بخنديم
سوی دیار عاشقان♥
27 / 11 / 1390برچسب:, :: 22:56 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

“مسلمان نیست کسی که روی مودم وایرلسش پسورد می‌گذار،

در حالی که همسایه‌اش شب بدون اینترنت می‌خوابد!

 

امروز به من ثابت شد که ۲۰۱۲دنیا تموم نمیشه

اخه یه چیپس خریدم انقضاشو نوشته بود ۲۰۱۵

 

بهش بگی دوسش داری

پرو میشه میره !

بهش بگی ازش بدت میآد

نا امید میشه و میره !

محبت کنی

خوشی میزنه زیر دلش و میره !

محبت نکنی

از یکی دیگه محبت می گیره و میره !

خلاصه میره

خودتو خسته نکن!!!

 

خدایا به هر کس که دوست می داری

بیآموز که تابستان از زمستان گرم تر است

و به هر کس که بیشتر دوست میداری

 بفهمان که اودکلن کار حمام را نمی کند

 

دختره میره لوازم التحریری و میگه

آقا کارت پستال تو تنها عشق منی رو دارید؟

مرده میگه : بله داریم. میگه : پس ۱۲تا بدید لطفا..!!!

 

بابام خطاب به من: به خدا پولی که تو این ۲۰ سال خرج تو کردم

می دادم سکه می خریدم الان میلیاردر بودم

و الان با این پول می تونستم

یه پسر تحصیل کرده ی دانشمند همسن و سال تو واسه ي خودم بخرم

و بهش افتخار کنم!

 

هر موقع بابام میگه بیا بشینیم دو کلام حرف بزنیم

از نمره ۱۳ ای که اول دبستان دیکته گرفتم

تا هفته پیش که با دختر تو خیابون منو دید

 هرکارِ خلافی که کردم ميآد جلو چشام !!

 

همیشه یکی از سوالای ذهنیم این بود که :

چجوریه وقتی پسرا میرن حموم خوشگل میشن میان توی جمع

ولی وقتی دخترا میرن حموم زشت میشن

 و سریع فرار میکنن

و میرن تو اتاقشون که کسی نبینتشون ؟؟

 

احتمال میدم ضرب‌المثل یک دست صدا نداره

 قبل از اختراع بشکن گفته شده باشه !

 

همه پسرا فکر می کنن بزرگترین آرزوی یه دختر پیدا کردن یه پسر رویایی هستش

 اما نمی دونن بزرگترین آرزوی یه دختر غذا خوردن بدون چاق شدنه

 

پسر: عزیــــــــــــزم!!!

دختر: جووونـــــم!!!

پسر: گــــــــــلِ من!!!

دختر: جانــــم؟؟

پسر: عشــــــقم!!!

دختر: جان؟؟؟

پسر: زندگـــی من!!!

دختر: بله؟؟؟

پسر: نفسِ من!!!

دختر: زهـــرمار! بازم اسمم یادت رفته؟؟؟!!

 

یارو تو ژاپن راننده ی تاکسی میشه

هرکی براش دست بلند میکنه

میگه شوخی نکن دیگه

تورو الان رسوندم..!

 

این روزا عده ای یه جوری زیرآبی میرن

که دلت میخواد

 بهشون بگی :من نگاه نمی کنم

بیا بالا یه نفسی بکش لااقل خفه نشی!!!!

 

وقتی مو تو غذا باشه،

فرقی نداره مژه ی دلبر باشه یا سیبیل اصغر آقا!

 

نظرتان در مورد این جمله چیست؟

(مهرم حلال ، جونم آزاد)

الف) زیبا ترین جمله ي دنیاست

ب) با معنا ترین جمله ي دنیاست

ج) خوشحال‌کننده‌ترین جمله ي دنیاست

د) تخیلی‌ترین جمله ي عصر کنونی است

 

انواع عقیده در تولید :

آمریکایی : هم خوب کار کنه هم با دوام باشه

انگلیسی : جنسش خوب باشی و مشتری راضی باشه

ایرانی : تا وقتی مشتری میخره سالم باشه بعد که خرید مهم نیست

چینی : فقط ایرانی بخره !!!!

 

تا حالا دقت کردین تو جاده های ایران

وقتی قسمت انگلیسی تابلو اسم یک شهر رو می خونین

 بهتر متوجه میشین تا فارسیش رو !!!!

 

نشستیم با فک و فامیل اسم فامیل بازی می کنیم

داییم میوه از *ی* نوشته یه کیلو خیار..!!

هیچ جوریم زیر بار نمیره که قبول نیست

 

کلاغ اولی : غار

کلاغ دومی : غار ؟؟؟

کلاغ اولی : پـَـَـ نَ پَــــ هتل ۵ ستاره!

 

غضنفر به دوست دخترش میگه می دونی‌ فرق تو با بز چیه؟

دوست دخترش قهر می کنه میره...

اونم داد می زنه بیا بابا ...

فرقی‌ ندارین !



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب