جوک و اس ام اس خنده دار065
سوی دیار عاشقان♥

sms tanz yasgroup.ir  جوک های خنده دار فاز بالا فروردین 92

کیسه ﺑﺮﻧﺞ ﻣﺤﺴﻦ ﭼﯿﺴﺖ ؟

ﮐﯿﻒ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﺖ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿ ﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ حمل قلیان به نقاط مختلف کشور !

 

مامانم هروقت میخواد بیاد تو اتاقم با یه شدت عجیبی در رو باز میکنه !

همین روزاست که اول گاز اشک آور قِل بده تو بعد با پاش بزنه درو بشکونه بیاد

 

خب بسه دیگه ،

غم ها رو میذاریم کنار حالا یه خورده غصه می خوریم !

رژیممون به هم نخوره

 

یه سوال بدجور ذهنمو درگیر کرده :

قدیما که یخچال نبود مردم که حوصلشون سر می رفت چیکار می کردن ؟

 

همیشه در هر فداى سرت

 یه خاک بر سرت به صورت مستتر و بالقوه وجود داره !

 

بدترین شکستمو وقتی خوردم

که با عشق و امید گره هندزفریمو باز کردم

ولی دیدم گوشیم شارژ نداره

هنوز کمر راست نکردم !

 

قانون ۱۵۱/۳۷۳ نیوتون :

اشیایی که کمترین صدا را دارند،

موقعی که همه خوابند بیشترین صدا را تولید می کنند !

 

 

از گفت و گوهای رایج من و مامانم

میتوان به گشنمه و کوفت بخوری اشاره کرد !

 

 

شماها یادتون نمیاد وقتی ما طفل بودیم

یکی از سرگرمی هامون این بود که

تو حموم در چاه فاضلاب رو میذاشتیم تا آب جمع بشه

مثل استلخ بشه بعد دست و پا می زدیم شاد می شدیم !

 

 

بیاید اعتراف کنیم

همه ما توی خونمون یه کیف رنگ و رو رفته داریم

که توش مدارک ها و اسناد رو نگه میداریم !

 

اگه من فردا امتحان داشتم الان داشتم یه فیلم می دیدم

یا جدول حل می کردم یا با دوستام بیرون بودم

یا اتاقمو مرتب می کردم یا بازی می کردم ولی امتحان ندارم

و این یعنی یه روز کسل کننده ی بی خود بود امروز !

 

امروز داشتم ۲۰ صفحه تایپ می کردم یهو یادم اومد زبان ویندوز رو چک نکردم

کاملا مطمئن بودم که اونی نیست که من میخوام تا سرمو بالا اوردم باورم نمی شد

این بار خودش بود ، لج نکرده بود !

یه خط دیگه که تایپ کردم برقا رفت

 

بچه بودم روزی یه نخ سیگار می خریدم

برای مبارزه با دخانیات مینداختم دور

قالب اوقات بعد از این کار حس بتمن پیدا می کردم ! 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب