلا یا شایدم صد میلیارد پول نقد یا هیییی ! بدید به فقرا

بعد بگن نه دیوونه تو پراید برنده شدی !

بعد دیگه از شدت خوشحالی سکته کنم و به رحمت ایزدی بپیوندم

 

یه ماشین لباسشویى داشتیم انقد تکون میخورد که،

بدبخت همزمان هم لباس میشست هم تو خونه قدم میزد !

 

بچه بودیم ، هرکی بهمون فحش میداد

کف دستمونو نشونش میدادیم

میگفتیم آینه آینه !

حالا اگه جرات داری به بچه های امروزی فحش بده

یه چیزی جوابتو میده که باید معنیشو از بابات بپرسی

 

انقدر همه چی گرون شده که از خونه قهر کردن هم دیگه نمیصرفه !

 

خوش به حال اونایی که چشاشون سگ داره

من که فقط اعصابم سگ داره

 

توی این فصل بهار موندیم چیکار کنیم !

بخاری رو روشن میکنیم خیلی گرممون میشه !

خاموش میکنیم خیلی سردمون میشه !

خدایا زودتر تابستون بشه ما از این سردر گمی دربیایم !

 

اصن خدا فامیلو آفرید واسه قطع رابطه

 

یکی از فانتزیام اینه که وختی تو راهرو دارم راه میرم بخورم به یه دختره

کل وسایلش بریزه زمین منم از کنارش رد بشم و بگم اووی مگه کوری ؟

همش که نباید بریم براش جمع کنیم بعد عاشقش بشیم بریم بگیریمش !!! والا

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب