خواستي بخند يا پند بگير
سوی دیار عاشقان♥

ﻣﻨـــﻮ ﺑﺒﺨــﺶ
ﺑـــــﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻫﻤــــﻪ ﺩﺭﻭﻏــﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻧﮕﻔﺘـﻢ
ﺑـــــﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺯﻧﺪﮔـــﻲ ﺍﻱ ﻛـــــــﻪ ﻧﻜــــــــﺮﺩﻡ
ﺑـــــﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻟﺤـــــﻈﻪ ﻫﺎﻳــــﻲ ﻛﻪ ﻧﻤُــــــــــــﺮﺩﻡ

مگه اشک چقدر وزن داره
کــه بـا جــاری شــدنـش اینـقـدر سبــک مـی شـیـم . . . !!!

... حسین پناهی ...

راز موفقیت چیست؟ "تصمیم گیری درست".
تصمیم گیری درست از چه ناشی میشود؟ "از تجربه"
تجربه از چه بدست می آید؟ "از تصمیم گیری های غلط !!
اصن يه وضي

یکی پیامک داده برنامه گلبرگ سوال پرسیده که " چجوری میتونم از فکر عشقم بیام بیرون " ؟؟؟
دهنوی ( کارشناس برنامه ) جواب میده :
یه کش ببند دستت هرموقع یادت افتاد بهش ؛

کش رو محکم بکش تا بخوره به دستت درد بگیره از فکرش بیای بیرون !
"" لال بشم اگه دروغ بگم ""

یه روزایی هست که یهو قصد می کنی اتاقتو مرتب کنی .....

 همه وسایلتو که می ریزی بیرون تازه می فهمی چه غلطی کردی!!!!!

طرف متولد ۱۳۷۵ بعد نوشته
تنها نسل سوخته ای هستیم که ......
که می تونیم رابطه بین خودکار بیک و نوار کاست را درک کنیم.....

بچه که بودم مامانم می گف تو خیابون پفک و چیپس و اینا نخور شاید یه بچه ای ببینه دلش بخواد،

 یکی نیس همین مطلبو به این دختر پسرایی که سفت همدیگرو بغل می کنن

و راه می رن انتقال بده!
والا ما هم دل داریم دیگه

به لپتاپاتون ، کامپیوتراتون اهمیت بدین..

ابراز علاقه کنید بهش..بوسش کنید...

.همینا میمونن براتون والا..

یکی تعریف می کرد:
بابام کچله. یه بار تو حموم به جای شامپو اشتباهی به سرش کف شوی شوما زده!
بهش میگیم :
پدر من روی قوطی رو نخوندی نوشته کف شوی شوما؟
میگه :چرا خوندم! نوشته بود برای سطوح صاف ..!

اعتراف می کنم بچه که بودم یه بار کفش های بابا و مامانم رو از تو حیاط بردم دادم به نمکی،

به جاش یه جوجه رنگی گرفتم،

بعدش از ترس اینکه بابام اینا نفهمن جوجه رو انداختم تو کوچه پشتی و رفتم خونه

چقده خوب می شد
اگه زن ها دنیا رو می‌گردوندن هیچ جنگی وجود نداشت!
فقط چندتا کشور لوس بودن که باهم قهر بودن و از هم غیبت می کردن و با هم حرف نمیزدن

 والا دیگه این همه جنگ و خونریزی هم نمی شد

پسر خالم امسال رفته کلاس اول همه ی نمره هاش در حد صفره از مدرسه اومده

 با اعصاب خوردی میگه من بهتون گفتم کـِـشِش ندارم گوش ندادین! :|

اداره ي راهنمائی و رانندگی ولایت غضنفر اینا برای دویستمین بار اعلام کرد

که برای هیچ گونه آزمایش رانندگی اعم از شهر و آئین نامه نیازی به ناشتا بودن نیست .....

 لطفاً سئوال نفرمائید=)))

توصیه ي آقای ایمنی:
وقتی مهمون داری اول مطمئن شو ماهواره روی چه کانالیه

 بعد اونو روشن کن دیدم که میگمااااا

این که من شهرام ناظری گوش نمیدم
دلیل بر بی سلیقه بودنم نیست،
تنبلیم میشه صبر کنم تا بخونه....

بچه بودم از اين جوجه زردا خريدم ، فرداش ديدم تخم نمي زاره ،

 دلم واسش سوخت. يه تخم مرغ كردم تو ...، مُرد !!

! به همه هم گفتم : بيچاره سره زا رفت

من ازشرکت تبرک مزاحمتون میشم
میشه یه ربع بغلتون کنم؟؟؟!!!
فقط محض تبرک!!

 



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب