خنده بازار داغ 01/02/1392 بخش 6
سوی دیار عاشقان♥

کل خونوادمون نشسته بودن، داییم بهم گفت: تو خیلی دلقکی، باید بجای میمون تو رو میفرستادن فضا!

منم یه کم اندیشه کردم و گفتم: حلال زاده به داییش می ره!

یه سکوت خاصی همه جارو گرفت اون لحظه

 

با یکی ۴۲۰ تا دوست مشترک دارم، کار از اَد مَد گذشته!

باید بنده خدا رو ناهاری شامی چیزی دعوت کنم منزل. خیلی آشناس مِثل اینکه

 

مامان بزرگمو بردن رادیولوژی

اومده می گه خیلی خوب بود، خوب شدم!

 

یعنی اونقدری که منتظر اومدن گوجه سبزم، منتظر نیمه گمشدم نیستم

 

تذکر جدی به عیدی بگیران:

عیدی خود را در جیب خود نگه دارید.

ما هنوز سر اون عیدی هایی که ازمون می گرفتن و می رفتن واسمون حساب بانکی باز می کردن،

اما هیچ وقت نمی دیدیمشون با خانوادمون درگیریم!

 

وقتی چهل سالگی رو رد می کنی، تنها دلخوشیت اینه که دیگه جوونمرگ نمی شی!

 

طرف اسم پروفایلشو گذاشته نیما یوشیج

بعد تو یه گروهی کامنت گذاشته، یه دختره زیرش نوشته

وای آقای یوشیج من شیفته شعراتونم می تونم ببینمتون؟!

 

مگسی که الان هنوز زنده س رو کاری نداشته باشین او الان یه قهرمانه که تا آخر اسفند هنوز زنده مونده

 

اینایی که می گن شب ها نباید چیزی خورد، چرت می کن

اگه نمی شه پس یخچال چرا چراغ داره؟

 

وقتی فهمیدم هوا آلوده است تصمیم گرفتم یه کاری کنم بلکه بارون بیاد

این بود که به خودم گفتم بهتره که ماشینم رو ببرم کارواش!

آخه هر وقت ماشینم رومی شورم بلافاصله بارون می گیره

 

نمی دوم چرا هر وقت من کلید موفقیت رو پیدا می کنم یه نفر قفل رو عوض می کنه

 

اونقدر که ذرت مکزیکی توی ایران اشتغالزایی کرد، تو خود مکزیک نکرد

 

چقدر خوبه وقتی که داری جوجه کباب درست می کنی خودش بچرخه و بگه:

اینجام اینجام اینجام نپخته!

 

سمنو اگه با سین شروع نمی شد، تا حالا صدبار منقرض شده بود

 

چیه شلوغ کردین که پراید گرونه؟ کی گفته؟ هیچ می دونید پراید از پسته ارزونتره؟

می گی نه نگاه کن

فرض کن قیمت پراید ۲۰ میلیون تومان، وزن پراید حدودا ۸۷۰ کیلو گرم،

پراید کیلویی حدود ۲۳ هزار تومان، پسته کیلو ۶۰ هزار تومان!

 

سال دیگه تابستون اگه هندونه و خربزه گیرتون اومد بخورین، ولی تخمه هاش رو دور نریزین.

نگه دارین واسه آجیل شب عید

 

نخ دندون اورال بی، ۱۷ هزار تومن!

آدم با این نخ غذای لای دندونش رو پاک نمی کنه، باهاش لباس می دوزه، می ره عروسی


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب