خنده بازار آخر هفته(9)
سوی دیار عاشقان♥
27 / 2 / 1391برچسب:, :: 18:40 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

تجربه به من ثابت کرده ....

دوست دخترت باید بدونه که عاشقشی

و دوست پسرت باید فکر کنه دوستش نداری.....

تا یه رابطه ادامه پیدا کنه !


دیدین بعضی وقتا،
یه نفر یه جوک بی مزه میگه ، هیچ کس نمی خنده به جز تو !
انقدرم خوشت اومده که نمی تونی جلوی خنده تو بگیری !

دیشب خواب دیدم ازدواج کردم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
صبح که از خواب پا شدم صدقه دادم

آقا پسرای عزیز هیچ وقت امیدتون رو از دست ندین !!!
والا یه دوستی داشتم چند سال پیش به یه دختر گفته بود خانم با من دوست میشی ؟
!
دخترِ هم گفته بود ایش !! با تو ؟! فک کن 1% !!!
بعد دیگه این دوستم و ندیدم تا 2 روز پیش با 2 تا بچه و با همون خانم دیدمشون!!


تو تاکسي داري اس ام اس مي دي بايد بابغل دستيت حتما" مشورت كني !!
چون اونم در جريانه كامل...بالاخره دوتا عقل بهتر كار مي كنه !!!

توی دانشگاه یکی از هم کلاسی ها از یه دختره خوشش اومده بود،

رفته بود کشیده بودش کنار با اعتماد به نفس کامل بهش گفته بود:

دیگه وقتشه که سایه ی یه مرد بالا سرت باشه


کنار دوستم نشسته بودم که براش اس اومد پرسیدم کیه ؟؟

گفت امیره ، نوشته کریم دشتی؟

گفتم کریم دشتی کیه ؟ گفت منم نمیدونم ؟؟یعنی چه ؟؟

گوشی رو ازش گرفتم نوشته بود:

Karim dashti?

!!!!!!!!!!!!


با دختر خالم رفته بودیم بیرون..

دوست پسرش ما رو دید..اومد جلو گفت: این پسره کیه؟..

دختر خالم هم اومد تریپ شاخ ودفاع از من بیاد گفت: 
هر خری که هست به تو چه؟


از وقتی‌ که دیه شده ۹۰ میلیون،

هر وقت از خونه می‌خوام برم بیرون دیگه هیچ کس نمیگه مواظب خودت باش!!!!!

مشخصات اصلی:
نام: اصغر ترقه
شغل: بیکار. الاف.
تحصیلات: سیکل ناقص
علایق:  کفتر دزدی. سیگاری
مشخصات فیسبوک:
نام:امیر ارسلان
شغل: مهندس قطعات موشک های بدون سرنشین
تحصیلات: فوق لیسانس
علایق: فیزیک. سفر به دور دنیا. طراحی بهترین موشک دنیا...

همیشه از خودم می پرسم که: آیا علاف تر از من هم کسی هست ؟
بعد میام تو فیسبوک می بینم که خیلـــــی!!!

بدشانسی واسه من یعنی:
اونیکه خوشگله , پولدار نیست

اونیکه پولداره , خوشگل نیست

اونیکه خوشگل و پولداره , متاهله

اونیکه خوشگل و پولدار و مجرده , هیچ دلیلی نداره به ما نخ بده ...

یه تی شرت خریدم رفتم این چاپ فلکسی ها دادم روش بنویسن
"
از من نپرسید کِی درسم تموم میشه "
تو مهمونی های خانوادگی می پوشم اعصابم خیلی آروم شده



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب