خنده بازار روز
سوی دیار عاشقان♥
30 / 3 / 1391برچسب:, :: 17:13 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

 

عجب معادله ي پیچیده ای:

سوسک از موش می ترسه

موش از گربه می ترسه

گربه از سگ می ترسه

سگ از مَرد می ترسه

مرد از زن می ترسه

زن از سوسک می ترسه

کار خدا رو می بینید

سره ميزه شام گوشيم زنگ خورد اومدم بیزی کنم اشتباهي زدم رو بلند گو

x:دوست دخترم: ســــــــــــلام عزيزم

|:مامانم : اي كوفت ور پريده

بابام : معلومه چه کوفتیه این که تو این جوری اسیرش شدی،

 30 سال با مامانت زندگي كردم یه بار این طوری بهم سلام نکرد :|

برادر بزرگم : جـووووون خواهر نداره؟

شادی را هدیه کن،حتی به کسانی که آنرا از تو گرفتند :)...

عشق بورز به آنها که دلت راشکستند ...

دعاکن برای آنان که نفرینت کردند / ...

وبا کسانی که باتو نامهربانی کردند، مهربان باش :*.....

و اینگونه حتما دهانت سرویس خواهد شد دیدم که میگمــــا =)))

من نمیدونم این چه مرضیه که تا ساعت رند نشه

 آدم نمی تونه درس خوندنو شروع کنه

نمی دونم من فقط اینطوری بودم یا شما هم اینطوری هستید؟

خارجی ها قبل از امتحان:

موفق باشی رفیق :)

.

..

...

ایرانی ها قبل از امتحان:

برسونی ها =)))

از دیگر خصوصیات یک ایرانی ،

اظهار نظر در تمامی زمینه هایی است که بالله هیچ تخصصی در آنها ندارد !

دخترای همسایه اگه بجای دانشگاه رفتن وقتشونو پشت پنجره می ذاشتن

 الان شوهر داشتن لازم هم نبود تا فوق دکترا بخونن :)!

متأسفانه توجه دخترها فقط به ظواهره. مثلن به خاطر خوشتیپی بازیکن ها،

طرفدار ایتالیا میشن.

در حالیکه معیار ارزش‌گذاری فقط باید میزان تقوا باشه :))

یادته‌ مامان؟

اسم قاشقو گذاشتی قطار، هواپیما، كشتی؛

تا یك لقمه بیشتر بخورم،یادته؟

شدی خلبان، ملوان، لوكوموتیوران؛

می گفتی بخور تا بزرگ بشی...

آقا شیره بشی! خانوم طلا بشی!!

به سلامتیه مامانامون

باباهام که گل اند به سلامتی مادر پدر ها

+ پلیس: شما با این خانوم چه نسبتی دارین؟

- من: دوست دخترم هستن جناب سروان.

+ پلیس: آهان، موفق باشین! ببخشید مزاحم شدم، خدافظ

- من: خدافظ.

فک کن

یک قانون همواره ثابت تو خونه ما:

هر موقع یکی از ما میره حموم

مامانم شروع به ظرف شستن میکنه

یه سوال فنی:

چرا “فوت” سرده و “ها” گرمه ؟

مگه جفتشون از دهن در نمیاد

چرا “فوت” میکنی سرده و “ها” میکنی گرمه

اگه آدم به معجزه معتقد نبود روزی ده بار

نمی رفت سر یخچال تا چیزی که می خوادو پیدا کنه.

آقاي محترم....به عشقت از سر مهربوني نگو توله سگ...!

خانم محترم..به عشقت از سر مهربوني نگو کره خر...!

هم توله سگ يه روز بزرگ ميشه پاچه ميگيره....!

هم کره خر بالاخره يه روز خر ميشه جفتک ميندازه...!

نسلی هستیم ،

كه تو اینترنت عاشق شدیم،

 تو اینترنت دوست شدیم،

 تو اینترنتم بهمون خیانت شده!

 فقط اینترنت توالت نداره من ناراحتم

فقط یه مرد ایرانی میتونه قبل از ورود به اتاقی که نامحرم توشه ،

همزمان در بزنه و یا الله بگه

 و چند میلی ثانیه بعد توی اتاق باشه

شما یادتون نمیاد اون موقع ما می خواستیم

یه فیلم ویدویی جا به جا کنیم

 باید مث عملیات والفجر هشت برنامه ریزی می کردیم که لو نریم !!

فک کنم این سوسکا مشکل مثانه دارن،

یه سره تو دستشویین!!!!!:)))

شما یادتون نمیاد اون روز هایی که هوا برفی و بارونی بود

 ناظم مدرسه می گف امروز صف

نیست مستقیم برید

سر کلاس ما هم خر کیف می شدیم می رفتم کلاس !

یه مدتم بود تحت تاثیر معلمای دینی

 تا مامانم می خواست دعوام کنه

 می گفتم من ازت نمی ترسم،

 من فقط از یکی می ترسم.

بعدش هم شام نداشتم

سرباز بودم مي خواستن به زور زنم بدن!

ولي از وختي تموم شد ديگه كسي به روي خودشم نمياره

دختره عضو فیس‌بوک شده اون وخت ...

عکساشو بسته

پوکش رو بسته

والش رو بسته

infoش رو بسته

ادش رو بسته

مسیج هم نمیشه بهش داد !!!

خو بدبخت زندانی کردی خودتو؟؟؟!!!

خو مسخره جنبه ش رو نداری برو بشین گوشه ی اتاقت بافتنی بباف !!

والا به قرعان !

یعنی این قدی که پسرا به موهاشون می رسن

ااگه به یه بوته شلغم رسیده بودن الان هلو می داد!!

به بعضیا تو زندگی باید گُفت..

من چشم میذارم.. تو فقط گُمشو.

یه رفیق دارم 170 قدشه حدودای پنجاه کیلوئه.

هر وخ خیلی گشنش میشه آب دهنشو قورت میده

همون واسه سیر شدنش کافیه

بعد از سال ها جستجو و نیافتن نیمه ی گم شده

به این نتیجه رسیدیم

خدا ما را كامل خلق كرده نیمه میمه نداریم ...

ولم کن تا ولت کنم!!!

.

.

.

.

جمله ای استراتژیک در زمان دعواهای بچگی!!

در آستانه امتحانات :دی

زمزمه های دانشجویان شب قبل از امتحان:

خب!

این که نمیاد...

اینم که بلدم...

دیگه وقت خوابه...

فقط تو ایرانه که موقع سبقت از ماشین جلویی

تمام سر نشینان دو ماشین همدیگه رو نگاه میکنن

خیلیامــــون

آدمای بی خیالی نیستیم؛

فقط دیگه حال و حوصله نداریم...

دوست گرامی‌، شما برنده یه یک همسرِ مهربان شده اید،

جهتِ دریافتِ اطلاعاتِ بیشتر، به سایت:

شتر در خواب بیند پنبه دانه مراجعه فرمایید..

با تشکر ,

شرکتِ بیشین تا بیاد

من تو ایران این حس رو دارم شما چطور؟

آرامم... مثل مزرعه ای که تمام محصولش را ملخ ها خورده اند

 دیگر نگران داس ها نیستم.

به فیس بوک خوش آمدید ...

جایی که مردم شما رو به عنوان دوست به لیستشون اضافه میکنن

 اما توی خیابون بی توجه از کنارتون رد میشن ..!

جایی که وابستگی ها خیلی محکم به نظر میاد

و روابط پنهانی شروع میشه ودروغگو ها فکر میکنن که دارن حقیقترو میگن ..!

دشمنان شما بیشترین بازدید رو از صفحه شما دارن و دوستان و اقوامتون شما رو بلاک میکنن ..!

اگر چیزی رو که واقعاً توی فکرتون هست بنویسین

 بعضی ها بد برداشت میکنن

 و خیلی ها فکر میکنن استاتوس شما به اونها ربط داره ..!

همه ی حیوونارُ کردیم تو باغ وحش

بقیه شونم پرورش میدیم می خوریم یا با پوستشون لباس درست می کنیم

یا برای سرگرمی شکار یا صیدشون می کنیم..

و بر این باوریم که ما اهلی ایم و حیوونا وحشی.

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب