روژان کوچولو برای آینده بدون درد چشم انتظار کمک‌های مردمی
سوی دیار عاشقان♥

مقدمات درمان روژان کوچولو که حدود 27 ماه پیش به دور از چشم پدر و مادرش باتری کنترل ضبط ماشین را بلعید ودچار مشکلات متعدد شد تا جای که اکنون تنها با سرنگ پنج میلیمتری می‌تواند غذا بخورد، برای سفر درمانی به خارج از کشورآغاز شده و امید این کودک برای آینده بدون درد به کمک هموطنانش است.

دکتر ناصر صادقیان، استاد و فوق تخصص جراحی کودکان که معالجه روژان را برعهده دارد، با بیان اینکه این دختر 4/5 ساله به دلیل بلع باتری دچار سوراخ‌شدن مری شده است به ایسنا گفت:‌ این کودک به علت مشکلات ایجاد شده بارها تحت عمل پیوند مری قرار گرفت، اما متأسفانه این پیوندها پاسخ نداده و به دلیل تعدد عمل جراحی مری این کودک تنگ و کوتاه شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل کوتاهی مری و معده در قسمت گردن قرار گرفته است گفت: در حال حاضر این کودک تنها می‌تواند مایعات مصرف کرده و در بلع موادغذایی جامد و لقمه‌ دچار مشکل است.

صادقیان با تأکید بر این که بهتر است روژان برای ادامه درمان به خارج از کشور سفر کند گفت: این دختر خردسال برای بازپس گرفتن بهبودی خود نیاز به چندین عمل جراحی دارد تا بافت مری او گشادتر شود.

به گزارش ایسنا روژان در نیمه شب 27 ماه پیش به دور از چشم پدر و مادرش باتری کنترل ضبط ماشین را بلعیده و به دلیل سهل‌انگاری تیم پزشکی تاکنون زیر تیغ هشت جراح قرار گرفت به گونه‌ای که پس از عمل جراحی‌هایش که به دلیل سوراخ‌شدن مری که به علت اسید باتری رخ داده بود. تنها یک سانتیمتر از مری او باقی مانده به گونه‌ای که پزشکان برای زنده‌ماندن این دختر خردسال مجبور شدند که معده او را در ناحیه‌ی گلو قرار دهند تا این دختر کوچولو بتواند حداقل، مایعات مصرف کند.

پزشکان تاکنون 80 هزار پوند ـ حدود 160 میلیون تومان ـ برای ادامه درمان روژان تخمین زده‌اند و این کودک امیدوار است، با دریافت کمک‌های مالی مردم نیکوکار برای انجام این جراحی‌های تخصصی اقدام کند تا شاید آینده‌ای روشن‌تر و بدون درد در انتظارش باشد.

خبرگزاری دانشجویان ایران ضمن تشکر از تلاش‌های بشردوستانه ایرانیان در سراسر جهان با توجه به درخواست متعدد مردمی مبنی بر ارایه راهی برای کمک به این کودک، شماره حساب اعلامی از سوی والدین روژان برای دریافت کمک‌های مردمی به شماره 0046925343 به نام مژگان علمی‌پور (مادر روژان) در بانک تجارت و شماره تلفن 09196399516 برای پاسخگویی را منتشر کرده است.

روژان 4.5 ساله‌ای که 27 ماه پیش به دور از چشم پدر و مادرش با شیطنت کودکانه، باطری کنترل ضبط ماشین را بلعید و اکنون با کمک سرنگ پنج میلیمتری می‌تواند مایعات بخورد، که با تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی امیدی برای ادامه درمان در خارج از کشور پیدا کرده است.

مژگان علمی‌پور مادر روژان در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه در این 27 ماه روژان بیش از هشت بار مورد عمل جراحی قرار گرفته است، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و موافقت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، روژان می‌‌تواند برای ادامه درمان خود به یکی از بیمارستان‌های کشور انگلستان منتقل شود.

وی با بیان اینکه این روزها در حال انجام مقدمات سفر روژان کوچولو است، گفت: بنابر مکاتبات انجام شده با این بیمارستان، 80 هزار پوند برای انجام درمان روژان پیش‌بینی شده است.

مادر روژان در ادامه با بیان اینکه روژان تنها می‌تواند مایعات بخورد، گفت: در حال حاضر معده این طفل در نزدیکی گلویش قرار دارد و پس از بلع مایعات این مواد مستقیما وارد معده روژان می‌شود، چرا که پس از هشت بار عمل جراحی روی مری این کودک، تنها یک سانتیمتر از مری او باقی مانده است.

مادر روژان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه روژان حتی از خوردن غذا نیز ترس دارد، گفت: هنگامی که روژان دچار این مشکل شد، تنها دو سال داشت و تصوری از غذا و صرف آن نداشت و در این مدت نیزبا سرنگ پنج میلیمتری مایعات به گلوی او ریخته می شد.

به گزارش ایسنا، روژان دختر 4.5 ساله‌ای است که 27 ماه پیش به خاطر شیطنت کودکانه خود گرفتار بیماری دردناکی شد این روزها بسیار نحیف‌تر و خجالتی‌تر از آن است که حتی بتواند اطرافش را به درستی درک کند و این روزها این دختر کوچکی که هنوز هم از پستانک استفاده می‌کند، برای ادامه درمان خود به کمک‌های مالی مردم نیکوکار احتیاج دارد تا با انجام عمل‌های متعدد آینده‌ روشن‌تر داشته باشد.

شماره حساب اعلامی از سوی والدین روژان برای دریافت کمک‌های مردمی

به شماره 0046925343 به نام مژگان علمی‌پور (مادر روژان) در بانک تجارت

و شماره تلفن 09196399516 برای پاسخگویی



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

وبسایت روشنگری
ساعت19:20---6 تير 1391
سلام خیلی غم انگیز بود انشالله شفا پیدا کنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب