مثنــوی آشـفـته !
سوی دیار عاشقان♥
15 / 1 / 1392برچسب:, :: 19:51 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

تا کی غبار بی کسی جارو کنم آقا

می خواهم امشب باغزل جادو کنم آقا

این که ظهور جمعه ی آینده ات حتمی است

بگذار امشب با خیالش خو کنم آقا

 

 

یک لحظه چشمم را ببندم خوب شد حالا

بگذار یک تصویر تازه رو کنم آقا

 

 

حالا فقط یک ساعت دیگر تو اینجایی

من می روم تا شهر ر ا خوشبو کنم آقا

 

 

مردم پر از شوق اند با گل، آینه، اسپند

امروز حتی سنگ ها از شوق می گریند

 

 

وقتش رسیده تا ابد آرام می گیریم

از چشم های روشنت الهام می گیریم

 

 

امروز چشم هر کسی حساس خواهد شد

حالا غزل شاعرترین احساس خواهد شد

 

 

باید خدا را جور دیگر دید از امروز

از سنگ ها هم می شود گل چید از امروز

 

 

از آب، از آیینه، رو می گیرم امروز

در آبی چشمت وضو می گیرم امروز

 

 

آیینه ها را پیش پایت فرش خواهم کرد

این خاک را چیزی شبیه عرش خواهم کرد

 

 

کاری کنم از آسمان باران ببارانند

نه... نه گلاب قمصر کاشان ببارانند

 

 

ای کاش می شد چشم هایم بسته می ماندند

مردم کنار کوچه دسته دسته می ماندند

 

 

دستی خیال خفته ام را زیر و رو می کرد

این "مثنوی آشفته" ام را زیر و رو می کرد

 

 

آقا خجالت می کشم اینجا زمین است و

شرمنده وسع ما زمینی ها همین است و

 

 

باید که با دستان خالی منتظر باشیم

در کوچه های لا ابالی منتظر باشیم

 

 

اصلا خودت آقا برای ما دعا کن تا

با حال خوش، نه خوش خیالی منتظر باشیم

 

 

این انتظار خسته و کج را بگیر از ما

کاری بکن در حد عالی منتظر باشیم

 

 

حتی اگر دیدار رویت سهم ماها نیست

آقا کمک کن چند سالی منتظر باشیم

 

 

شاعر: بیتا امیری

منبع : www.saghy.ir

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب