جوک های خنده دار و جدید خرداد ۱۳۹۱
سوی دیار عاشقان♥

 

از غضنفر سوال شد جذر عدد ۷ به توان سوم همان عددتقسیم بر مکعب عدد ۹ چندمی شود؟

غضنفر اندکی تأمل نمود و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

خسیسه میمیره ,

روی سنگ قبرش می نویسن من مردم ولی مغازه بازه

به یارو میگن: توی عمرت، سخت‌ترین کاری که کردی چی بوده؟

میگه: پر کردن نمکدون! میگن: چرا؟

جواب میده: آخه سوراخ‌هاش خیلی ریزه

یارو میره مهمانی . وقتی میاد بیرون میبینه کفشاش نیست ،

میگه ۴ حالت داره : ۱ نیومدم ؟ ۲ بدون کفش اومدم ؟؟ ۳ اومدمو رفتم ؟ ۴- بعداّ میام

برای جلوگیری از قطع شدن سیمکارت تون و همکاری با شرکت مخابرات

 روزانه اسمس زیادتری ارسال کنید

به حیف نونمیگن چرا درس میخونی؟

میگه:برا اینکه دکتر بشم پول دربیارم نیسان بخرم باهاش کار کنم‏!‏

دو تا دختر داشتند با هم صبحت می کردند.

دختر اولی: تو چرا اینقدر به نامزدت علاقه نشون میدی؟

دختر دومی: می‌دونی، آخه اون پولداره، مهربونه، پولداره،

جوونه، پولداره، قد بلنده، پولداره

یارو می خواسته زیر بارون خیس نشه ، هی جاخالی می داده!!!

این روزها به هر کی “پر و بال” بدی

به جای اینکه باهات “پرواز” کنه واست “دم” در میاره

حماقت سه بخش است :
راهی که پدرم نرفت و دوست داشت من بروم
راهی که من رفتم و پدرم دوست نداشت بروم
راهی که من دوست دارم و پسرم باید برود !

نیوتن در بیانیه ای یادآوری کرد:
علاوه بر زمین، یخچال نیز دارای نیروی جاذبه است..

زندگی من به دو بخش تقسیم می‌شه:
بخش اولش مهم نیست
بخش دومش هم به کسی مربوط نمی‌شه

دست دوستم یه گوشی ایفون دیدم حسودیم شد اومدم خونه به مامانم میگم من یه اپل میخوام؟

یک لبخند مرموز زد! شب که بابام اومد دستش یه پلاستیک سیبه

میگه تو فک کردی من وبابات انگلیسی بلد نیستیم!

به غضنفر میگن چه وقت نه راه پس داری نه راه پیش

, خیلی فکر میکنه میگه وقتی روی اره نشسته باشم

به یه بنده خدایی میگن :

بزرگترین سوال زندگیت چیه ؟

میگه : برق میره کجا میره ؟؟؟

به عملی که در آن فرد قبل از وارد شدن به توالت شیر آن را باز کرده

 و از وصل بودن آب اطمینان حاصل می کند

تا مبادا بعد از اتمام کارش دچار مشکلات ناشی از بی آبی در توالت گردد

 “چک آب” گویند.

اولی : تمرین ها رو نوشتی ؟

دومی : مگه تمرین داشیتم ؟

اولی : آره ! ولی من که انجامش ندادم آخه داشتم واسه امتحان می خوندم !

دومی ( در حال سکته ) : مگه امتحان داریم ؟؟؟

غضنفر خرش مریض میشه می برتش دامپزشکی ،

 به دکتره میگه نمیشه داروهاشو تو دفترچه خودم بنویسی ؟

یارو با نیسان میره تو مغازه افسر میاد که کروکی بکشه

درگوش افسره میگه: ۵۰هزارتومن! میدم بگو مغازه مقصره.

غضنفر داشته واسه بچش لالایی می خونده,ب

عد از نیم ساعت میگه چرا نمی خوابی عزیزم؟

بچش میگه دو دقیقه حرف نزنی خوابم میبره.

پلیسه به غضنفر میگه اینجا ماهیگیری ممنوعه.
غضنفر:ولی اینجا که تابلو نزدین؟!
پلیس:نزدیم که نزدیمبدو از بالای آکواریوم بیا پایین!

حیف نون تو مانور از هواپیما میپره پایین،

چترش باز نمیشه میگه آخیش شانس آوردم مانوره

غضنفر همش دعا می کرده بچه دار شه

یه شب جبرئیل میاد تو خوابش میگه عوض این همه دعا برو زن بگیر !!!

بر اثر شوخى غضنفر۴۵ نفر کشته شدند!

این حادثه وقتى رخ داد که غضنفر چشاى راننده اتوبوس گرفته بود

 و بهش میگفت من کى ام!

قصیده  ي طلاق:

یارب آن نوگل خندان که سپردی به منش

 آنقدر لوس و ننرشد که سپردم به ننش !

پسره بانارنجک بازی می کرد.

بهش میگن:نکن میترکه.

میگه:بترکه یکی دیگه دارم

دیوانه اول:کی اومدی
دیوانه دوم: پس فردا!
دیوانه اول :پس فردا که هنوز نیومده
دیوانه دوم: کار داشتم زودتر آمدم

به حیف نون می گن امتحان رانندگی قبول شدی؟

می گه: “معلوم نیست، ماشینو زدم تو دیوار،

سروان رفته تو کما، منتظرم برگرده ببینم چی می شه!”

دو نفر به اسم “نعمت” و “کافی” سوار یه خر شده بودن و میرفتن.

نعمت میگه:اگه یه خر دیگه داشتیم کافی بود.

کافی میگه:همینم که داریم نعمته…!

غضنفر هنوز با خودش درگیره

که چرا خواهرش ۲ تا برادر داره ولی خودش یکی !

غضنفررو برق می گیره می میره

فامیلاش سره قبرش با فازمتر فاتحه میدن.

به بابام گفتم حس داشتن یه پسر خوب چه جوریه !؟

گفت نمیدونم برو از مامان بزرگت بپرس !

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب