انواع تشکر
سوی دیار عاشقان♥
1 / 8 / 1390برچسب:, :: 18:59 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss


یكی از ابزار های مفید انجمن ها تشکر هست. و ما كاربرها با تشکر منظورهای مختلفی رو به نویسنده

می رسونیم. بررسی می كنیم ببینیم تشکرها برای چه منظور هایی زده میشه.

1 - تشکر تائید: یعنی حرفت درست بود و موافقم. متشكرم.

2 - تشکر تائید نسبی: یعنی با همه نوشته ات موافق نیستم، ولی بازم اونقدر توش جمله موافق فكر من بود كه ازت تشکر می کنم. معمولاً این نوع تشکرها همراه با پست اضافی تشکر کننده برای توضیح قسمت های "ناموافق" هست.

3 - تشکر شك دار: یعنی توضیحت قانع كننده نبود، ولی باز هم چون زحمت كشیدی كه بهم جواب بدی،ممنونم!

4 - تشکر دل به دل: یعنی من اصلا این طرف ها نمیآم و اهل این بحث ها نیستم، ولی اونقدر این حرفت به دلم افتاد كه ازت تشکر کردم! معمولا ًاین تشکر از طرف كاربران بخش سرگرمی ( بخش خودمون ) یا ادبیات به تاپیك های بخش موضوعی زده میشه!

5 - تشکر تائید متقابل: یعنی من شاید كلاً حرفاتو قبول نداشته باشم ولی ممنون كه منو تائید كردی و ازم تعریف كردی اینم تشکر:دی!

6 - تشکر خسته نباشید: یعنی اصلا ًاز مطلبت چیزی نفهمیدم، ولی همین كه زحمت كشیدی خودتو كشتی 50 سطر مطلب نوشتی واسه اینكه خستگیت در بره ازت تشکر می کنم!

7 - تشکر همدردی: یعنی باهات همدردی می كنم! واقعاً راست میگی! ناراحت نباش!

8 - تشکر حمایت: یعنی ممنون كه از من در این بحث جلوی دشمنم دفاع كردی و زدی توی دهنش! هر چند كه حرفت هم بی ربط باشه!

9 - تشکر حمایت نوع دوم: یعنی با اینكه من توی این بحث نیستم و به طرف اون نمیآم، ولی بازم ممنونم كه توی این تاپیك حسابی دشمنمو فیتیله پیچ كردی! این تشکر بیشتر از طرف كاربرانی زده میشه كه خودشون جرأت و یا اطلاعات لازم برای شركت در بحث رو ندارند!! در این گونه موارد حتی تشکر کننده ممكنه از محتویات پست سر درنیآره ولی همین كه دشمنش طرف بحثه و داره كم میآره واسش كافیه!

10 - تشکر ورودیه: تشکرهای ناگهانی در حین یك بحث كه زننده ي تشکر اول در بحث شركت نداره و بعد از تشکر کردن میآد و داخل بحث میشه! این نوع تشکر یعنی بدونید كه منم اومدم!!

11 - تشکر اعلام وجود: این تشکرها معمولاً از طرف كابران سطح پایین یا متوسط به پست های كاربران سطح بالا و با معلومات زده میشه و منظور زننده اینه كه منم این حرف های قلنبه سلنبه رو قبول دارم و دارم این بحث تخصصی رو دنیال می كنم! حالا چه دنبال كردنی كه شاید اصلا یه كلمه هم از بحث رو متوجه نشده باشه!

12 - تشکر روحیه بخش: یعنی مطلبت خوبه، بدردبخوره، ادامه بده دارم می خونم. این نوع تشکرها شدیداً در تالار های تخصصی نیازشون احساس میشه كه البته بسیار به ندرت از این نوع تشکرها استفاده میشه.

13 - تشکر "خوب گفتی": این تشکر معمولاً از طرف كسانی زده میشه كه شیوه ي نوشتاری و گفتاری قوی ای ندارند، و وقتی می بینند یكی دیگه منظورشون رو با قدرت و به وضوح اعلام كرده، ازش تشکر می کنند كه بگن: ای ول همون چیزی رو گفتی كه من می خواستم!

14 - تشکر لجبازی: این تشکر نوعش فرق داره، در این نوع تشکر طرف به زننده ي پست می فهمونه كه: حالا میخوای لج منو با این حرفا در بیآری؟ خیال كردی!! منم ازت تشکر می کنم كه بیشتر لجت دربیآد!

15 - تشکر ضدحال: این تشکر تا حدودی هم ارز تشکر حمایت ولی از دید دیگه هست، در مواردی زده میشه كه: طرف دشمن شماست و به قصد و گاهاً بدون این كه معنی حرفای دشمن شما رو بدونه از اون تشکر می کنه كه لج شما رو دربیاره!



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب