با هم بخندیم004
سوی دیار عاشقان♥
9 / 9 / 1391برچسب:, :: 19:6 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

قدیما دخترایی که تو دوره متوسطه شوهر گیرشون نمیومد میرفتن دانشگاه،

بعدها دخترا جوگیر شدن هدف اصلی رو فراموش کردن!!!

◘◘◘◘◘

یــه بار تو یه جمعی بودم مامانم زنگ زد و گفت :

یـه سوالی ازت میپرسم اونجا تابلو نکن !

فقط آره یا نه جواب بده ! باشه ؟

گفتم : باشه

گفت : اوضاع اونجا چه جوریه ؟!؟

◘◘◘◘◘

وقتی بچه بودیم زنگ یه خونه روکه می زدیم در نمیرفتیم،

وای میستادیم تا صاحبخونه در رو باز کنه بعد قدم زنان از جلوش رد می شدیم!

اونم محاسبه می کرد با خودش می گفت: کسی که زنگ رو زده الان رسیده سر کوچه پس اینا نیستن!

از همون طفولیت علم فیزیکمون خوب بود.

◘◘◘◘◘

ما که نه قیافه داریم نه پول

دلمون خوشه اگه کسی بیاد سمتمون مارو واسه خودمون می خواد!!

◘◘◘◘◘

آخه بی انصاف تو که می دونی باهات رودربایستی دارم،

چرا یه جوک بی مزه تعریف می کنی

 که مجبورشم به شکل احمقانه ای بخندم؟!

◘◘◘◘◘

خیلی از عشق های در نگاه اول مدیون کیفیت لوازم آرایش

و مهارت آرایشگر مربوطه می باشد...

◘◘◘◘◘

می دونی مشکلات زندگیت از چی می ترسن؟

از این که هر کاری بکنن باز تو بخندی!

◘◘◘◘◘

از دوستام انتظار دارم در مواردی که حق با من است،

طرف «حق» باشن

و در مواردی هم که حق با من نیست،

طرف «من» باشن!

◘◘◘◘◘

پ تو دنیا یکی هست که فقط به خاطر تو نفس می کشه

اونم دماغته!!

◘◘◘◘◘

ایشالله یه روزی اونقدر فرهنگ سازی بشه

که تا آدامست رو از جیبت درآوردی همه نگن به ما هم بده...

◘◘◘◘◘

آی بدم میاد دارم با کسی تلفنی حرف می زنم گوشی رو می ده به یه بچه یه ساله

می گه بیا با خاله حرف بزن!

آخه من دقیقا ًچه صحبتی باید بکنم با اون بچه؟

◘◘◘◘◘

حالا بالاخره «جواب ابلهان خاموشیست»

یا «سکوت علامت رضاست»؟

◘◘◘◘◘

به مامان گفتم تولدت چی دوست داری برات بگیریم؟

گفت سلامتی شما برام بهترین هدیه تولده. ماکروفر!

◘◘◘◘◘

تنها خداست که سزاوار عبادت است

 نه هیچ بنده و واسطه ي دیگری به هر نام و تقدسی که باشد

خداوندا،

تنها تویی که شایسته ي پرستشی

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب