سوی دیار عاشقان♥

Ahmet Kaya  - Gaş Gabag


Gaş gabagın yerle gedir

اخم و تَخم هات داره رو زمین کشیده میشه

De görüm neylemişem

بگو ببینم چیکار کردم

Yüreğim güp güp edir

قلبم داره تالاب و تولوب میزنه

De görüm neylemişem

بگو بینم چیکار کردم

Gaş gabagın yerle gedir

اخم و تَخم هات داره رو زمین کشیده میشه
De görüm neylemişem

بگو ببینم چیکار کردم 

Yüreğim güp güp edir

قلبم داره تالاب و تولوب میزنه 

De görüm neylemişem

بگو بینم چیکار کردم 

    

Bir mene bak naz eyleme

یه لحظه منو نگاه کن و ناز نکن 

Bir mene bak naz eyleme

یه لحظه منو نگاه کن و ناز نکن 

Bir mene bak naz eyleme

یه لحظه منو نگاه کن و ناز نکن 

naz eyleme

ناز نکن 

naz eyleme

ناز نکن 

naz eyleme

ناز نکن 

Bir mene bak naz eyleme

یه لحظه منو نگاه کن و ناز نکن 

naz eyleme

ناز نکن 

naz eyleme

ناز نکن 

   

Gaş gabag tökme bele

اینجوری اخم و تَخم نکن 

De görüm neylemişem

بگو بینم چیکار کردم 

Gel mene naz etme bele

بیا و اینجوری واسه من ناز نکن 

De görüm neylemişem

بگو بینم چیکار کردم 

Gaş gabag tökme bele

اینجوری اخم و تَخم نکن 

De görüm neylemişem

بگو بینم چیکار کردم 

Gel mene naz etme bele

بیا و اینجوری واسه من ناز نکن 

De görüm neylemişem

بگو بینم چیکار کردم  

     

Bir günahım yoktur inan

باور کن هیچ گناهی ندارم 

Varsa da olum kurban

اگرهم داشته باشم ، خودم فدات بشم 

Gözlerem bu hala men

منتظرم این حال هستم 

Ölürem az kala men

که کم مونده من بمیرم 

Bir günahım yoktur inan

باور کن هیچ گناهی ندارم 

Varsa da olum kurban

اگرهم داشته باشم ، خودم فدات بشم 

Gözlerem bu hala men

منتظرم این حال هستم 

Ölürem az kala men

که کم مونده من بمیرم

 

 

 

Bir mene bak naz eyleme

یه لحظه منو نگاه کن و ناز نکن 

Bir mene bak naz eyleme

یه لحظه منو نگاه کن و ناز نکن 

Bir mene bak naz eyleme

یه لحظه منو نگاه کن و ناز نکن 

naz eyleme

ناز نکن 

naz eyleme

ناز نکن 

naz eyleme

ناز نکن 

Bir mene bak naz eyleme

یه لحظه منو نگاه کن و ناز نکن 

naz eyleme

ناز نکن 

naz eyleme

ناز نکن  

   

Gaş gabag tökme bele

اینجوری اخم و تَخم نکن 

De görüm neylemişem

بگو بینم چیکار کردم 

Gel mene naz etme bele

بیا و اینجوری واسه من ناز نکن 

De görüm neylemişem

بگو بینم چیکار کردم 

Gaş gabag tökme bele

اینجوری اخم و تَخم نکن 

De görüm neylemişem

بگو بینم چیکار کردم 

Gel mene naz etme bele

بیا و اینجوری واسه من ناز نکن 

De görüm neylemişem

بگو بینم چیکار کردم 

Gaş gabag tökme bele

اینجوری اخم و تَخم نکن 

De görüm neylemişem

بگو بینم چیکار کردم 

Gel mene naz etme bele

بیا و اینجوری واسه من ناز نکن 

De görüm neylemişem

بگو بینم چیکار کردم 

Gaş gabag tökme bele

اینجوری اخم و تَخم نکن 

De görüm neylemişem

بگو بینم چیکار کردم 

Gel mene naz etme bele

بیا و اینجوری واسه من ناز نکن 

De görüm neylemişem

بگو بینم چیکار کردم

 

براي دانلود روي تصوير كليك كنيد.

 

 



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

Ali
ساعت16:59---19 اسفند 1396
دان نمیشه

فرشادکریمی از تبریز
ساعت22:14---10 مرداد 1395
واقعا دستتون درد نکنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب