با خوردن این پنج میوه 10 سال جوانتر شوید !
سوی دیار عاشقان♥

خ وردن میوه های (گريپ فروت ، سيب ، كيوي ، خرمالو ، انار) برای سلامتی بدن كه شما را ده سال جوان تر مي كند .

به گزارش بروزترین ها خوردن میوه های (گریپ فروت ، سیب ، کیوی ، خرمالو ، انار) برای سلامتی بدن که شما را ده سال جوان تر می کند .

میوه ها نه تنها خوشمزه هستند ، بلکه اثراتی سلامت بدن دارند و از پوست مراقبت می کنند .

این پنج میوه ی مهم برای جوانی عبارتند از :

۱ . گریپ فروت ترش و شیرین متوسط :

گریپ فروت میوه ای ترش و شیرین و مخصوص مناطق گرمسیری است  که طعم آن کمی ترش و شیرین است . آب آن سرشار از ویتامین (ث) است ، در این میوه (پکتین) طبیعی وجود دارد که به کاهش سطح کلسترول خون کمک می کند و علاوه بر این به جذب کلسیم و آهن هم کمک می کند . همچنین به هضم غذا و تولید بزاق و کاهش عطش کمک بسیاری می کند .

 

۲ . خرمالو :

این میوه بسیار شیرین و خوشمزه است و نرسیده آن گس می باشد و مخصوص نواحی سردسیر است . به تغذیه ریه و محافظت از معده کمک می کند . ویتامین و شکر موجود در آن دو برابر میوه ها است . برای از بین بردن گرما و خشکی پوست مؤثر است . مصرف منظم آن ضعف عمومی بدن را از بین می برد ، از سرفه جلوگیری می کند . خوردن خرمالو با معده ی خالی معده را مستعد بیماری سنگ خرمالو می کند ، پس بهتر است که بعد از خوردن غذا مصرف شود . سعی کنید پوست خرمالو را نخورید .

۳ . سیب :

در طبیعت سرد و شیرین است . به تولید بزاق و رفع عطش ، مرطوب کردن ریه و طراوت قلب کمک می کند . محافظ سلامتی قلب و عروق است ، در عملکرد دستگاه تنفسی و ریه ها نقشی مؤثر دارد . بو کردن عطر سیب در حین کار کردن نه تنها طراوت و شادابی می آورد ، بلکه تنش و اظطراب را از انسان دور می کند .

۴ . انار :

انار طعم ترش ، شیرین و ملس می باشد . برای پایین آوردن درجه حرارت بدن بی نهایت مفید است ، آنتی اکسیدان قویی است که برای کاهش اکسیداسیون از رسوب کلسترول در داخل بدن مؤثر است . ضد پیری بوده ، همچنین در اوایل فصل پاییز برای خشکی و تشنگی گلو اثرات خوبی دارد .

اگر این پنج میوه را استفاده کنید مطمئننا پوست و بدنی سالم تر خواهید داشت .

۵ . پادشاه ویتامین (ث) کیوی :

سرشار از ویتامین (ث) است . به علاوه دارای (سروتونین) است که در خلق و خوی انسان اثر بسزایی دارد ، به سلامت قلب و هضم غذا کمک می کند . دارای طعمی شیرین است به عنوان تسکین دهنده برای حرارت بدن است و برای از بین بردن درد و ناراحتی هم مفید است . دارای فیبر بسیار بالایی است که برای پوست مفید می باشد .

تهیه و ترجمه : گروه سلامت بروزترین ها

اختصاصی بروزترین ها

 



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب