خنده بازار
سوی دیار عاشقان♥
14 / 7 / 1391برچسب:, :: 17:0 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

به بعضیا باید بگی

یه برنامه ای بزار دیگه نبینمت !

پسر : کجا میری ؟

دختر : میرم خودکشی کنم

پسر : پس چرا اینقد آرایش کردی ؟

دختر : آخه فردا عکسم تو روزنامه ها چاپ میشه !

چیز چیست ؟!

.

.

.

.

کلمه ایست شگفت انگیز در زبان فارسی که می تواند جایگزین تمـــام کلمات دیگر شود

"اونم سلام میرسونه"

پر کاربردترین دروغ....پشت تلفن

آيا ميدونستيد قد بلند باعث شيريني آدم ميشه ؟

اصلا روایت داريم راجبش:

.

.

.

.

 

قد يارم بلنده شيرينه مث قنده!!!

بچه محلمون دانشگاه قبول شده

زنگ زده میگه: یه سوال تخصصی دارم

گفتم : خب بپرس

لامصـــب میگه : ریاضی 1 دفتر چند برگ میخواد ؟

دیشب که خوب می خوردین

این چی چیه آوردین ؟

.

.

.

گروه بانوان در مراسم پاتختی در هنگام باز کردن کادو!!!

پريشب سر میز شام

به برادرم گفتم : برو برام آب بیار

گفت: بروبابا!

من خودم از تشنگی دارم ماست می خورم !

اخیرا کشف کردند که حرف مورد علاقه ی دختر های ایرانی در زبان فارسی

( پ ) و ( خ ) می باشد

مثلا : دوست دارند که ( پول ) ( خرج ) کنند.

 ( پسر ) ( خر ) کنند.

 ( پدر ) ( خام ) کنند.

 ( پراید ) ( خرد ) کنند.

 ( پاسپورت ) بگیرند برن ( خارج) و ...

امروز LCD لپ تاپ مو پاک کردم

و بعد از ۶ ماه فهمیدم دختری که دوسش دارم اصلا "خال " نداره ! ! ! !

یه دوست پسرم نداریمو کوفت

یه دوست دخترم نداریمو مرگ

اونایی که یه دوست دختر ندارن

با اونایی که یه دوست پسر ندارن دوست بشن دیگه !!!!

یه دختر خاله دارم اسمش ” طلا ” ست ،

توی ” نقره ” فروشی کار میکنه ،

تازگیا رفته برنزه کرده !

"هـرکـاري مي کنــم آيفـونـم بـه اينتـرنــت وصــل نميشــه

.

.

.

.

.

دکمـه شـو كـه ميــ زنـم در خــونـه بـاز ميشــه ..!!

پس اين ملّت دیوانه چي ميگن ما با آيفون ميايم فيسبوک؟؟

هروقت دنبال باباتون گشتین پیداش نکردین موبایلشم جواب نمی داد

برین خیابون یه سیگار روشن کنین

اونوقت خودش صاف میاد جلوتون می ایسته ...!!!

یارو با ماشين قراضش ميزنه به يه ماكسيماي نو .

با هزار زور وزحمت از راننده رضايت مي گيره.

تو 4 راه بعدي دوباره ميزنه به همون ماكسيما ،

سرشو از ماشين بيرون مياره ميگه : برو برو منم!!!

جاي خاليش را نه کتاب پر مي کند ،

نه قهوه ،

نه حتي سيگار...

من دلم

.

.

.

.

.

آیفون 5 مي خواهد ...

میخوای بری؟

باشه حرفی نیست،

فقط در رو آروم بند که لولاش خرابه...

اگه دختر/پسري بعد ١ ماه دوستي بهتون مي گفت عشقم نفسم زندگيو

و از اين قبيل مهملات همون موقع رابطه رو قطع كنيد

كه اگر اينكارو نكنيد اون بزودي اينكارو مي كنه!!!

آرایش چیست ...

.

.

.

 

لایه ای بتونه ای و ضخیم که سکینه را به پارميدا تبدیل می کند ...

عزیز تر از جانم

تو مثل دلاری

هر روز تغییر می کنی

من هرگز نمی توانم

روی تو حساب کنم

از ریال پست ترم اگر

دوباره عاشقت شوم

رفتم داروخانه یه قرص ضد حساسیت گرفتم...

تو عوارض جانبیش نوشته:

سردرد، سرگیجه، نفخ، حالت تهوع، اختلال در خواب، دو بینی،

اختلال در تشخیص، نارسایی کبد،

نارسایی کلیه، نارسایی قلب، سکته قلبی،

 سکته مغزی، مرگ ناگهانی ! ! !

فکر کنم اگه سیانور می گرفتم، عوارضش کمتر بود . . .

دوست دخترم اس داده:

دیگه به من زنگ نزن

حالا شناختمت

من نمیتونم دیگه با تو باشم

ازت بدم میاد

بی لیاقت

خداحافظ

 “این آخرین جمله ای بود که همسایمون به شوهرش گفت”

می خواستم تو ام در جریان باشی عزیزم !

آخه روان پریشی تا به کی؟؟؟!!!

زندگی چون گل سرخ است

پر از عطر... پر از خار... پر از برگ لطیف...

یادمان باشد اگر گل چیدیم

عطر و برگ و گل و خار همه همسایه ي دیوار به دیوار همند...!

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب