خنده بازار11/01/1391
سوی دیار عاشقان♥
11 / 1 / 1392برچسب:, :: 12:29 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

ديشب اينترنتم قطع شد

!رفتم يه ذره با خانواده نشستم،

باهاشون آشنا شدم به نظر آدماى خوبى ميان

****************

خرما کيلويي 6 تومن، شير بطري 3 هزارتومن...

!ديگه نميشه مثه پيغمبرا ساده زندگي کرد :|

****************

من از صحنه‌ی لود شدن گوگل رو لپتاپم فیلم

بگیرم می‌تونم پناهندگی سیاسی بگیرم! والا!

****************

اینایی که میگن ادم رو باید تو مسافرت شناخت اشتباهه

آدم رو فقط سر جلسه امتحان میشه شناخت همین و بس

****************

بابام شطرنج گذاشته بود جلوش داشت به بچه خواهرام یاد می داد مثلا...

مثلا این سربازا شما دوتایید !

این شاهه منم و وزیر مامان بزرگتونه !

این دوتا گوشه ای ها اسمشون رخه , یکیش باباتونه یکیشم مامانتون !

این دوتا فیلا عموهاتونن ,

حرف حالیشون نیست همینجوری سرشونو میندازن پایین اینور اونور میرن !!!

این دوتا اسبا هم دایی هاتونن فقط میپرن و مث خر جفتک میندازن !!!

****************

بعضی وقتا وقتی یکی میگه «ببخشید اشتباه کردم»

بهتره قبول کنید چون «خوب کردم اشتباه کردم»

گزینه بعدیه که بهتون ارائه می ده !

****************

کاش وقتی یه چیز جدید به یخچال اضافه می شد

 واسمون یه نوتیفیکیشن میومد !

****************

روسری اذیتت می کنه ؟

دلت می خواد وقتی قدم می زنی باد توی موهات بپیچه ؟

.وقتی کـفـتر رو کله ات خرابکاری کرد می فهمی

حجاب مصونیت است نه محدودیت

************************

دقت کردين جمله ي "دوستت دارم"

سوالي نيست ولي همه بعد از گفتنش منتظر جوابن؟؟؟؟؟

*******************************8

رفیقم پفک بهم تعارف کرد دوتا برداشتم

گفت خب دیگه بسه ، برگشت دستش خورد

به درخت نصفش ریخت تو جوب . ( کلید اسرار )

**************************************8

توی تموم زندگیم فکر می کردم هوا مجانیه .... . . . . . . .

تا این که یه بسته چیپس خریدم .... :)))))))))

**************************

آقا تجربه ثابت کرده …!

اگه بالای سرِ کتری وایستی آبش دیرتر جوش میاد !

برید کنار دورشو خلوت کنین بذارین کارشو بکنه…!!:)))

*******************************

پوست کنار ناخن از خیانت کار ترین پوسته است

اولش فقط یه ذره گوشه ى ناخنه

 اما تامی کشیش تا زیرزانوت میاد پایین !

*******************************

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﻣﺰﻩ ی ﻗﻬﻮﻩ ﺗﺮﮎ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺑﺪﻡ

ﻻﻣﺼﺐ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﮐﻼﺳﻪ

ﻭﻟﯽ فعلاً ﻓﻘﻂ ﻓﺮﻕ ﺷﯿﺮ ﮐﺎﮐﺎﺋﻮ ﺑﺎ ﻗﻬﻮﻩ ﺭﻭ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ =))

******************************

داشتیم فیلم هندی می دیدیم

سلمان خان با یه کلاش یه گردان زرهی رونابود کرد !

گفتم بابا ایناخالی بندیـــه!

بابام برگشت گفت خالی بندی اینه که راننده

سیگار میکشه ، تو بوی سیگار میـدی  !

هیچی دیگه ضایع  شدیم نشستیم ادامه فیلم رو نیگا کردیم

***************************************

نود درصد کسايي که با خونوادشون زندگي ميکنن

موقع وب گردي يه تب اضافه باز ميزارن

که در صورت ورود ناغافل پدر و مادر ازش استفاده کنن !

*************************************

امروز با دوستم رفتم استخر ،

آروم آروم داشتم می رفتم سمت رفیقم یهو غریق نجات سوت زد!

گفتم: چی شده ؟ من که کاری نکردم!!

گفت: افکار شومی در سر داشتی

**********************

دختره 13 سالشه استاتوس گذاشته خیلی

سخته ببینی عشقت دستاش تو دستای کس دیگس......

من 13 سالم بود پشت کمدمو به امید راه

پیدا کردن به سمت سرزمین بلفي و لي لي بيت بررسی می کردم!

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب