جوک و اس ام اس خنده دار067
سوی دیار عاشقان♥

اس ام اس جدید سرکاری و طنز 92

طرز نمره گرفتن پسرا و دخترا از استاد مرد:

پسرا: استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگارو خودم میدم،

مادرم مریض بابام مرده، ۲ شیفت کار میکنم

واسه همین نتونستم خوب درس بخونم !

دخترا: اســـــتــــــــــــــــــــــــــــــــــاد !!

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

یه سری از این آدما باید شعور و تربیت رو از وسایل الکترونیکی یاد بگیرن !

الان موبایل و سینمای خانگی هم روشن میشن سلام میکنن،

تاره نوکیا دستم میده !!!

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

من آن گلبرگ مغرورم

کدوم ؟ قرمزه ؟ نه ، نه ، بغلیش !

واااااااااااااى ، خیلى خوب افتادى !

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

نمیخوام ریا بشه؛اما من با پراید آموزش رانندگی دیدم!

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

درس که دارم میخونم همزمان دلم میخواد کلی کار دیگه انجام بدم ،

اصلا انگیزم ده برابر میشه ؛ دلم میخواد هرکاری بکنم فقط درسه رو نخونم !

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

داشتم برنامه‌هاى مهم آینده م رو مرور میکردم،

از شما چه پنهون به جز مسواکى که تا دقایقى دیگه میزنم، باقیش دور از دسترسه !

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

دقت کردین ؟

کافیه تو یه رابطه ی عاشقانه باشی;

اونوقته که از زمین و آسمون بهت پیشنهادای دوستی میشه !

اما حالا اگه تنها باشی به مارمولک پیشنهاد بدی رد می‌کنه !

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

دوستم برام اس ام اس زده پرسیده :

میدونی بهترین یونجه مال کجاست ؟

براشت نوشتم : نه نمیدونم

برام نوشته مشکلی نیست از یه گاو دیگه میپرسم !!

منو میگی

ینی یه همچین دوستای اهل دلی داریم ما!!

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

دقت کردین اگر ۵ دقیقه زود راه بیفتی نیم ساعت زود می‌رسی

و اگر ۵ دقیقه دیر راه بیفتی نیم ساعت دیر می‌رسی ؟

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

گاهی نمیتونم تشخیص بدم که من واقعا الان گشنمه یا فقط حوصلم سر رفته !

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

گویش دختران در سال ۸۱ : عزیزم ، عشقم چرا ناراحتی ؟ قربونت برم !

گویش دختران در سال ۸۶ : عزیزم ، عشقم چرا ناراحنی ؟ قلبونت برم !

گویش دختران در سال ۹۱ : عجیجم ، عجقم چلا نالاحتی ؟ قلبونت بلم !

گویش دختران در سال ۹۶ : دیبیلیم ، عولوپولو ، بیلی بولونات !

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

دقت کردین تو فیلمای ایرانی همیشه آدم بده بیلیارد بازی میکنه ؟

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

درسته پراید کولرش خوب نیست ولی وُژدانن بخاریش خوب خنک می‌کنه !

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

دقت کردین دردناکترین لحظه ی دنیا اینه که سر جلسه امتحان;

جواب یه سوال رو خط میزنی و یه چیزی دیگه مینویسی ،

بعد که میای بیرون میفهمی‌همون جواب اولی درست بوده ؟

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

دیشب ساختمون کناریمون آتیش گرفته بود با بابام سریع لباس پوشیدیم بریم کمک ؛

مامانم یهو داد زد وااااایستید ! دارید میرید آشغالارم بزارید جلو در !!!

بدجور تو فکر فرو رفتیم با بابام

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

من یه اخلاق خیلی خوبی دارم و اونم اینه که هیچوقت نظرمو به کسی تحمیل نمیکنم

ولی کسی که نظرش با من متفاوته خره

تموم شد و رفت !

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

چهارشنبه کلاسام تموم شد وسایلامو از خوابگاه جمع کردم اومدم خونه

امروز داداشم برگشته بهم میگه : حالا تا کی خونه ی ما آویزونی ؟

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

پیاله اى مشکوکم

لبریز از حرف‌هاى ریز و درشت

که مرگ و زندگى

من را به هم تعارف مى کنند..!

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

سلامتی اونایی که منو به خاطر خودم میخوان نه واسه پرایدم !

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥

لوازم شخصی چیست ؟

وسایلی که متعلق به یک شخص می‌باشد

و تمام اعضای خانواده و فامیل وظیفه دارند از آن وسایل استفاده کنند ،

در غیره این صورت شخصی محسوب نمیشود !

♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا♥♥♥♥♥


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب