پیراهن سه بعدی آدیداس از راه رسید!
سوی دیار عاشقان♥

تیم فوتبال لیون فرانسه چند روز پیش در فینال جام حذفی نه تنها فاتح این جام شد و هوادارانش را خوشحال کرد بلکه با پیراهنی وارد میدان شد که همه را شگفت زده کرد.

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: تیم فوتبال لیون فرانسه چند روز پیش در فینال جام حذفی نه تنها فاتح این جام شد و هوادارانش را خوشحال کرد بلکه با پیراهنی وارد میدان شد که همه را شگفت زده کرد. درواقع شرکت آدیداس به همراه این باشگاه پیراهنی برای بازیکنان لیون طراحی کرده که سه بعدی است و لوگوی این باشگاه به صورت برجسته مشخص خواهد بود.

به گزارش «کرونوفوت» این پیراهن مثل فیلم های سه بعدی است که بدون استفاده از عینک مخصوص، برجستگی آن قابل رویت نخواهد بود.

آدیداس پیش از فینال جام حذفی این پیراهن و عینک های مخصوص آن را (که یک شیشه اش قرمز و شیشه دیگرش فیروزه ای) است به بازیکنان لیون داد تا آنها جلوتر از بقیه شگفت زده شوند. نکته قابل عرض درباره این فناوری جدید اینکه عینک های سه بعدی ساخته شده هم توسط شرکت آدیداس فراهم شده که به بینندگان تلویزیونی و همچنین تماشاگران حاضر در ورزشگاه اجازه می دهد از این ابتکار جدید لذت ببرند.

گرچه این نوآوری طرفداران زیادی دارد ولی چند منتقد هم پیدا کرده است؛ فلوران دلیژیا یکی از خبرنگاران فرانسوی در این باره می گوید: «عادت نکرده ایم که سه بعدی را به غیر از سینما و تلویزیون در جای دیگری هم تجربه کنیم با این حال لذت دیدن این پیراهن به مدت 2 دقیقه برای همه جذاب خواهد بود؛ چراکه بعید به نظر می رسد کسی بتواند این جذابیت را 90 دقیقه تحمل کند و از رنگ های دیگر زمین بازی و البته خود بازی غافل شود؛ هر چند که به نظر می رسد در آینده این تکنولوژی پیشرفت هم خواهد کرد».

آدیداس این ابتکار جدید را در پیراهن سوم لیون برای فصل 2013-2012 به کار گرفته و باشگاه لیون هم اعلام کرده در رقابت های اروپایی حالا چه لیگ قهرمانان اروپا و چه یورولیگ از این پیراهن استفاده خواهد کرد.

به گزارش سایت لیون این پیراهن 5 روز است که در بوتیک های آدیداس عرضه شده. قیمت پیراهن های بزرگسال 80 یورو و پیراهن هایی که برای رده سنی جوانان طراحی شده 65 یورو است.


 



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب