خنده بازار آخر هفته(12)
سوی دیار عاشقان♥
4 / 3 / 1391برچسب:, :: 21:53 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

دختر 14 ساله تو فیسبوک نوشته "از همه مردا متنفرم"،

فک کنم دوست پسرش همبرگرشو خورده!!!

پسره قد فیل رشد کرده و قیافه ی گوریل داره،

دوست دخترش بهش میگه : جو جو...

ینی‌ لامصــب اگه رو نوشابه نمی نوشتن

"خنک بنوشید"

ما می جوشوندیم بعد می خوردیم

هر کی بهت سنگ پرت کرد،

تو گل پرتاب کن...

اما با گلدونش!!!

هـــرگـــز به گذشته برنگـــرد؛

اگر سیندرلا برای برداشتن کفشش برمی گشت،

هیچ وقت یک پرنسس نمی شد...

ببینید همه تون 0 بشین،

یه دوزاری از حقوق من کم نمی کنن

همه تونم 20 بشین

یه دوزاری به حقوق من اضافه نمی کنن.
[دبیر فیزیک-تقریبا هفته ای هفت بار]

از خروپفای بابام فیلم گرفتم

نشونش دادم باور کنه شبا خروپف میکنه.

بهم میگه :فتوشاپه!

قرار نيست که هميشه من خوش باشم ...

ديروز من خوش بودم از اين که در کنارت بودم ...

امروز ديگري خوش است براي با تو بودن ...

و فردا يکي ديگر...

دو تا تی‌شرت خریدم یکی Small یکی XXL،

جفتشم اندازمه!!

به سراغ من اگر می‌آئید بیائید،

ولی دیگه واسه شام نمونین تو رو خدا

خرج گرونه...

حاضرم دمپایی لا انگشتی با جوراب بپوشم

ولی وارد رابطه ي عاشقانه نشم...

پشه ها مثل خودمونن،

فقط محبت ندیدن؛

اصلا هممون یه پشه درون داریم

کـــه آماده ی مکیدن خونِ این و اونِ...!

بعضی از حرفا تو دل آدم می‌مونه...

مثل تیکه‌ها رانی هلو تو قوطی!!

خدایا مارو بکش

بچه های مارو بکش

اقوام مارو بکش

پدر و مادر مارو بکش

خدایا اصلا هر چی مار تو دنیاست بکش!!

مسابقه پیامکی ایرانسل(هر پیام 75تومان)

برنده : هر روز1 لپ تاپ

سوال 1: آب خوبه؟ بله

2: درخت چه رنگ است؟ سبز

3: آهن سفت تره یا پنبه ؟ پنبه
سوال آخر : شخصی که نظریه بوروکراسی پست مدرن را باب کرد

که بود و اون روز تو خلوت خودش به چی فکر می کرد ؟؟؟

بابام حسرت زمان باباش را می خورد...

منم حسرت زمان بابام...

اما اگه بچه من بخواد حسرت زمان منو بخوره...

همچین با پشت دست می زنم تو دهنش که نفهمه از کجاخورده

رتبه ي اول سوانح رانندگی دنیا رو داریم...

ولی تا سپر 2تا ماشین میخوره به هم

2000 نفر جمع میشن...

با تعجب نگاه میکنن!!!

 



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب