اس ام اس هاي روز(017)
سوی دیار عاشقان♥
16 / 3 / 1391برچسب:, :: 20:41 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

همه ما فقط حسرت يك اتفاق ساده ايم ؛

که جهان را يك جور عجيبی جدی گرفته ایم

(سيدعلی صالحی)

انسان ها ناگهان شکسته و پیر نمی شوند،

ماییم که دیر به دیر نگاهشان می کنیم!

منتـــظر هیــــچ دستی در هیــــچ جای این دنیــــا نبـــاش !
اشک هایت را با دست های خـــودت پــــاک کن ....
که همه رهگـــــذرند ... !

همیشه می خواستم مالک قلبت باشم ،

نه مستاجرش !

اگه يه نفر بهمون خيانت کنه ؛

ازش متنفر ميشيم ،

اما .... اگه يه نفر به خاطر ما به

يه نفر ديگه خيانت کنه !

عاشقش ميشيم...

دلم می خواهد ویرگول باشم

تا وقتی به من می رسی کمی مکث کنی

در خانه ام را می زنند

میهمان ها

رفتگرها

نشانی گم کرده ها

کودکان

همه

هر کسی

جز تو

کاش

یک لحظه کاش

من گمشده ات می بودم

مساحت خلوتم را پر کن...

فرقی نمی کند ...عمودی یا افقی

همین که ضلعی

از چهاردیواری ام باشی

کافیست.....

دفتر شعرم
کنار پنجره ورق خورد
شعرم را باد برد
و «تو» ...
ورد زبان همه ي کوچه شدی

در دسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد !

اکنون نه مشترک هستی !

نه مورد نظر !

بیا حواس خدا را پرت کنیم ؛

تو صداش کن ،

من دزدکی فاصله ها رو بر می دارم .

نگـــذار هرکسی از راه رســـید

با ســاز دلـت

تمـــــــرین نوازندگــــــی کند ...

نه آن قدر شیرین باشید که بخورنتون ،

نه اونقدر ...تلخ که تُفِتون کنن ...

خدایا مرا که آفریدی گارانتی هم داشتم ؟

دلم از کار افتاده !

ذائــــــقـــه ام پــیــر شـــده 
بیست ســـالگی ام ؛
طـــعــــم شصــــــت ســــــالــگـــی دارد

گاهی اوقات

آدم هایی که همدیگر رو خیلی دوست دارن؛

استعدادِ عجیبی در

بدبخت کردنِ هم دارن ...

دلهره ی کوچکی بود از روز نخست ...

گرچه خیال آرامش هم بود..

اما غصه ی بزرگی شد...

قصه ی کوتاه این زندگی ما

عـــشـــــقمان بازی حُکـــــمی بـــــود که
مَن از دِل مایــــه گـــذاشتـــم
و تو از خِشــــت !

بترس .... از آدم هايي که ؛
ميخوان مال اونا باشي ،

اما ....

خودشون مال تو نيستن ...

همه ی فلسفه های پیچیده ی زیستن و معنا

از سکه افتادند،

دیروز وقتی در حاشیه ی بعد از ظهر خسته ی یک شنبه

با انبوهی از تارهای طراوت

و سادگی و عشق دکمه ی پیراهنم را گره می زدی.

مصطفی مستور

اختلاف نداریم

کمی جغرافیای ما مختلف است!!

قلب من شمال شرقی تنم می تپد

قلب تو جنوب مرکزی ات!

من دلتنگ ماضی توام که بعید شده

تو اسیر حالی،فرقی ندارد ساده یا استمراری

فصل مشترکی که نود درجه اختلاف دارد!

رویا های تو.....کابوس های من

 

 



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب