جوک و اس ام اس خنده دار 010
سوی دیار عاشقان♥

رفته بودم سربازی، روز اول نشوندنمون رو زمین
جناب سروان داد زد : کی اینجا لیسانس ریاضی داره؟!!
منم با ذوق و شوق دستمو بردم بالا گفتم : من جناب!!!
گفت : پاشو اینا رو بشمار!!!! :|

*

دو تا توصیه مهم برای زندگی سالم:۱

-همیشه حقیقت رو هرچقدر هم که تلخ و خطرناکه با قدرت بگین.۲

-بلافاصله پس از گفتن سریع فرار کنین!!

*

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟

می گه من شامپو لازم ندارم از شیشه پاک کن استفاده می کنم!

*

خوبی پراید اینه که بعد از تصادف زجر نمی کشی،درجا میری اون دنیا!

*

یکی نیس بگه:آخه مادره من!!!!!
غذای دیشب اگه خوب بود همون دیشب تموم میشد……

*

نمیدونم چه حکمیه تا ازدواج می کنی دخترای خوشکل مشکل از درودیوار جلوت سبز میشن..

مسئولین لطفا ًی فکری کنن.

*

جدیدترین جمله ی تاریخی از حیف نان:
اینایی که مارو خر میکنن دمشون گرم
ولی اونایی که مارو خر فرض می کنن ازخجالتشون درمیآیم

*

این تو نبودی که مرا از خانه بیرونم کردی

این جوراب های صاب مرده ات بود

*

ایشششششششششش.کلمه ای که زنان دربرابر فشارهای مجازی

و پسرا درچت برای اثبات دختربودن به کار می برند

*

زن: اوه! نیگا کن ببین پشه چه جوری دستمو زخم کرده!!

شوهر با بی حوصلگی میگه: ببین محض رضای خدا بس کن،

این لوس بازی ها مال وقتی بود که هنوز ازدواج نکرده بودیم !!

*

از هیچ آهنگی به اندازه ی آهنگی که صبحا بیدارم میکنه متنفر نیستم

حتی وقتی تو روز بشنومش حالم بد میشه از شنیدنش کصافط

*

آهای دختر خانومای دماغ عملی
آهای آقا پسرای دماغ عملی
چند سال دیگه که بچه دار شدین تاز از رو دماغ اون میشه فهمید

چه گندی بوده دماغتون پس لطفا انقدر کلاس نذارین

*

پسر به دوس دخدرش: “عزیزم اگه من بمیرم چیکار می کنی؟

“دختر: عــــه دیووووونه !! این چه حرفیه میزنی آخه من که لباس مشکیه مجلسی ندارم !!!

*

یارو مى ره خواستگارى و به دختره یه بلیط اتوبوس مى ده!
بابای دختره شاکى میشه و میگه: «مردتیکه ی خر این چیه؟»
یارو میگه:« احمق! ارائه ی بلیط نشان دهنده  ی شخصیت شماست»

*

این روزها دیگه فکر نکنم مشکلی بین پسر و دختر ها مثل:
تو حرف من و درک نمی کنی و
احساسم رو نم یفهمی و
تو به خواسته های من اهمیت نمیدی وجود داشته باشه
میدونید چرا؟
چون هم رفتار و هم ظاهر و هم خواسته هاشون یکی شده

تازه آقا پسر ها که کلی از دختر خانوم ها پیشی گرفتن و ما رو خجالت میدن

گاهی خداوند درها را قفل می كند و پنجره ها را می بندد !

چه زیباست فکر کنیم توفانی در راه است؛

 و خداوند نمی خواهد آسیبی به ما برسد.


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب