آموزش مجموعه ي آفيس2007
سوی دیار عاشقان♥
11 / 3 / 1391برچسب:, :: 23:3 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

 

آموزش فارسی و تصویری پاور پوينت Power point 2007

 

پاورپوینت نرم افزاري ساده و كارآمد براي ساخت برنامه هاي چندرسانه اي كوچك (مانند كاتالوگهاي الكترونيكي و برنامه هاي اطلاع رساني ساده) است. معمولاً بيشترين مورد استفاده از پاور پوینت در مورد ساخت سيستم تصويري قابل نمايش در سمينارها و جلسات مهم ميباشد. وجود الگوهاي از پيش آماده شده، موجب ميگردد كه در سريعترين زمان به بهترين نتيجه دست يابيد.

 

لينك دانلود


آموزش فارسی و تصویری ورد Word 2007قوي ترين نرم افزار تايپ

 

همانطور كه مي دانيد، Microsoft Office Word قويترين نرم افزار تايپ در دنياست كه اكثر مراكز تايپ و كپي، مراكز تحقيقاتي، ‌سازمان ها و... جهت امور تايپي خود از آن استفاده مي كنند. كار با Word جزو مهارت هاي هفت گانه ICDL يعني گواهينامه بين المللي كاربري كامپيوتر بوده و با يادگيري اين مهارت شما قادر خواهيد بود نوشته هاي خود را به جاي دستنويسي، با كامپيوتر بنويسيد.

مطالب آموزشی شامل موارد زیر است :
شروع کار با ورد 2007
ساختن سند ، جایگزینی متن در سند ، مخفف کردن عبارات ، تصحیح خطا
تغییر ظاهر متن ، نمایش یک متن ، فرمت کردن متن در تایپ ورد 2007
تغییر شکل پاراگراف ، ساختن و اصلاح لیست ، تغییر شکل یک سند
استفاده از الگوها ، تغییر روش نمایش سند ، style ، ایجاد متن سر صفحه
ایجاد متن پا صفحه ، شماره گذاری صفحات ، استفاده از theme در ورد 2007
پیدا کردن معانی و مترادف کلمات ، تصحیح و پاک کردن سند ، چاپ اسناد
و دهها مطلب مورد نیاز دیگر

 

لينك دانلود


آموزش فارسی و تصویری اکسل Excel 2007

 

اکسل يك نرم افزار جامع براي كار با صفحات گسترده (Spread Sheet) است. با كمك اکسل ميتوانيد انواع جداول حاوي متون و اعداد را ايجاد كرده و از فرمولها و توابع رياضي، آماري و منطقي جهت محاسبات مربوط به آنها استفاده كنيد. همچنين، امكان ايجاد نمودارهاي متنوع از مقادير موجود در جدولها نيز امكانپذير است. در صورت استفاده از قابليتهاي حرفه اي مانند ماكروها و زبان VBA ميتوان گفت كه Excel تقريباً براي ايجاد تمام كاربرگها و نرم افزارهاي مالي و آماري راه حل مناسبي به شمار مي آيد..
مطالب اين كتاب طبق سر فصل های استاندارد وزارت ارشاد و با ويژگی آموزش گام به گام مصور و با بيانی بدور از پيچيدگی و ابهام برای دانش آموزان كاردانش و ساير علاقمندان عزيز تاليف شده است در ضمن تعاريف مطرح شده در اين كتاب به صورت ساده و كلی بيان شده و از بيان تعاريف جامع و دانشگاهی به دليل دشوار درک تعاريف خودداری شده است.
مطالب در 2فصل به تفكيک موضوعات مطرح شده در استاندارد وزارت ارشاد به همراه مثال های گام به گام و تمرين هاي متنوع ارائه شده است . همچينين آزمون های پايان هر فصل به شيوه های مختلف آموخته های مخاطبان را ارزيابی و آنها را در فهم درس ياری می كند.
اميد است استفاده از تجربه ی طولانی در امر آموزش نظری و عملی به هنرجويان عزيز در تاليف اين كتاب توانسته باشد كمک مطلوبی را برای مخاطبان عزيز در امر يادگيری و برای هنر آموزان و همكاران ارجمند در امر آموزش فراهم نمايد.

 

لينك دانلود

آموزش فارسی و تصویری اکسس Access 2007

 

مايكروسافت Access يكی از اجزای ميكروسافت آفيس به عنوان يكی از برنامه های مديريت بانک های اطلاعاتی برای ايجاد و كار با بانک های اطلاعاتی رابطه ای مورد توجه كاربران نرم افزار های مايكروسافت آفيس قرار گرفته و برای ايجاد بانک های اطلاعاتی كه حجم خيلی بالايی ندارند امكانات بسيار خوبی فراهم می كنيد.
مطالب اين كتاب طبق سر فصل های استاندارد وزارت ارشاد و با ويژگی آموزش گام به گام مصور و با بيانی بدور از پيچيدگی و ابهام برای دانش آموزان كاردانش و ساير علاقمندان عزيز تاليف شده است در ضمن تعاريف مطرح شده در اين كتاب به صورت ساده و كلی بيان شده و از بيان تعاريف جامع و دانشگاهی به دليل دشوار درک تعاريف خودداری شده است.
مطالب در 7 فصل به تفكيک موضوعات مطرح شده در استاندارد وزارت ارشاد به همراه مثال های گام به گام و تمرين هاي متنوع ارائه شده است . همچينين آزمون های پايان هر فصل به شيوه های مختلف آموخته های مخاطبان را ارزيابی و آنها را در فهم درس ياری می كند.
اميد است استفاده از تجربه ی طولانی در امر آموزش نظری و عملی به هنرجويان عزيز در تاليف اين كتاب توانسته باشد كمک مطلوبی را برای مخاطبان عزيز در امر يادگيری و برای هنر آموزان و همكاران ارجمند در امر آموزش فراهم نمايد.

 

لينك دانلود

 

 

منبع :راسخون



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب