خنده بازار داغ 11/02/1392 بخش 2
سوی دیار عاشقان♥

تنهایی یعنی

یه پر از تو بالشتت دربیاری

ولی هیشکی نباشه بکنی تو دماغش!

 

خواب + زندگی اجتماعی = نمرات بد.

نمرات خوب + خواب = زندگی اجتماعی

نمرات خوب + زندگی اجتماعی = خواب

 

چهارشنبه کلیدم رو دانشگاه جا گذاشته بودم

دیروز رفتم ببینم پیدا میشه

یارو گفت مشخصات بده، گفتم چند تا کلید

وصله به یه حلقه. گفت خودشه، بیا بگیر !

 

ﺗﻮ ﯾﻪ ﮐﺎﻓﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺭﻭﯼ ﯾﻪ ﻣﯿﺰ ﺩﻭ ﻧﻔﺮﻩ...

ﯾﻬﻮ ﯾﻪ پسر خوشتیپ ﺍﻭﻣﺪ ﮔﻔﺖ :

" ﺷﻤﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﻫﺴﺘﯿﻦ؟ "

ﮔﻔﺘﻢ : خیلی وقته :((

ﮔﻔﺖ ﺧﻮﺏ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﺭﻭ ﺑﺒﺮﻡ ﺍﻭﻥ ﻭﺭ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﮐﻤﻪ !!!

 

روزی مرداب از رود پرسید:

تو چگونه اینقدر زلالی؟

رود گفت:

توله سگ تو چه جوری میتونی حرف بزنی!؟

 

دیروز عصری تو اتاقم بودم،داشتم کتاب میخوندم،

یهو دیدم مادر بزرگم داره داد میزنه سعید بیا بیا بسیج

اومده اونم چندتا صداشونم اومد شنیدم خودم،

آقا مارو میگی‌ گفتم ای‌ داد بیداد بسیجی‌ چرا آخه ؟؟

پریدم از اتاق بیرون میگم کجان تو حیاطن؟کجا دیدیشون؟

میگه اینها اینها موبایلت رو میز برات بسیج اومده...

 

مسافر اول : تاسکی تاسکی واسا سوار شم

مسافر دوم: خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مسافر اول :زهر مار به چی می خندی !؟

مسافر دوم: عزیزم تاسکی یعنی چی !؟ این که تاسکی نیست

مسافر اول: خو پ چیه !؟

مسافر دوم: این شصخیه نه تاسکی !

 

تکامل گفتگوی دخدر پسرا :))

سال1360

پسر : سلام آبجی حال شما خوبه

دخدر: علیک سلام برادر به مرحمت شما خوبم

سال1370

پسر: سلام مریم خانوم خوبی شما

دخدر: سلام رامین جان ممنون شما چطوری

سال1380

پسر: سلام خانومی خوبی

دخدر: ممنونم عزیزم تو خوبی عشقم

سال1385:

پسر:سلام یانگوم من :))

دخدر:س عسیسم مرسی ممنونم عقشم

سال 1390

پسر: سلام خوشکلم کوشی نیستی نکنه خوردی به پیسی خخخخ

دخدر:چطول متولی عجقم نیتی من دتنگتم

سال1391

پسر: سلام موستانگ من :))

دخدر:س چطولی عجقم قمقملی قابولی دیده منو دود ندالی بقولم :))

سال1394

پسر:سلام عشقم

دخدر: هنتقن تخهرتهخ هعترهتث خحنحخر

سال 1396

پسر: سلام عشقم

دخدر:中航网群. 中国航空集团公司, 中国航空(集团) ... 公司, 中国航

سال1400

پسر: در حال شلیک آر پی جی

دخدر:การรถไฟแห่งประเทศไทย f بونگ(منفجر شد) D:


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب