خنده بازار 20/01/1391
سوی دیار عاشقان♥
20 / 1 / 1392برچسب:, :: 7:43 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

سر شب لپتاپ رو خاموش کردم رفتم نشستم تو پذیرایی در جوار خانواده

5 دقیقه اول خونواده :o

5 دقیقه دوم خونواده :|

1 دقیقه بعد مامانم : لپتاپت سوخته ؟

... من : نه

3 دقیقه بعد بابام : اینترنتت شارژش تموم شد ؟

من : نه

اندکی بعد بابام : چی شده حالت خوب نیست؟

من : نه چطور ؟

یذره بعد مامانم : تو چته ؟ چرا سرت تو لپتاپ نیست ؟

من : خب گفتم یکم بیام پیش شما بشینم

بابام : مطمئنی طوری نشده ؟

مامانم : خب بگو چرا اینجوری میکنی آخه ؟

هیچی دیگه پا شدم اومدم لپتاپ رو روشن کردم:|

 

هم تو موبایل داری٬ هم من .

فقط تو iphone 4 داری٬ من نوکیا 1100 !

هم تو از بابات پول تو جیبی میگیری٬ هم من.

فقط من ماهی ۶ تومان میگیرم٬ تو ماهی ۶۰۰ تومان !

هم ما آپارتمان نشینیم٬ هم شما .

فقط ما طبقه سومیم٬ شما طبقه سی و سوم !

هم شما ماشین دارین٬ هم ما .

فقط ماشین ما پرایده٬ ماشین شما پرادو !

هم ما تابستونا مسافرت میریم٬ هم شما .

فقط ما میریم شمال٬ شما میرین قطب شمال !!

پس دیگه واسه چی هی میگی ما دو تا به دردهم نمیخوریم ؟؟

 

به دختره تو چت گفتم:سلام جیگر

اونم پی ام داده:علیک سلام روده

ینی محبت به این دختر های امروزی نیومده...

 

پسری که با دوست دخترش مثه یــه پــــِـرنـسـس رفـتـار مــیــکــنه ثـــابــت مــیــکـنـه کـه تو دستای یه مـَــلــکه بــزرگ شــده

 

بابام پریروز داشت خاطره تعریف میکرد،

وقتی که من رفتم با مادرتون عقد کردم شب که اومدیم خونه،دخترای همسایه ها با سنگ شیشه خونمونو شکستن...بابام: :))))))

مامانم: :| :| :|الان دقیقا 3 روزه نه شامداریم نه ناهار نه صبحانه، بدبختیم به خداااا

 

ﮐﺴﯽ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻪ ﺣﮑﻢ ﺷﺮﻋﯽ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺱ ﻫﺎﯼ

ﺩﯾﺠﯿﺘﺎﻟﯽ ﭼﯿﻪ *-: ؟ !؟ ؟ ﻧﺮﯾﻢ ﺟﻬﻨﻢ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ (((:

 

دختره بيني عمل ميكنه تا به چشم بياد !

پسره باشگاه بدنسازي ميره تا بتونه مخ بزنه ...

اما .... خدا وكيلي ،

چند بار شعورت رو عمل كردي تا رو فرم بياد ... !!!؟؟؟

 

به دوستم میگم:واسه تولد دوست دخترم چی بخرم؟

میگه: میخوای خیلی غافلگیرش کنی؟

میگم: آره!

میگه: شماره پاشو ازش بگیر،بعدش براش روسری بخر ..!

 

یه سوالیه چن وخته دهنمو ساف کرده....

.

.

.

.

.

.

جهان دوم کجاست؟

 

میدونی دکترا به موتورسواری که کلاه ایمنی سرش نمیذاره چی میگن؟

نه ...چی میگن؟

اهداکنندهء عضو!

 

دخترا عاشق حرف ميشن ، پسرا عاشق زيبايي ،دليل اينکه دخترا آرايش مي کنن و پسرا دروغ ميگن همينه.....

 

بچه که بودم یه بار کفش های بابا و مامانم رو از تو حیاط بردم دادم به نمکی، به جاش یه جوجه رنگی گرفتم، بعدش از ترس اینکه بابام اینا نفهمن جوجه رو انداختم تو کوچه پشتی و رفتم خونه

یعنی از همون بچگی خانواده دوست :دی

 

یکی از مزایای تماشای کانال ایران موزیک اینه که هیچوقت

این احساس بهت دست نمیده که تو احمق ترین و بی خاصیت ترین

موجود روی کره زمینی !

 

نمیدونم جریانش چیه تو فامیل هرکی دختر نداره میگه اگه دختر داشتم میدادمش به توحالا اگه داشتن نمیذاشتن نگاشم بکُنیما:دی

 

شب میخوابم صبح پا میشم میبینم

سه نفر دی اکتیو کردن،دونفر بلاک کردن،چهار نفرم آنفرند!!

خوب من وقتی میخوابم مگه چیکار میکنم کصافطا؟؟!

لگد زیاد میزنم؟بیشتر پتو رو میکشم رو خودم؟خرخر میکنم یا دندون قروچه؟؟خوب تکلیف آدمو معلوم کنید دیگه


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب