چرا مردم به جباری و رحمتی می توپند/ استقلال تیمی دولتی که پول ندارد!39
سوی دیار عاشقان♥

لیگ برتر : این نگاهی است به اتفاقات بازی استقلال و نفت و حاشیه هایی که به همراه داشت.

مهدیه جباری/ خبرآنلاین: این حال استقلال است در شب عید. تیم مساوی کرده. اعصاب ها داغون است. از پول خبری نیست. امیر حسین صادقی خراب است. این قدر خراب که خیلی زود آسیب می بیند. او خودش را لایق دعوت به اردوی تیم ملی می دانسته اما کروش نگاهی به این بازیکن نداشته. هاشم بیک زاده هم که روی نیمکت است خود را سزاوار دعوت به تیم ملی می دیده ولی کروش سمت چپش را با پولادی و حاج صفی بسته است. بیک زاده که این روزها یار صمیمی جواد نکونام در استقلال است اما خود را با 4 بازی خوب لایق حضور در تیم ملی می دیده و برای همین این قدر خراب است که بنشیند روی نیمکت.

تیم بازی با نفت را با مساوی تمام کرده و حال همه گرفته است. پول که نیست ، مسئولین هم نیستند. سرمربی شاکی است و بازیکنان از او شاکی تر. غر غر ها از توی زمین شروع شده و غیر از جمعیت روی سکوها حتی بازیکنان استقلال هم به فلاح زاده گلر نفت برای وقت تلف کردن اعتراض می کنند. از رحمتی گرفته تا مجتبی جباری که بعد از بازی می گوید:« کروش حق داشت. این قدر خودشان را روی زمین می اندازند که می شود رفت قهوه خانه چای خورد و برگشت!»

او میدان دار است. باشگاه اگرچه پول قراردادش را داده اما مشکل پاسپورتش را حل نکردند تا شروع کند به انتقاد. می گوید وقتی پولی نمی دهند نمی توانند هم بگویند چرا به تمرین نیامدی. برای همین هم هست که او پس از 3 روز غیبت در نیمه دوم می رود توی زمین و بازی می کند. او به شدت از فتح الله زاده می نالد و به مدیر تیم یادآوری می کند:« کارمان شده برای هم پول کارت به کارت کنیم. بروید ببینید گلرهای مان در کمپ در چه وضعیتی و کجا زندگی می کنند. اسم این تیم استقلال است.» حرف های او را با شدت بیشتری رحمتی هم تکرار می کند. دو کاپیتان استقلال تصمیم گرفتند به نمایندگی از بازیکنان این حرف ها را بزنند. به عکس این دو اما فرهاد مجیدی ساکش را می اندازد روی دوشش و خیلی آهسته از میان خبرنگاران می گذرد و به خانه می رود. مثل همیشه او هیچ وقت وارد این حواشی نمی شود. قلعه نویی هم در کنفرانس گریزی به این بی پولی ها می زند اما می گوید حرمت هواداران نمی گذارد او تیم را تعطیل کند.

از فتح الله زاده خبری نیست. او که تمام پول های اسپانسر را گرفته و توزیع کرده البته پول را به نسبت اسم بازیکنان تقسیم کرده. مثلا رحمتی ، نکونام ، قلعه نویی ، برهانی ، مجیدی ، صادقی ، منتظری ، حیدری و جباری ارقام دریافتی شان خیلی بیشتر از دیگرانی است که تعدادی شان حتی 10 درصد هم نگرفتند ولی آنها هم چک برگشتی دارند. کارمندان باشگاه و کادر خدماتی هم 3 یا 4 ماهی می شود که پولی نگرفتند. استقلال تا به حال و اینجای فصل 10 میلیاردی را هزینه کرده و پرداخته است . البته خسارت های زیادی هم دیده مثل پرونده توسی ، ردی ، بازیکن صربی که فقط تمرین کرد و رفت و رینالدویی که معلوم نشد 100 هزار دلارش کجا و به حساب کدام صراف واریز شده و رفته پی کارش.

از این ده میلیارد اما فقط دو میلیاردش سهم وزارتخانه بوده است . خبری از پول نیست. صدرنشین در بی پولی روزگار می گذراند و بازیکنانش شب عید عصبانی هستند. آنها از پول شان می گویند و هوادار البته این را بر نمی تابد. حتی 50 درصد قرارداد یک ستاره فوتبال یعنی 50 سال حقوق یک کارگر یا کارمند ساده که نام تیم را فریاد می کند. به همین دلیل است که نظرات مردم در سایت های مختلف علیه جباری یا رحمتی شده . بازیکنان و تیمی که توانسته در 10 هفته بی پولی مطلق ، هنوز صدرنشینی را حفظ کند. اتفاقی که ادامه این مسیر شاید سرنوشتش را تغییر دهد. همه حالا در مضان اتهام هستند برای گماهی که گردن شان نیست. استقلال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، تیمی که مالکیتی دولتی دارد ، تنها 2 میلیارد گرفته و حالا هوادارانش باید غصه دار شوند. چیزی که حق شان نیست.


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب