جوک و اس ام اس خنده دار 014
سوی دیار عاشقان♥

مسئولین محترم: چرا سایز نیمکت‌های مدرسه از اول دبستان تا پیش دانشگاهی تغییر نمی‌کنه ؟!!

به‌خدا بچه‌ها رشد می‌کنن..!!!

*

پسرایی که شلوار فاق کوتا میپوشین

لااقل بهداشتتونو رعایت کنین تا کسی که پشت سرتون نشسته حال تهوع نگیره

*

تاحالاهندونه که ازعقب نیسان بخوره کف خیابون دیدی؟ اونجوری تیکه پارتم

*

نود درصد کسایی که با خونوادشون زندگی میکنن

موقع وب گردی یه تب اضافه باز میزارن

که در صورت ورود نا غافل پدر و مادر ازش استفاده کنن

*

حیف نون صد تا بلیت اتوبوس میده به راننده میگه: آقادربست!!

*

از هــَـــر دستـــــی کــــِــه بــــدی هــَـــمون دســـتــــِـت نمـــــک نـــــداره !!!

*

در خواب دیده شده هفت استاد لاغر هفت دانشجو چاق را خوردند

تعبیر:مشروطی در راه است

*

پسر:خیلی دوست دارم تو چی؟دختر:اگه دوستت نداشتم بهت زنگ نمیزدم که بگم از این ساعت به بعد بیرون نری اخه نمیخوام از دستت بدم الان ساعت جمع اوری ‍‍زباله هاست

*

خنده دار ترین و جدیدترین پیامکها

به مامانم گفتم مامان من زن میخوام!بهم میگه بکش بالا?گفتم چی رو؟گفت دماغتو!?هیچی دیگه الان قانع شده دارم پستونکم رو میخورم

*

خواهی نشوی همرنگ رسوایی جماعت شو………..

*

یه روز حیف نون می ره بیست سوالی ازش می پرسن تو جیب جا می شه؟

بعد از مدتی فکر می گه: جا می شه ولی اگه تو جیب بذاری جیبت ماستی میشه

*

به اندازه یارانم دوست دارم.

*

پسر خالم رفته سرقرار بعد دوس دخترش گفته حسن ی چیزی بگو دلم بریزه!!

اینم نامردی نکرده ی دفه گفته بابات!بابات پشت سرته!!!!

*

یکی از بهترین لذت های عمر انسان اینه که ۲ روز پیش تخمه خورده باشی امروز یکیشو رو فرش پیدا کنی..!!!

*

نترس جانم! ظرفیت باور من به اندازه همه دنیاست، تو دروغت را بگو

*

اسمتو با ناخن رو سنگ حک مکینم.بعد اون سنگو میکوبم تو سرت تا بفهمی عشق چه دردی داره

*

دختر خانونا,مردبایدمــردباشه

باید شونه هاش پهن باشه که وقتی بهش لم میدی بتونه تکیه گاهت باشه

دستاش بایدبزرگ باشه تا بتونه دستاتوغرق کنه

صداش باید مردونه باشه تا وقتی ازجیغ جیغای خودت خسته میشی یه صدای دیگه بهت آرامش بده،

ابروهاش بایدپهن باشه برای اینکه وقتی نگاش می کنی نری توفکراینکه کدوم ورابروش کجه و موقع تمیز کردن از کجاش زیادی برداشته

گاهی بایدته ریش داشته باشه ،هپلی باشه تا روصورتش دست بکشی و بگی بهش چطوری خارخاریه من!!

گاهی باید موهاش فرفری باشه ودست بکشی رو موهاش بگی چطوری ببععععیه من!!

پس اینقد به چیزای دیگ فکر نکنید که مهم نیس!!

 گاهی خداوند درها را قفل می كند و پنجره ها را می بندد !
چه زیباست فکر کنیم توفانی در راه است؛
و خداوند نمی خواهد آسیبی به ما برسد.


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

مهلا
ساعت22:21---14 دی 1391
به نام خالق واقعه کربلا
به نام خدای حسین و عباس
به نام پروردگار علی وزهرا
وبه نام خدای پیغمبر دانا
سلام ممنون از کد صلواتتون
شماهم در این ثواب شریک خواهید بود
به ما هم سر بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب