خنده بازار
سوی دیار عاشقان♥
20 / 3 / 1391برچسب:, :: 17:0 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss


به هزار اميد از خانمم می پرسم

از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟

برگشته ميگه:

قيافه و هيکل که نداری

بچه مايه دارم که نبودی

اخلاقتم که گند دماغه

به جز خودت چيزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزيز دلم !

يکی از دوستام توی دانشگاه عاشق يه دختره شده بود که کاپشن آبی مي پوشيد...

هوا گرم شده بود دختره بعد از عيد اون کاپشنو ديگه نپوشيد

دوستم گمش کرد!!!

بد‌ترين قسمت توالت فرنگی‌ ؟؟؟؟؟؟؟

اينه وقتی‌ سيفونُ مي کِشی به جای اين که اقدامی در رابطه با

حذف عامل بيگانه بکنه ،بعد از چرخ چرخ عباسی ،

صاف ذُل ميزنه تو چشاتُ ميگه: عمو يه دور ديگـــه

يه خانوم همسايه داريم که هر وقت ميخواد پارک دوبل کنه

من با نيم کيلو تخمه مي شينم تو تراس نيگاش مي کنم ...

اصن يه وضعیه هااااااااا

به عشق در نگاه اول اعتقاد داری ؟

يا دوباره از جلوت رد شم ؟

ای همه وجود من

ای کسی که پا گذاشتی رو قلب من

ای کسی که درو بستی به روی من

 درو باز کن دستم مونده لای در

يکی از سوالاتی که ذهن منو درگير کرده

اينه که اين آتشنشان های محترم ،

چرا همون طبقه ی اول نمی شينن

که وقتی ميخوان برن ماموريت مجبور نشن

از اون ميله ها سر بخورن بيان پايين؟!

گرگه در خونه بزبزقندی رو ميزنه ؟

شنگول ميگه : کيه ؟

گرگه ميگه : منم آقا گرگه

شنگول و منگول و حبه انگور تحت تاثير صداقتش قرار ميگيرن

 و درو باز ميکنن

اگه کنترلت رو از دست دادی ،

 هيچ نگران نباش ،

 برو يکی ديگه بخر !

دو تا جمله خفن دارم نه حسين پناهی گردن ميگيره

نه دکتر شريعتی! موندم چيکارش بکنم‏؟؟؟؟؟؟‏

عزيزم چته؟ سردته؟

 ميخوای بيای بغلم؟ . .. . .. .

 مکالمه ي ديشب منو بالشم

يارو

صبح بيدارميشه مى بينه زنش مرده دادميزنه

به دخترش ميگه:اکرم ننه ات مرده اندازه دو نفر چاى دم کن !

ديشب دفترچه قسطامو ورق ميزدم تمومی نداره ...

تا آخر عمر بدهکار

زن ها دو وقت گريه می کنن :

۱ وقتی فريب می خورن !

2  وقتی می خوان فريب بدن!!

چو هرگز نيابی نشانی ز شوی

ز گهواره تا گور دانش بجوی.

ستاد تشويق دختران به درس خواندن !

اگه يه روز صبح خيلی خوشحال از خواب بلند شدی و ديدی

نه غمی ، نه زنی ، نه بدهی ،نه دردی !

بدون ديشب تو خواب مردی !

روحت شاد و يادت گرامی !

 

 



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

ارزو
ساعت17:16---20 خرداد 1391
سلام وب عالی داری اگه مایل به تبادل لینگ با من هستی منو با این مشخصات لینگ کن بعد یه نظر خصوصی تو وبم بده و بگو که با چه مشخصاتی لینگت کنم
اسم لینگ:بیا تو حال و حول
ادرس:http://pbook.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب