اس ام اس هاي روز(004)
سوی دیار عاشقان♥
25 / 2 / 1391برچسب:, :: 19:40 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss


 

من خیلی وقته کارت قرمزمو گرفتم
فقط دارم آروم آروم زمین و ترک می کنم,
واسه وقت کُشی....

 

عاشق هم شدی.......
مثل زلیخا سمج باش.......
آنقدر رسوا بازی در بیار........
تا خدا خودش پا در میانی کند...

 

دهانتان را به اندازه اى باز كنيد

كه حرف در دهانتان نگذارند...

 

پرنده به دانه هاى روى دام خيره بود،چگونه بميرد؟

گرسنه و آزاد؟

يا سير و اسير؟

 

تاريكى تهديد نيست؛

تاريكى تنها مي تواند فرصتى باشد براى ابراز علاقه به نور!

 

از رها كردن نترس

هيچ كس نم يتواند چيزى كه مال توست را از تو بگيرد

و تمام دنيا نمي توانند چيزى كه مال تو نيست را برايت حفظ كنند!

 

هرموقع هم زمان عاشق دو نفر شدى

دومى رو انتخاب كن

چون اگر واقعاً عاشق اولى بودى عشق دومى رو به دلت راه نمي دادى!!

 

ما نسلي هستيم كه مهم ترين حرف هاي زندگمان را نگفتيم...

تايپ كرديم!

 

مهر مردود به کارنامه ام بزن

این شاگرد شیطنت طلب،عاشق شهریورهای امتحان توست...!

 

از وقتي شوخي اختراع شد...

ديگه هيچ حرفي تو دل كسي نموند!

 

نيش هيچ عقربي كشنده تر از عقربه هاي ساعت نيست...

 

آدم ها آن قدر زود عوض مي شوند...

آن قدر زود كه تو فرصت نمي كنى به ساعتت نگاهى بيندازى

و ببينى چنددقيقه بين دوستى ها تا دشمنى ها فاصله افتاده است...!

 

زندگی می تواند فوق العاده باشد ....
اگر دیگران ما را به حال خودمان بگذارند ... !!!

 

عطرها و آهنگ ها بی رحم ترین عناصر زمینند !
بی انکه بخواهی . . .
می برندت تا قعر خاطراتی که برای فراموشیشان تا پای غرور جنگیدی..

 

من آخرین نفرم...
تا پایان این جنگ،
یک سرباز باقی مانده
ماشه را بکشی
همه جا صلح می شود

 

یک قانونی هست که میگه:
تا قبل از اینکه پرواز کنی هر چقدر خواستی
بترس، فکر کن، شک کن، دو دل شو، پشیمون شو
اما وقتی که پریدی
اگه وسط راه پشیمون شدی، بازی رو باختی !!!

 

نخواستنت را بلد نیستم
نبودنت
را
یادم نده...

 

عشق فراموش کردن نیست،بخشیدن است گوش کردن نیست

درک کردن است دیدن نیست، احساس کردن است ...

جا زدن و کنار کشیدن نیست

صبر کردن و ادامه دادن است، حتی تنها ...!!!

 

گفتم دوستت دارم ، نگاهی به من کرد و گفت : چندتا ؟ 

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

لیلی
ساعت19:51---25 ارديبهشت 1391
گفتم دوستت دارم ، نگاهی به من کرد و گفت :

ولی من ندارم


لیلی
ساعت19:50---25 ارديبهشت 1391
نخواستنت را بلد نیستم
نبودنت
را
یادم نده...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب