پیامک های احساسی زیبا22
سوی دیار عاشقان♥
23 / 10 / 1391برچسب:, :: 11:31 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

همیشه برایم سوال است :

اگر قرار بود روزی او را نبینم ،

 چرا خدا خواست که دوستش داشته باشم ؟

از وقتی رفته ای یادت را برمی دارم

و شانه می زنم روزهای نبودنت را ،

تا گم شود

این همه پریشانی حتی برای لحظه ای

تقصیر تو نیست ،

حتما اشتباه از متصدی آرزوها بوده

که تو نصیب دیگری شدی

فکر تخریب من نباش !

به آخر که رسیدی دست تکان بده ،

خودم فرو می ریزم

گاهی وقت ها آنقدر از زندگی خسته می شوم

 که دلم می خواهد قبل از خواب ،

ساعت را روی “هیچ وقت” کوک کنم

فرض کن به عکاس بگویم تارهای سپید را سیاه کند

و چین و چروک ها را ماستمالی

 و حتی از آن خنده ها که دوست داری برایم بکارد !

ولی باز هم از نگاهم پیداست

چقدر به نبودنت خیره مانده ام

جاده نگاهم تا دور دست ها خالیست

بگو کجا ایستاده ای ؟

تاریکی این خانه مرا می بیند

 و من این خانه را بی تو همیشه تاریک می بینم

دلم مثل دیواری می مونه که هنوز ایستاده ،

 با آجرهایی که تک تکشون شِکَستَن

پشت این بغض ،

 بیدی لرزان نشسته که خیال می کرد

 با این “یادها” نمی لرزد

دل شکسته را بند هم که بزنی ،

 بی فایده است ؛

هر کاری بکنی باز هم

غم و غصه از ترک هایش چکه می کند !

پشیمان اند کفش هایم که این همه راه را ؛

راه آمدند با نیامدن هایت

شیشه های شکسته تعویض می شوند

پل های شکسته ، تعمیر

آدم های شکسته ، فراموش !!!

چشم گذاشتم و تو رفتی ،

اما تا همیشه شمردن شرط بازی نبود

موی سپید ،

نمی پوشانمت تا به بخت سیاهم ،

همه معتقد شوند .

هر شب ماه ،

سرِ آفتاب را زیرِ ابر می کند

و من هر شب ،

سرم را زیرِ آوار نبودنت

با هر نفس بغضی را فرو می دهم ،

این روزها گلو دردی گرفته ام

که یادگاری توست

دیگر صاف راه نمی روم !

مهم نیست بگویند :

سالم نیستم ،

مهم این است تو می دانی

غم نبودنت کمرم را خم کرده

می گویند : ساده می نویسی

از من می خواهند به نوشته هایم شاخ و برگ دهم

آنها گناهی ندارند ،

 نمی دانند که دیگر کار ما از شاخ و برگ گذشته است !

مهم ریشه بود

 که تیشه خورد

همه لحظه ها بی تو خاموش شده اند

چراغی روشن کن ،

من از بی تو بودن می ترسم !

آنقدر سرگرمِ “اوقات فراغت” بودم

که فکری به حال “روزهای فراقت” نکردم

 گاهی خداوند درها را قفل می كند و پنجره ها را می بندد !
چه زیباست فکر کنیم توفانی در راه است؛
و خداوند نمی خواهد آسیبی به ما برسد.



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

مریم.م
ساعت11:57---23 دی 1391
خیلی دلم گرفته از خیلی ها
};-};-


مریم.م
ساعت11:56---23 دی 1391
به به

سپاس};-};-};-};-};-};-


مریم.م
ساعت11:55---23 دی 1391
پشت این بغض ،

بیدی لرزان نشسته که خیال می کرد

با این “یادها” نمی لرزد …

};-};-};-};-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب